Przetargi.pl
Wykonanie zadania pn.: Budowa przestrzeni miejskich - Bulwar nadodrzański

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 767 265 437
  • Data zamieszczenia: 2018-05-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 767 265 437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.bip.info.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania pn.: Budowa przestrzeni miejskich - Bulwar nadodrzański
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie zadania pn.: „Budowa przestrzeni miejskich – Bulwar nadodrzański w Głogowie” Zamawiający informuje, iż uzyskał dofinansowanie na realizację niniejszego zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020. Projekt pn.: „Budowa przestrzeni miejskiej – Bulwar nadodrzański w Głogowie” Zakres robót: Przedmiotem inwestycji jest wykonanie zagospodarowania terenu dla zadania o nazwie: „Bulwar Nadodrzański w Głogowie”, powierzchnia terenu - 3,5 ha, w tym powierzchnie utwardzone -1,9 ha, powierzchnie zielone – 1,6 ha - przebudowę ulicy Nadodrzańskiej wraz z budową miejsc postojowych, ścieżki rowerowej i chodnika, - budowę ulicy Garncarskiej wraz z budową chodników (część odcinka ulicy) , - budowę ulicy Młyńskiej wraz z budową chodników (część odcinka ulicy), - budowę ulicy Hugona Kołłątaja wraz z budową chodników (część odcinka ulicy), - budowę parkingu z dwoma zjazdami publicznymi, - budowę sieci monitoringu, - budowę sieci elektroenergetycznych i teletechnicznych oraz oświetlenia, w tym parkowego wraz z punktami Wi-Fi, - budowę fontanny publicznej posadzkowej wraz z przyłączem wod-kan i elektorenergetycznym, - budowę zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami wodno-kanalizacyjnym, - zagospodarowanie terenu wraz z elementami małej architektury (ławki, kosze na śmieci, donice, stojaki rowerowe, hamaki, stoliki, elementy ozdobne – ramy stalowe oraz elementy zabawowe – trampoliny terenowe, toaleta publiczna), - budowę ciągów pieszych, - wycinkę drzew, - nasadzenia zieleni wysokiej, średniej, niskiej oraz wykonanie trawników, - montaż budek lęgowych dla ptaków, - cały teren jest objęty ochroną konserwatora zabytków a wszelkie prace muszą odbywać się pod nadzorem archeologicznym. zagospodarowanie terenu - montaż elementów małej architektury w tym: ławki, kosze na śmieci, stojaki rowerowe, trampoliny terenowe, kratownice pod drzewa, donice wolnostojące, budki lęgowe dla jerzyków na słupach i fundamentach betonowych, odwodnienie liniowe, - nawierzchnie bulwaru w tym: wykonanie koryta mechaniczne i ręczne, roboty ziemne, wywóz i składowanie urobku z wykopów na składowisku, wykonanie warstwy zagęszczającej, odcinającej, podbudowy. Układanie nawierzchni z płyt granitowych oraz z kostki kamiennej wraz z obrzeżami granitowymi, - odtworzenie zarysu reliktu kościoła św. Stanisława poprzez wyprowadzenie obrysu jako nawierzchnię z cegły pełnej z podświetleniem, - obiekt toalety publicznej z jednolitego odlewu betonowo- kompozytowego, monolityczna, samonośna ze ścianami zewnętrznymi obłożonymi od zewnątrz płytami z naturalnego granitu- dostawa z montażem, - fontanna posadzkowa typu dryplaza wraz z komorą technologiczną oraz urządzeniami w tym: roboty budowlano- konstrukcyjne, podkłady z ubitych materiałów sypkich na podłożu gruntowym oraz podkłady betonowe na podłożu gruntowym, izolacje przeciwwilgociowe, gruntowanie podłoży, warstwy wyrównawcze, montaż podpór systemowych typu Buzon, dostaw mankietów uszczelniających, nawierzchnia z płyt granitowych wraz z wierceniem otworów na dysze. Wyposażenie fontanny w urządzenia technologiczne, - zieleń - wycinka drzew z pocięciem na klocki, karczowaniem i utylizacją urobku, - nasadzenia zieleni w tym: wykonanie trawników dywanowych siewem i z rolki wraz z nawożeniem oraz dowozem ziemi urodzajnej, - sadzenie drzew i krzewów liściastych z całkowitą zaprawą dołów oraz sadzenie drzew i krzewów iglastych z zaprawą dołów. Dostawa i montaż systemu kotwienia drzew, moduły kierunkujące korzenie, zestawy napowietrzająco - nawadniające z montażem - elementy podziemne, - przygotowanie terenu pod obsadzenie kwiatowe oraz obsadzenie kwietników bylinami i roślinami cebulkowymi, ręczne rozrzucenie kory na terenie płaskim, branża elektryczna - usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej numer: TD2/K/WT/00047/2016 w tym: wcinka w istniejące kable średniego napięcia, budowa nowych odcinków kabli średniego napięcia, zabezpieczenie fragmentów istniejących kabli średniego napięcia; - montaż instalacji elektrycznych i teletechnicznych: mechaniczne i ręczne kopanie rowów dla kabli, układanie rur ochronnych oraz układanie kabli w żyłach, pustakach lub kanałach zamkniętych, zasypywanie ręczne oraz zasypywanie mechaniczne spycharkami rowów dla kabli, - budowa studni kablowych prefabrykowanych rozdzielczych dwuelementowych, - montaż złączy kablowych na gotowym podłożu, - mocowanie na gotowym podłożu skrzynek wodoszczelnych kompletnych - słupy oświetleniowe: wykopy ręczne wraz z zasypaniem dla słupów oświetleniowych, mechaniczne stawianie słupów oraz opraw, montaż tabliczek bezpiecznikowych słupowych, wciąganie przewodów z udziałem podnośnika samochodowego w słup, montaż opraw oświetleniowych na słupie, - montaż słupów kamerowych: mechaniczne stawianie słupów punktów kamerowy, montaż kamer i punktów kamerowych - wywóz nadmiaru ziemi samochodami samowyładowczymi, - obsługa geodezyjna, nadzory branżowe, dopuszczenia RE i wyłączenia i pozostałe, - wyposażenie fontanny, branża sanitarna - sieć wodociągowa wraz ze montażem studni poboru wody z wyposażeniem, komorą wodomierzową z wyposażeniem, - sieć kanalizacji deszczowej wraz ze studniami rewizyjnymi betonowymi, studzienkami ulicznymi betonowymi zwieńczonych wpustem ściekowym ulicznym z osadnikiem i syfonem; - odwodnienie liniowe, - sieć kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej i tłocznej wraz ze studniami rewizyjnymi, - wyposażenie fontanny, branża drogowa - wykonanie drogi wraz z chodnikami- przedłużenie ulicy Garncarskiej, wykonanie ciągu pieszo- rowerowego w tym: roboty przygotowawcze, roboty ziemne- wykopy i koryto, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, nasyp; - podbudowy- stabilizacja cementem, podbudowa z kruszywa łamanego, podbudowa z kruszywa łamanego; - nawierzchnie- chodniki z kostki kamiennej rzędowej i płyt kamiennych na podsypce cementowo- piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową oraz pielęgnacja powierzchni poprzez posypanie piaskiem i polewanie wodą; - nawierzchnie- ścieżka rowerowa - warstwa ścieralna i wiążąca z mieszanki mineralno- asfaltowej grysowej dowożonej z odległości Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, w skład której wchodzi projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz dodatkowo Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych (dalej STWiORB), które są załącznikami do niniejszej SIWZ Uwaga! Do wyceny pozycji kosztorysowych należy przyjąć kostkę kamienną łupaną gr. 9/11, gr. 10, gr 18.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Informacja na temat wadium 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 70.000,00 zł słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gmina Miejska Głogów Oddział BGŻ w Głogowie Nr 65 2030 0045 1110 0000 0192 9720 2. Kopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, b) oryginału: gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się : 1) Wypełniony załącznik nr 1 – Formularz ofertowy. 2) Wypełniony załącznik Nr 2 – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wraz z dokumentami wskazanymi w tym załączniku. 3) Wypełniony załącznik Nr 3 – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania. 4) Wypełniony załącznik Nr 3a – Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (dot. podmiotów trzecich i podwykonawców) 5) Wypełniony załącznik Nr 4 – Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zasoby wykonawcy (jeżeli występują). 6) Dowód wniesienia wadium. 7) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8) kosztorys ofertowy uproszczony, który będzie zawierał: a) liczbę porządkową, b) opis ( obliczenia ) pozycji kosztorysowanych robót i nakład, c) wartość za pozycję, d) podsumowanie kosztorysu. Kosztorysy ofertowe poszczególnych branż MUSZĄ odzwierciedlać pozycje z przedmiarów robót i zachowywać ich kolejność. 9) W przypadku składania przez Wykonawcę oferty równoważnej z zastosowaniem materiałów lub urządzeń o równoważnych parametrach technicznych, należy dodatkowo złożyć z ofertą: a) oświadczenie, że Wykonawca składa ofertę równoważną, oraz że zaproponowane zmiany spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej specyfikacji i dokumentacji technicznej, b) wykaz zmian, zawierający dokładny opis zmian dotyczący zastosowanych materiałów lub urządzeń równoważnych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach