Przetargi.pl
Wykonanie zadania inwestycyjnego pn: Modernizacja wielofunkcyjnego boiska szkolnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście przy ul. Gdańskiej

Gmina Dobre Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 11-040 Dobre Miasto, ul. Warszawska 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 6153939 , fax. 89 6161443
  • Data zamieszczenia: 2015-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobre Miasto
    ul. Warszawska 14 14
    11-040 Dobre Miasto, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 6153939, fax. 89 6161443
    REGON: 51074365700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobremiasto.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania inwestycyjnego pn: Modernizacja wielofunkcyjnego boiska szkolnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście przy ul. Gdańskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn: Modernizacja wielofunkcyjnego boiska szkolnego o nawierzchni poliuretanowej wraz z ogrodzeniem przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Dobrym Mieście przy ul. Gdańskiej. 2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie ? boiska opisanego w projekcie budowlanym tj.: 1) budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 22x21 m o powierzchni 462 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego, nawierzchnia poliuretanowa, technologia typu EPDM (metoda natryskowa), w tym: a) budowę 1/2 boiska do piłki ręcznej o wymiarach 20x19,50 m wraz z wyposażeniem (jedna bramka aluminiowa - pkt. 5.1. dokumentacji projektowej, b) budowę boiska do koszykówki o wymiarach 14x22 m wraz z wyposażeniem i osłonami słupów - zgodnie z pkt. 5.2. dokumentacji projektowej, c) budowę boiska do siatkówki o wymiarach 18,0x9,0 m wraz z wyposażeniem - (jeden komplet do siatkówki - pkt. 5.3. dokumentacji projektowej). 2) malowanie linii wszystkich boisk, 3) obramowanie nawierzchni syntetycznej obrzeżem betonowym, 4) wykonanie ogrodzenia boiska z czterech stron o wysokości 4m i konstrukcji zgodnie z dokumentacją projektową, 5) wykonanie bramy wjazdowej z furtką wejściową - zgodnie z dokumentacją projektową, 6) wykonanie dojścia do boiska - chodnik z obrzeżami - zgodnie z dokumentacją projektową, 7) wykonanie odwodnienia liniowego - ściek drogowy korytkowy - zgodnie z dokumentacją projektową, 8) likwidacja istniejącej studni chłonnej, 9) wykonanie studni chłonnej - zgodnie z dokumentacją projektową. 10) wykonanie drenażu - odwodnienie liniowe - ściek drogowy korytkowy 43 m, 11) roboty rozbiórkowe - ze względu na lokalizację boiska, Wykonawca jest zobowiązany rozebrać nawierzchnię asfaltową. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ oraz przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie, a także zdobycia na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich dodatkowych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: OKRES GWARANCJI
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/dobre_miasto_gmina_miejsko_wiejska/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach