Przetargi.pl
Przebudowa i rozbudowa budynku szatniowo - sanitarnego w ramach zadania pn. Przebudowa obiektu sportowego przy ul. Agrykola 8 w Elblągu

Gmina - Miasto Elbląg ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25 , fax. 55 239 33 34
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina - Miasto Elbląg
    ul. Łączności 1 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, fax. 55 239 33 34
    REGON: 17074771500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa i rozbudowa budynku szatniowo - sanitarnego w ramach zadania pn. Przebudowa obiektu sportowego przy ul. Agrykola 8 w Elblągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa i rozbudowa budynku szatniowo - sanitarnego w ramach zadania pn. Przebudowa obiektu sportowego przy ul. Agrykola 8 w Elblągu Przedmiot główny: CPV: 45.21.22.00-8 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych Przedmioty dodatkowe: CPV: 45.11.13.00-1 Nazewnictwo wg CPV: Roboty rozbiórkowe CPV: 45.33.10.00-6 Nazewnictwo wg CPV: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych CPV: 45.31.00.00-3 Nazewnictwo wg CPV: Roboty instalacyjne elektryczne Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku szatniowo - sanitarnego w ramach zadania pn. Przebudowa obiektu sportowego przy ul. Agrykola 8 w Elblągu. Zadanie planowane jest do dofinansowania przez Ministerstwo Sportu i Turystyki w ramach Programu modernizacji infrastruktury sportowej - edycja 2016. 2. Zakres zamówienia obejmuje przebudowę i rozbudowę budynku szatniowo - sanitarnego w celu dostosowania go do wymogów licencyjnych II ligi piłkarskiej oraz potrzeb użytkowników toru wrotkarsko-lodowego, w tym: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty konstrukcyjne (przebudowa pomieszczeń oraz bryły budynku, w tym nadbudowa piętra), 3) roboty instalacyjne w zakresie instalacji wod-kan., c.o., sanitarnych (w tym między innymi klimatyzacja), elektrycznych i teletechnicznych, 4) roboty wykończeniowe wewnętrzne i zewnętrzne, 5) dostawa i montaż wyposażenia, 6) zagospodarowanie terenu. 3. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót opracowane przez firmę: Autorska Pracownia Architektoniczna mgr inż. arch. Wojciech Sobczak z siedziba przy ul. Płk. Dąbka 41/1 w Elblągu. A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1. PRZEDMIARY ROBÓT 1) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: ARCHITEKTURA 2) RODZAJ OPRACOWANIA: Przedmiar Robót OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: Elektryczna 3) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: SANITARNA - instalacja wod.-kan. 4) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: SANITARNA - instalacja ogrzewcza 5) RODZAJ OPRACOWANIA: PRZEDMIAR ROBÓT OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: SANITARNA - instalacja wentylacyjna i klimatyzacyjna Zamawiający informuje, że przedmiary robót stanowią ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ. 2. PROJEKTY: 1) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANY ZAMIENNY OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: KONSTRUKCJA 2) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANY ZAMIENNY OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: ARCHITEKTURA PROJEKT ZAGOSPODAROWANIA TERENU 3) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT BUDOWLANY ZAMIENNY OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: SANITARNA - instalacja wentylacyjna i klimatyzacyjna 4) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT WYKONAWCZY OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: ARCHITEKTURA 5) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT WYKONAWCZY OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: KONSTRUKCJA 6) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT WYKONAWCZY OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: SANITARNA - INSTALACJA WOD.-KAN. 7) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT WYKONAWCZY OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: SANITARNA - INSTALACJA OGRZEWCZA 8) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT WYKONAWCZY OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: SANITARNA - INSTALACJA WENTYLACYJNA I KLIMATYZACYJNA 9) RODZAJ OPRACOWANIA: PROJEKT WYKONAWCZY OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: Elektryczna B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH 1) RODZAJ OPRACOWANIA: SPECYFIKACJE TECHNICZNE OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: ARCHITEKTURA 2) RODZAJ OPRACOWANIA: Specyfikacja Techniczna OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: Elektryczna 3) RODZAJ OPRACOWANIA: Branża sanitarna specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót OBIEKT: BUDYNEK SZATNIOWO - SANITARNY KATEGORIA OBIEKTU XV BRANŻA: SANITARNA Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa, o której mowa w pkt A. ppkt 2. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B., stanowią ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ. 4. W związku z tym, że zamówienie będzie dofinansowywane ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach Programu Modernizacji Infrastruktury Sportowej, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i zamontowania tablicy informacyjnej z zakresem realizowanego projektu i wsparcia ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki. Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić z Zamawiającym projekt tablicy. 5. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości, licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 6. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 7. Oferta powinna zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowej, Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarów, jak również nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: obsługę i inwentaryzację geodezyjną wykonywanych robót, roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie, itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłaty za czynności odbiorowe, itp. 8. Wykonane roboty rozliczane będą obmiarem powykonawczym, tj. za wykonane roboty Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ustalone w następujący sposób: a) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych nie uległa zmianie w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z kosztorysem ofertowym, b) dla pozycji ujętych w kosztorysie ofertowym, dla których ilość wykonanych jednostek przedmiarowych zmniejszyła się lub zwiększyła w stosunku do pierwotnie ujętych w kosztorysie ofertowym, zgodnie z obmiarem powykonawczym, z zastosowaniem cen jednostkowych z kosztorysu ofertowego, c) za roboty niewykonane, objęte kosztorysem ofertowym oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia wynagrodzenie nie przysługuje. 9. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń i sprzętu budowlanego i dostaw do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie wobec osób trzecich. Polisy muszą obejmować odpowiedzialność Wykonawcy i Zamawiającego. 10. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca sporządzi harmonogram rzeczowo-finansowy wykonania robót objętych umową i przedłoży do zatwierdzenia w terminie 7 dni roboczych od daty podpisania umowy. 11. Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek ( w tym stolarka budowlana), które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 12. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 13. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 9 do SIWZ. 14. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 15. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 16. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane. 17. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 40 000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Referatu Księgowości Jednostki Budżetowej w Departamencie Skarbnika Miasta Urzędu Miejskiego w Elblągu. 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach