Przetargi.pl
Wykonanie zadania zaprojektuj i wybuduj pn.: Odbudowa dziewięciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych zniszczonych przez osuwiska w 2010r w gminie Bobowa

Gmina Bobowa ogłasza przetarg

  • Adres: 38-350 Bobowa, Rynek 21
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3514300 , fax. 018 3514300 w. 21
  • Data zamieszczenia: 2011-03-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobowa
    Rynek 21 21
    38-350 Bobowa, woj. małopolskie
    tel. 018 3514300, fax. 018 3514300 w. 21
    REGON: 00053595900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania zaprojektuj i wybuduj pn.: Odbudowa dziewięciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych zniszczonych przez osuwiska w 2010r w gminie Bobowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbudowa 9-ciu budynków mieszkalnych jednorodzinnych zniszczonych na osuwiskach w Gminie Bobowa zgodnie z formułą zaprojektuj i wybuduj według załączonego do specyfikacji programu funkcjonalno-użytkowego oraz koncepcji parteru w tym: budowa 7-miu budynków w miejscowości Siedliska:
    1) na działce nr 674/15 budynku mieszkalnego o powierzchni użytkowej ok.120m2
    2) na działce nr 674/14 budynku mieszkalnego o powierzchni użytkowej ok. 45m2
    3) na działce nr 674/18 budynku mieszkalnego o powierzchni użytkowej ok. 68m2
    4) na działce nr 674/13 budynku mieszkalnego o powierzchni użytkowej ok.50m2
    5) na działce nr 674/16 budynku mieszkalnego o powierzchni użytkowej ok.100m2
    6) na działce nr 674/12 budynku mieszkalnego o powierzchni użytkowej ok.100m2
    7) na działce nr 674/17 budynku mieszkalnego o powierzchni użytkowej ok.65m2
    oraz budowa dwóch budynków w miejscowości Wilczyska: 1) na działce nr 174/3 budynku mieszkalnego o powierzchni użytkowej ok.42m2
    2) na działce nr180/8 budynku mieszkalnego o powierzchni użytkowej ok.87,58m2
    Uwaga: Całkowite powierzchnie użytkowe poszczególnych budynków nie mogą w żadnym wypadku przekroczyć powierzchni wykazanych w pkt 5 i 8 PFU. Załączone koncepcje rzutów parterów stanowią jedynie uzgodnione z przyszłymi właścicielami rozmieszczenie poszczególnych pomieszczeń a wykazane tam powierzchnie użytkowe są przybliżone.
    Zamówienie obejmuje następujące elementy:
    1. wykonanie i przedłożenie inwestorowi do zatwierdzenia koncepcji architektury budynków
    2. sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej, która winna zawierać następujące opracowania:
    - Projekt budowlano - wykonawczy, w tym:
    1. Projekt zagospodarowania terenu wraz z uzgodnieniami.
    - Plan sytuacyjny
    - Projekt uzbrojenia terenu, wynikający z potrzeb (przyłącza infrastruktury technicznej, drenaż opaskowy itp)
    - Projekty zjazdów z drogi publicznej
    - Projekty przyłączy :elektrycznych linii kablowych WLZ od ZZP w granicy do działki( dot. Siedlisk),2 budynki w Wilczyskach przyłącza zgodnie z załączonymi warunkami przyłączenia , wod - kan gazowy , (od zabudowanych urządzeń odbiorczych zlokalizowanych przy granicy działki, oraz 2 szamba dla budynków w m. Wilczyska)
    - Projekty dróg, dojazdów i dojść wewnętrznych
    - Inne które mogą wynikać z przepisów szczegółowych
    2. Projekt architektoniczno-budowlany (projekty budowlane i wykonawcze), w tym:
    - architektoniczny
    - konstrukcyjny
    - wewnętrznych instalacji sanitarnych, w tym:
    - Projekty kanalizacji sanitarnej
    - Projekty wewnętrznych instalacji wody ciepłej i zimnej
    - Projekty instalacji gazowej
    - Projekty instalacji centralnego ogrzewania
    - wewnętrznych instalacji w tym:
    - Projekty wewnętrznej instalacji elektrycznej i siłowej
    - Projekty wewnętrznej instalacji telefonicznej, i dzwonkowej
    - Projekt instalacji TV i internetu.
    - Projekty instalacji odgromowej i ochrony od porażeń
    - Projekt kanalizacji deszczowej (droga dojazdowa oraz drenaże opaskowe wokół budynków)
    3. wykonanie robót budowlanych i montażowych zgodnie z projektem i PFU,
    4. dostarczenie certyfikatów energetycznych na wykonane budynki,
    5.przeprowadzenie wymaganych prób i badań
    6. inwentaryzację powykonawczą,
    Ponadto zamówienie obejmuje, obsługę geodezyjną w czasie budowy sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie pozwolenia (zgłoszenia) na budowę zgodnie z ustawą o szczególnych zasadach odbudowy remontów i rozbiórek obiektów budowlanych zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku działania żywiołu (Dz. U. Nr 84.poz.906, z dnia 14.08.2001oraz (Dz. U. Nr 149,poz 996) z dnia 16.08.2010r- dostarczenie pełnej dokumentacji wymaganej prawem do odbioru budynków w tym: oryginał dziennika budowy, oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonanej odbudowy obiektu budowlanego z projektem architektoniczno budowlanym, przepisami i obowiązującymi Polskimi Normami, protokoły badań i sprawdzeń, świadectwa energetyczne odbudowywanych obiektów, powykonawczą inwentaryzację geodezyjną. Wybrany Wykonawca otrzyma od Zamawiającego komplet map sytuacyjno-wysokościowych oraz ewidencyjnych z wypisami z rejestru gruntów do projektowania, wypisy i wyrysy z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Bobowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 45.000,00 zł słownie: czterdzieści pięć tysięcy zł
    2) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 Prawa zamówień publicznych.
    3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Grybowie, Oddział w Bobowej Nr 02 8797 1013 0010 0100 0202 0006
    4) Kserokopię przelewu załącza się do oferty.
    5) W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, złożenia ich należy dokonać w kasie Urzędu Miejskiego w Bobowej (I piętro), a kserokopię z potwierdzeniem złożenia (pieczątka wpływu do kasy) oraz za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę, dołączyć do oferty. Złożenie ma być dokonane przed terminem składania ofert.
    6) Jeżeli złożenie oferty następuje za pośrednictwem poczty lub przesyłką kurierską, a Wykonawca nie złoży poręczeń lub gwarancji w kasie Urzędu Miejskiego w Bobowej to oryginał poręczenia lub gwarancji ma być załączony do oferty.
    7) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11.
    8) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.
    9) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
    10) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
    11) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
    12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
    1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bobowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach