Przetargi.pl
Wykonanie zadania pod nazwą: Rozbiórka tarasu i zasypanie pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Narbutta 41/43 w Warszawie

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 02-660 Warszawa, ul. Irysowa 19
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5493727, 5493737 , fax. 022 5493737
  • Data zamieszczenia: 2011-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
    ul. Irysowa 19 19
    02-660 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5493727, 5493737, fax. 022 5493737
    REGON: 01085840700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgnmokotow.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania pod nazwą: Rozbiórka tarasu i zasypanie pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Narbutta 41/43 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania zadania pod nazwą: Rozbiórka tarasu i zasypanie pomieszczeń piwnicznych poza obrysem budynku przy ul. Narbutta 41/43 w Warszawie na podstawie projektu pt.:Projekt budowlano-wykonawczy rozbiórki tarasu przy budynku zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Narbutta 41/43 autorstwa mgr inż. H. Muzylak, arch. M. Kuropieska wrzesień 2010 oraz pozwoleniem na budowę Decyzja Nr 14/2011 z dnia 12 stycznia 2011 r, stanowiącymi Rozdział V specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W zakres przedmiotu zamówienia wejdą: 1.1. rozbiórka tarasu i zasypanie pomieszczeń piwnicznych oraz uporządkowanie terenu po rozbiórce: 1.1.1. wykonanie wygrodzenia strefy rozbiórki i robót budowlanych; 1.1.2. ustawienie znaków informacyjnych i ostrzegawczych; 1.1.3. odcięcie istniejącego zasilenia elektrycznego pomieszczeń piwnicy oraz demontaż przewodów elektrycznych w rozbieranych pomieszczeniach; 1.1.4. rozbiórka płyty stropowej; 1.1.5. rozbiórka części ścian bocznych tarasu oraz krańcowej; 1.1.6. wykonanie zamurowań ścian zewnętrznych budynku wraz z otynkowaniem; 1.1.7. zasypanie przestrzeni pomieszczeń piwnicznych po rozbiórce; 1.1.8. wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian budynku w części przyległej do likwidowanych pomieszczeń; 1.1.9. niwelacja terenu; 1.1.10. uporządkowanie terenu po robotach. 2. Wykonane roboty oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art.10 ustawy Prawo budowlane z późn. zmianami w nawiązaniu z art.5 ust.1 lit.a oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz.881) oraz wymogi określone w szczegółowiej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiącej Rozdział IV SIWZ. 3. Czynności, o których mowa w pkt. 1. będą wykonywane pod nadzorem DOM Wiśniowa ZGN w Dzielnicy Mokotów m. st. Warszawy, 02-547 Warszawa, ul. Falęcka 10. 4. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, należy zastosować rozwiązania równoważne w standardzie podstawowym. 5. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Warunki realizacji zamówienia i gwarancji zawiera dokumentacja projektowa pt.: Projekt budowlano-wykonawczy rozbiórki tarasu przy budynku zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Narbutta 41/43 autorstwa mgr inż. H. Muzylak, arch. M. Kuropieska wrzesień 2010 oraz pozwolenie na budowę Decyzja Nr 14/2011 z dnia 12 stycznia 2011 r - stanowiące Rozdział IV SIWZ, przedmiar robót - stanowiący Rozdział VI SIWZ, szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - stanowiąca Rozdział IV SIWZ, oraz Istotne postanowienia umowy stanowiące Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Czynności, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji, mają być wykonywane zgodnie z: 7.1. projektem pt.: Projekt budowlano-wykonawczy rozbiórki tarasu przy budynku zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Narbutta 41/43 autorstwa mgr inż. H. Muzylak, arch. M. Kuropieska wrzesień 2010 oraz pozwoleniem na budowę Decyzja Nr 14/2011 z dnia 12 stycznia 2011 r - stanowiącymi Rozdział V SIWZ i przedmiarem robót - stanowiącym Rozdział VI SIWZ, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - stanowiącą Rozdział IV SIWZ, 7.2.warunkami wynikającymi z przepisów technicznych i czynnościami wymienionymi w art. 22 Ustawy z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz.1118, ze zmianami) i jej przepisów wykonawczych, 7.3. wymaganiami wynikającymi z aktualnych Polskich Norm i aprobat technicznych, 7.4. zgodnie z zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, 7.5. warunkami wynikającymi z Istotnych postanowień umowy stanowiącymi Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7.5.1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian postanowień umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia przedmiotowego postępowania, o ile warunkiem wprowadzenia takich zmian będą między innymi okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz w przypadku zmiany porządku prawnego, a także w przypadku zmian zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zmiany, o których mowa w zdaniu pierwszym, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w tym: 7.5.1.1. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z technologią ich wykonania termin realizacji robót, o którym mowa w ust. 2 może ulec zmianie. Zostanie on wydłużony o okres, na który roboty zostały wstrzymane. Fakt ten musi być potwierdzony wpisem Zamawiającego do dziennika robót. 7.5.1.2. zmiany terminu wykonania Przedmiotu umowy w następstwie wydłużonych/wykraczających poza ustawowe terminy procedur administracyjnych oraz innych terminów spraw urzędowych, mających wpływ na terminy realizacji Przedmiotu umowy, jeżeli Wykonawca przy wykazaniu należytej staranności nie może dotrzymać terminu wykonania Przedmiotu umowy, 7.5.1.3. zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT); 7.5.1.4. ograniczenia środków budżetowych na realizację Przedmiotu umowy; 7.5.1.5. ograniczenia zakresu rzeczowego i finansowego; 7.5.1.6. zmiany osób uczestniczących w realizacji Przedmiotu umowy; 7.5.1.7. zmiany zakresu części Przedmiotu umowy powierzonych podwykonawcom; 7.5.1.8. zmiany wymaganej sprawozdawczości i rozliczeń kosztów wykonania Przedmiotu umowy; 7.5.1.9. zmiany regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie zawarcia umowy wraz ze skutkami takiej zmiany regulacji prawnych. 7.5.1.10. W przypadku zaistnienia konieczności wykonania zamówień dodatkowych Wykonawca jest zobowiązany je wykonać na odrębne zamówienie Zamawiającego. Wartość zamówień dodatkowych nie może przekroczyć 50% wartości realizowanego zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do stosowania w trakcie wykonywania zamówienia materiałów i produktów odpowiadających wymaganiom ujętym w art. 10 ustawy Prawo budowlane i w ustawie o wyrobach budowlanych. Jeżeli na przewidywany do wykorzystania materiał lub wyrób nie ustanowiono normy technicznej to Wykonawca musi posiadać następujące aktualne dokumenty: krajowe aprobaty techniczne (AT) lub europejskie aprobaty techniczne (ETA). Normy techniczne, których wymagania muszą spełniać stosowane materiały i wyroby, są wymienione w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Rozdział IV siwz, w dokumentacji projektowej - projekt pt.: Projekt budowlano-wykonawczy rozbiórki tarasu przy budynku zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Narbutta 41/43 autorstwa mgr inż. H. Muzylak, arch. M. Kuropieska wrzesień 2010 - stanowiącej Rozdział V SIWZ i w przedmiarze robót - stanowiącym Rozdział VI SIWZ. Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu przed rozpoczęciem wykonywania w/w robót dokumentów dotyczących stosowanych materiałów. Ponadto podczas wykonywania zamówienia Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany będzie okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub z aktualną aprobatą techniczną. 9. Wykonawca zobowiązany będzie do: 9.1. prowadzenia dziennika robót, dostarczonego przez Zamawiającego w dniu rozpoczęcia robót, 9.2. posiadania opłaconej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia na kwotę nie niższą niż równowartość 200.000 złotych polskich, potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia, 9.3. zabezpieczenia obiektu w trakcie wykonywania robót budowlanych przed skutkami niepożądanych zdarzeń przez cały czas realizacji umowy, 9.4. dokonania we własnym zakresie i na własny koszt organizacji placu budowy oraz zorganizowania zaplecza socjalno-technicznego w rozmiarach koniecznych dla przeprowadzenia robót, 9.5. umożliwienia Zamawiającemu w każdym czasie przeprowadzenie kontroli placu budowy, realizowanych robót budowlanych, stosowanych w ich toku wyrobów oraz innych okoliczności dotyczących bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia, 9.6. utrzymania w czasie realizacji przedmiotu zamówienia ładu i porządku na terenie i obiekcie, na którym wykonuje roboty oraz uporządkowania terenu i obiektu po zakończeniu robót, a także zapewnienia warunków bezpieczeństwa i p.poż. 9.7. wykonywania robót wyłącznie przez pracowników posiadających kwalifikacje zawodowe odpowiadające rodzajom prac objętych przedmiotem zamówienia, 9.8. poniesienia całkowitej odpowiedzialności prawnej i finansowej wobec Zamawiającego i osób trzecich za wszelkie szkody wynikłe z zaniechania realizacji umowy, niedbalstwa lub działania niezgodnego z umową, ze sztuką budowlaną, przepisami p.poż., a także nieprawidłowego zabezpieczenia lub jego braku narzędzi, materiałów, placu budowy i terenu pod zaplecze budowy. 9.9. prowadzenia robót w sposób nie utrudniający użytkowania wielorodzinnego budynku mieszkalnego, a w szczególności nie prowadzenia robót między godz. 1900 i 700 . 10. W okresie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca może korzystać z instalacji wodno - kanalizacyjnej i energii elektrycznej na warunkach określonych w Istotnych postanowieniach umowy, które stanowią Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 11. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia gwarancji na wykonane przez siebie roboty będące przedmiotem zamówienia, o których mowa w pkt. 3.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w § 1 Istotnych postanowień umowy (Rozdział III specyfikacji) na okres min. 12 miesięcy oraz na zastosowane materiały min. 12 miesięcy od daty bezusterkowego końcowego odbioru robót z tym, że dla materiałów okres ten nie może być krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta, nie krócej jednak niż 12 miesięcy. Wykonawca przeniesie na Zamawiającego warunki gwarancji producentów użytych materiałów w ramach wykonania przedmiotu zamówienia określonego w pkt. 3.1. specyfikacji. 12. Zaoferowana przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - maksymalna stawka roboczogodziny kosztorysowej Rbrutto? nie może przekroczyć średniej dla Warszawy określonej w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie dla I kw. 2011 r., wynoszącej dla robót budowlanych: Rbrutto?= 31,77 zł. Stawka roboczogodziny kosztorysowej brutto obejmuje wartość stawki roboczogodziny kosztorysowej netto powiększonej o narzuty kosztów pośrednich i zysk kalkulacyjny [Rbrutto = (Rnetto + Kp + Z)]. Wykonawca musi wpisać oferowane stawki roboczogodziny kosztorysowej Rnetto i Rbrutto, Kp i Z w Formularzu Oferty, sporządzonym wg Wzoru Formularza Oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 13. Zaoferowany przez Wykonawcę we - WZORZE FORMULARZA OFERTY - wskaźnik kosztów zakupu materiałów (Kz) nie może być wyższy niż średni dla Warszawy określony w wyd. Sekocenbud Biuletyn cen regionalnych w budownictwie dla I kw. 2011 r. wynoszący dla robót budowlanych Kz = 9,0 %. Wykonawca musi wpisać oferowane Kz w formularzu oferty, sporządzonym wg Wzoru Formularza Oferty - Rozdział II specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 14. Suma cen materiałów (z kosztami zakupu) wskazana przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym nie może przekroczyć kwoty 4.857,48 PLN bez podatku VAT wynikającej z kosztorysu inwestorskiego. Suma cen pracy sprzętu (bez podatku VAT i narzutów) wskazana przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym nie może przekroczyć kwoty 11.094,66 PLN wynikającej z kosztorysu inwestorskiego. 15. Koszty związane z dojazdem, dojściem do terenu budowy, koszty zajęcia chodnika, koszty pracy w godzinach nadliczbowych oraz w dni wolne od pracy, transport wewnętrzny i zewnętrzny materiałów, koszty jednorazowe dostaw sprzętu, obsługi etatowej oraz utrudnienia związane z pracą w budynku czynnie użytkowanym nie podlegają oddzielnej wycenie i Wykonawca musi je ująć w cenach i wskaźnikach narzutów w kosztorysie ofertowym. 16. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % wartości oferty brutto, na zasadach określonych w pkt. 21 specyfikacji. 17. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgnmokotow.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach