Przetargi.pl
Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Moje Boisko - Orlik 2012 przy PZ Nr 1 w Oświęcimiu w ramach Programu Moje Boisko - Orlik 2012 w formie -zaprojektuj i wybuduj (projekt - wykonawstwo) obejmujące przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego 10
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
  • Data zamieszczenia: 2012-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
    REGON: 07218165203113
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.oswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Moje Boisko - Orlik 2012 przy PZ Nr 1 w Oświęcimiu w ramach Programu Moje Boisko - Orlik 2012 w formie -zaprojektuj i wybuduj (projekt - wykonawstwo) obejmujące przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego p.n. Moje Boisko - Orlik 2012 przy PZ Nr 1 w Oświęcimiu w ramach Programu Moje Boisko- Orlik 2012 w formie - zaprojektuj i wybuduj - (projekt - wykonawstwo) obejmujące przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji prac projektowych obejmuje 2.1. Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej w oparciu o wytyczne projektowe zamieszczone na stronie internetowej www.orlik2012.pl (projekt typowy) oraz wymagania Zamawiającego przedstawione w Programie Funkcjonalno-Użytkowym. Uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami pozwoleń oraz innych uzgodnień formalnych, niezbędnych do realizacji zamówienia. Przedmiot zamówienia w zakresie realizacji robót budowlanych obejmuje: 2.2. Budowę boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0m x 62,0m o powierzchni 1860m2 (pole gry 26,0m x 56,0m) - podbudowa przepuszczalna, - nawierzchnia do piłki nożnej - sztuczna trawa Wysokość włókna min 60 mm na podbudowie z kruszywa (wypełnienie traw zgodnie z badaniem specjalistycznego laboratorium np. Labosport lub ISA - Sport lub Sports Labs Ltd.) 1. Typ włókna: monofil 2. Skład chemiczny włókna: polietylen 3. Ciężar włókna: min. 11.000 Dtex, 4. Gęstość trawy: min. 97.000 włókien /m2 - obrzeża betonowe 8x30x100cm na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. - wyposażenie - bramki aluminiowe mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki 2.3.Budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach: 19,1m x 32,1m o powierzchni 613,11m2 (pole gry 15,1m x 28,1m) - podbudowa przepuszczalna - nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego: poliuretanowa - technologia układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie przepuszczalnej instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET o grubości min. 30 mm. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. - obrzeża betonowe 8x30x100cm na ławie betonowej oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska. - wyposażenie do piłki koszykowej: - obręcz do koszykówki standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki montowana w tulejach - 2 sztuki - wyposażenie do piłki siatkowej: - słupki do siatkówki, aluminiowe, wielofunkcyjne (badminton, tenis, siatkówka) - 2 sztuki - siatka do siatkówki - 1 sztuka 2.4. Ogrodzenie terenu Ogrodzenie panelowe każdego z boisk na słupkach stalowych mocowanych do fundamentu betonowego. Wysokość min. 4 m. Rozstaw słupków ok. 2,5 m. Furtki systemowe rozwierane. Szerokość furtki 1,0 m - szt.3. Brama wjazdowa szer. 3,6 m. Piłkochwyty o wys. min. 6m, usytuowane za bramkami. 2.5. Oświetlenie terenu Oświetlenie obiektu będą stanowiły projektory zamocowane na masztach. Dla boiska wielofunkcyjnego 4 maszty o wysokości 10m, dla boiska trawistego 6 masztów o wysokości 12 m, z fundamentem i poprzeczkami na projektory oraz instalacja odgromową. Starowanie oświetleniem będzie się znajdowało w pomieszczeniu trenera. Instalacja umożliwia samodzielne oświetlenie poszczególnych boisk. 2.6. Budowa dwóch segmentów zaplecza z pomieszczeniem dla trenera oraz magazynem sprzętu sportowego. Dane liczbowe; - powierzchnia użytkowa - 13,00 m2 - powierzchnia zabudowy - 15,00 m2 - kubatura - ok. 42.00 m2 2.7. Adaptacja pomieszczeń przewiązki szkoły na zaplecze sanitarno-szatniowe. - wykonanie dwóch otworów drzwiowych w istniejącej ścianie, przemurowania. - wymiana grzejników, okien, - roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznej, wentylacyjnej, wodno-kanalizacyjnej, - inne roboty remontowe. 2.8. Budowa i przebudowa infrastruktury podziemnej. - budowa zasilania budynków zaplecza, oświetlenia boisk i pompowni kanalizacji deszczowej, - przebudowa sieci elektroenergetycznej, - przebudowa sieci ciepłowniczej, - remont i budowa instalacji kanalizacji deszczowej wraz z pompownią i drenażem boisk. 2.9. Inne elementy zagospodarowania terenu, w tym: - ciąg pieszo-jezdny z kostki betonowej 8cm, ułożonej na podbudowie z kruszywa w obrzeżach betonowych 8x30x100 cm, - wykarczowanie karp po usuniętych 23 drzewach i inne roboty rozbiórkowe, - nasadzenia 23 szt drzew, - zakup wraz z montażem 5 sztuk ławek, - zakup wraz z montażem 5 sztuk koszy na śmieci, - tablica informacyjna zgodna z wymogami programu Moje Boisko - Orlik 2012 wraz z montażem. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1 do 2.9 zawiera się w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 3. Uwaga: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, niezwłocznie po podpisaniu umowy przygotuje w uzgodnienie z Zamawiającym zbiorczą tabelę elementów rozliczeniowych. Tabela ta winna być sporządzona na podstawie zakresu przedmiotu zamówienia i na bazie zbiorczego zestawienia kosztów inwestycji umieszczonego na stronie www.orlik2012.pl. Wartość prac objętych zbiorczą tabelą elementów rozliczeniowych należy obliczyć jako sumę wartości prac w poszczególnych branżach. Ceny robót wyszczególnione w zbiorczej tabeli elementów rozliczeniowych podane przez Wykonawcę winny zawierać w sobie wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 35.000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100.). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: ABS Bank Spółdzielczy w Andrychowie, Andrychów ul. Krakowska 112. Nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037 z dopiskiem wadium - SZP.272.24.2012 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu, 32 - 602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10 w pok. Nr 220 (II piętro) - Wydział Finansowy, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.oswiecim.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach