Przetargi.pl
Rewitalizacja terenu pocmentarnego w Kaźmierzowie

GMINA POLKOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 768474159
  • Data zamieszczenia: 2023-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA POLKOWICE
    Rynek 1
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 768474159
    REGON: 390647618
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.polkowice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Rewitalizacja terenu pocmentarnego w Kaźmierzowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Rewitalizacja terenu pocmentarnego w Kaźmierzowie” w ramach zadań budżetowych pn.: WPF gminy Polkowice – rok 2024 „Rewitalizacja terenu pocmentarnego w Kaźmierzowie” - 921-92120-6370 i 921-92120-6050.Inwestycja dofinansowana z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja terenu pocmentarnego w Kaźmierzowie położonego na działce nr 183 obręb 0006 Kaźmierzów, w zakresie m.in.:- usunięcia drzew i krzewów obumarłych, wywrotów i złomów (materiał zbutwiały) wraz ze składowaniem, - wykonania alejek o nawierzchni mineralnej oraz małego placu z kostki granitowej,- montażu elementów małej architektury w tym: ławek, koszy na odpady, stojaków na rowery, krzyża dębowego, - posadzenia drzew liściastych i iglastych będącymi nasadzeniami zastępczymi za usuwane drzewa (decyzja Starosty Polkowickiego DG.SR.613.5.2023 z dnia 19.10.2023 r.).2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach inwestycji, stanowiących integralna część umowy, które składają się z: a) SWZ, z uwzględnieniem rozstrzygnięć, zmian i wyjaśnień wynikających z odpowiedzi udzielanych przez Zamawiającego na pytania oferentów w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,b) opisu pozycji przedmiaru robót,c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (ST),d) dokumentacji projektowej opracowanej przez JS ARCHITEKCI Sp. z o.o. ul. Benedyktyńska 15/23-25, 50-350 Wrocław, składającej się z opracowań:  projekt budowlany i techniczny zagospodarowania terenu,  rysunki uzupełniające,e) decyzji o pozwoleniu na budowę nr 243.2022 z dnia 14.06.2022 r. wydanej przez Starostę Polkowickiego,f) w przypadku, w którym rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania oferentów odpowiedzi nie zostały wprowadzone do dokumentów inwestycji wskazanych w lit. od a) do e) niniejszego ust. są one wiążące dla Wykonawcy do stosowania,g) rozstrzygnięcia, zmiany i wyjaśnienia wynikające z udzielonych na zapytania oferentów odpowiedzi mają nadrzędne znaczenie w odniesieniu do pierwotnych zapisów dokumentów inwestycji.3. Dokumenty wymienione w ust. 2) stanowią podstawę realizacji robót budowlanych objętych umową. Wymagania określone choćby w jednym z ww. dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy.4. Zgodnie z §4 ust. 2 lit. w) Projektowanych postanowień umowy Wykonawca w ramach wynagrodzenia ma obowiązek do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami tak aby zapewnić spełnienie co najmniej minimalnych wymagań, o których mowa w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz.U.2022.2240, t.j. z późn.zm.).5. Zamieszczone w dokumentacji inwestycji zdjęcia stanowią charakter poglądowy, wzory konstrukcji.6. Wykonawca udziel i 1 rocznej gwarancji na zachowanie zdrowotności i żywotności 6 posadzonych drzew (liczonej od daty odbioru końcowego bez wad całego zadania).7. Wykonawca udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz na dostarczone i zamontowane urządzenia na okres nie krótszy niż 1 rok i nie dłuższy niż 3 lata. Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert i zostanie wskazane przez Wykonawcę w składanej ofercie zgodnie z Wymogami SWZ.Wymagania dodatkowe:1) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z materiałów własnych, nowych i w pierwszym gatunku jakościowym chyba, że dokumenty wymienione w §1 ust. 3 projektu umowy wskazują inaczej. 2) Materiały podlegające wbudowaniu muszą odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 - ustawy Prawo budowlane. 3) Za dopuszczone do stosowania w realizacji przedmiotu umowy przyjmuje się wyroby (materiały, urządzenia), które zgodnie z odrębnymi przepisami oznakowano znakiem CE. W przypadku wyrobu nie posiadającego oznakowania CE dopuszczony do realizacji zamówienia będzie: a) wyrób wyprodukowany na terytorium Polski w zgodzie z istniejącą Polską Normą, dla którego Wykonawca/ producent załączył deklarację zgodności z tą normą lub: w przypadku braku Polskiej Normy lub istotnej różnicy od jej zapisów to wyprodukowany w zgodzie z uzyskaną aprobatą techniczną, a Wykonawca/ producent załączył deklarację zgodności z tą aprobatą, posiada znak budowlany świadczący o zgodności z Polską Normą wyrobu albo aprobatą techniczną, a Wykonawca/producent załączył odpowiednią informację o wyrobie,b) wyrób wyprodukowany poza terytorium Polski, na który udzielono mu aprobaty technicznej, a Wykonawca/producent załączył do wyrobu deklarację zgodności z tą aprobatą,c) wyrób umieszczony w odpowiednim wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej,d) wyrób jednostkowy (indywidualny) wytworzony według indywidualnej dokumentacji technicznej, dla którego Wykonawca/producent wydał specjalne oświadczenie o zgodności wyrobu z tą dokumentacją projektową oraz z przepisami.4) Zamawiający dopuszcza stosowanie urządzeń/wyrobów/materiałów o innych parametrach do tych wskazanych w dokumentach inwestycji pod warunkiem, że:a) spełniają one wymagania określone w ust. 1)-3) orazb) zapewniają taką samą przydatność eksploatacyjną na zapewnieniu tych samych funkcji użytkowych orazc) ich wymiary odpowiadają wymiarom, wraz z podaną tolerancją, wskazanym w dokumentacji projektowej, a w przypadku barku tolerancji w projekcie nie będą mniejsze lub większe niż 5 % od tych wartości określonych w dokumentach inwestycji.5) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania zatwierdzenia przez Zamawiającego wyborów, materiałów i urządzeń planowanych do dostarczenia/wbudowania. Przed wbudowaniem materiału na zasadach określonych w ST oraz na każde żądanie przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów i urządzeń odpowiedni dokument wymieniony w ust.3).6) Wykonawca zapewni potrzebne oprzyrządowanie, potencjał ludzki oraz materiały niezbędne do wykonania przewidzianych w normach badań oraz potwierdzenia jakości robót wykonanych z materiałów Wykonawcy na terenie budowy, a także do sprawdzenia ich zgodności z wymaganiami umowy.7) Badania, o których mowa w ust. 6) będą realizowane przez Wykonawcę na własny koszt.8) Jeżeli w rezultacie przeprowadzonych przez Wykonawcę badań okaże się, że zastosowane materiały, bądź wykonanie robót, mogą być niezgodne z wymaganiami umowy, badania są wykonane nieprawidłowo lub nierzetelnie to Zamawiający ma prawo zlecić badania dodatkowe (weryfikujące, rozstrzygające) w stosunku do tych zakwestionowanych przez przedstawiciela Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Koszt takich badań zostanie potrącony z wynagrodzenia Wykonawcy. 9) Jeżeli w rezultacie dostarczonych dokumentów z ust. 4) i 5) lub przeprowadzonych badań, o których mowa w ust. 6) okaże się, że zastosowane przez Wykonawcę rzeczy, materiały i produkty są niezgodne z wymaganiami dokumentów wymienionych w §1 ust. 3 projektu umowy, to Zamawiającemu przysługuje prawo: a) odstąpienia od umowy z winy Wykonawcy lubb) obniżenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia o koszt wykonania badań weryfikacyjnych zgodnie z ust. 6),c) obniżenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia za wszystkie rzeczy, materiały lub produkty, których próbki zakwestionowano podczas badań weryfikacyjnych proporcjonalnie do najwyższej różnicy pomiędzy parametrem uzyskanym podczas badania weryfikacyjnego, a wartością wymaganą przez Zamawiającego w dokumentach inwestycji. 10) Jeżeli stwierdzona niezgodność rzeczy, materiałów i produktów z wymaganiami dokumentów wymienionych w §1 ust. 3 projektu umowy jest korzystna dla Zamawiającego to może on odstąpić od przysługujących mu praw określonych w ust. 8) i 9). 11) Jeżeli na posadzonych drzewach w ciągu roku od posadzenia zaczną drobnieć lub zasychać liście/igły lub drzewa zaczną obumierać, Wykonawca będzie miał obowiązek wymienić na własny koszt te egzemplarze na zdrowe, o takich samych parametrach w terminie wskazanym przez przedstawiciela Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112710-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotowym do niniejszego zamówienia w zakresie budowy ścieżek o nawierzchni mineralnej o powierzchni min. 250 m2.b) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże możliwość dysponowania osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu przedmiotowego zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane określone przepisami prawa budowlanego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie upoważniające do kierowania robotami budowlanymi (Kierownik budowy) specjalności konstrukcyjno – budowlanej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach