Przetargi.pl
Wykonanie zadania inwestycyjnego: „Modernizacja dachów w ZS w Lipinach i ZS nr 1 w Przysusze” z podziałem na trzy zadania.

Powiat Przysuski ogłasza przetarg

  • Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 752 553 , fax. 486 753 672
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
    Aleja Jana Pawła II 10
    26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 486 752 553, fax. 486 753 672
    REGON: 67022319000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zadania inwestycyjnego: „Modernizacja dachów w ZS w Lipinach i ZS nr 1 w Przysusze” z podziałem na trzy zadania.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego: „Modernizacja dachów w ZS w Lipinach i ZS nr 1 w Przysusze” z podziałem na trzy zadania: Zadanie nr 1: Wymiana pokrycia dachu wraz z dociepleniem dachu budynku Zespołu Szkół im. Heleny Spoczyńskiej w Lipinach, KOD CPV: 45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów,45214220-8 Roboty budowlane w zakresie szkół średnich, 45000000-7 Roboty budowlane, 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych, 45262120-8 Wznoszenie rusztowań, 45312311-0 Montaż instalacji piorunochronnej, 45315600-4 Instalacje niskiego napięcia, W ramach realizacji zamówienia należy wykonać następujące rodzaje robót: ustawienie rusztowań zewnętrznych, demontaż instalacji odgromowej – wymiana instalacji, remont kominów ponad dachem, wykonanie tynków kominów i ich pomalowanie farbą akrylową fasadową dwukrotnie, obsadzenie kratek wentylacyjnych na wszystkich nowych wylotach kanałów wentylacji grawitacyjnej o wym. 14x14cm oraz 14x20cm, wymianę obróbek blacharskich ścian – parapetów i innych, wykonanie zgodnie z rys. szczegółowym przedłużenia okapu poza obrys budynku, wykonanie docieplenia dachu z płyt warstwowych jednostronnie gr. 12cm, wykonanie pokrycia dachu z blachy trapezowej dachu przejścia na patio, wykonanie obróbek blacharskich dachu, wymiana na nowe zużytych i zniszczonych rynien i rur spustowych, prace związane z instalacją odgromową i uziemiającą, rozbiórkę i demontaż rusztowań, uporządkowanie terenu Dachy na których prowadzone będą prace podzielono na 7 części: I - dach nad holem wejściowych administracją, II – dach nad komunikacją, III – dach nad salami lekcyjnymi, IV - dach nad przejściem otwartym na patio, V - dach nad szatniami sali gimnastycznej, VI - dach nad komunikacją, VII – dach nad salami lekcyjnymi, Remont zakłada wykonanie izolacji termicznej stropodachu, którą należy wykonać z płyt warstwowych jednostronnych gr. 12 cm z wewnętrzną grubą, karbowaną folią aluminiową przeznaczonych do stosowania izolacji stropodachów o podwyższonych wymaganiach odporności korozyjnej. Łączenie płyt warstwowych do stropodachu za pomocą łączników stalowych samowiercących na łatach stalowych typu „omega 30” z blachy ocynkowanej gr. 0,7mm w rozstawie nie większym niż 1,5m. Na części dachu nad przejściem na patio wykonać pokrycie z blachy niskoprofilowej T18 gr. min 0,5 mm. Łączenie blachy trapezowej do stropodachu za pomocą łączników stalowych samowiercących na łatach stalowych typu „omega 30” z blachy ocynkowanej gr. 0,7mm w rozstawie nie większym niż 1,5m. Na budynku należy wykonać nową instalację odgromową z prętów ze stali ocynkowanej o średnicy Ø 8 mm na wspornikach zgodnie z aprobatą techniczną. Wymianie podlega instalacja na całym budynku (na dachu i piony na ścianach) – uzyskać oporność uziarnienia zgodnie z przepisami techn. Na całej długości dachu należy wykonać jego przedłużenie poprzez wykonanie okapu zgodnie z rysunkami szczegółowymi. Okap na wystawać poza obrys ścian na około 20 cm. Projektuje się wymianę obróbek blacharskich: gzymsów i ogniomurów,. Należy wykonać nowe obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej w kolorze ustalonym z Inwestorem o minimalnej grubości 0,55mm, powinny one wystawać poza lico co najmniej 50mm. Przy wykonywaniu obróbek blacharskich należy zwrócić szczególną uwagę aby blachy nie kłaść bezpośrednio na beton lub tynk. Zadanie nr2: Naprawa dachu budynku internatu Zespołu Szkół im. Heleny Spoczyńskiej w Lipinach, KOD CPV: 45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów, 45214220-8 Roboty budowlane w zakresie szkół średnich, 45000000-7 Roboty budowlane, 45261910-6 Naprawa dachów, W ramach realizacji zamówienia należy wykonać naprawę pokrycia dachowego w formie uszczelnienia styków arkuszy blachy trapezowej sylikonem dachowym wraz z uzupełnieniami łączników na zakładach arkuszy pokrycia; istniejące „nietrafione otwory” należy uszczelnić sylikonem dachowym lub blachowkrętami z podkładkami uszczelniającymi. Z uwagi na zły stan techniczny kominów przewiduje się : - całkowite skucie tynków i odsłonięcie konstrukcji kominów. - następnie powinna zostać dokonana ocena stanu technicznego komina. W przypadku wykruszeń czy ubytków cegły, należy dokonać napraw poprzez przemurowanie części kominów lub impregnację i następnie uzupełnienie ubytków. - wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych. - uzupełnienie ubytków czapki kominowej i impregnacja środkami do betonu. - wymiana kratek wentylacyjnych i krat zabezpieczających kanały spalinowe. - wykonanie obróbek blacharskich - malowanie farbą elewacyjną w kolorze zgodnym z kolorem elewacji ( kolor dominujący na elewacji I piętra. Zadanie nr3: Wymiana pokrycia dachu wraz z dociepleniem dachu budynku Zespołu Szkół nr1 im. Jana Pawła II w Przysusze (segmentu D i E), KOD CPV: 45261900-3 Naprawa i konserwacja dachów, 45214220-8 Roboty budowlane w zakresie szkół średnich, 45000000-7 Roboty budowlane, 45261100-5 Wykonywanie konstrukcji dachowych, 45261210-9 Wykonywanie pokryć dachowych, 45262120-8 Wznoszenie rusztowań, 45312311-0 Montaż instalacji piorunochronnej, W ramach realizacji zamówienia należy wykonać następujące rodzaje robót: ustawienie rusztowań zewnętrznych, demontaż instalacji odgromowej – wymiana instalacji, remont kominów ponad dachem – grupowanie kominów wentylacyjnych w zespoły i wykonanie nad nimi zadaszenia, wykonanie zgodnie z rys. szczegółowym przedłużenia okapu poza obrys budynku – oparcie okapu na konstrukcji drewnianej, wymianę obróbek blacharskich ścian, wykonanie docieplenia dachu z płyt wełny mineralnej gr. 15cm, wykonanie pokrycia dachu 2x papa zgrzewalna, wykonanie obróbek blacharskich dachu, wymiana na nowe zużytych i zniszczonych rynien i rur spustowych, rozbiórka i demontaż rusztowań, uporządkowanie terenu. W związku z remontem dachu, który przewiduje docieplenie przegród zewnętrznych, istniejące obróbki blacharskie, nie będą spełniały warunków technicznych i podlegają demontażowi. Należy sukcesywnie demontować obróbki blacharskie niezbędne do wymiany. Na całej długości dachu należy wykonać jego przedłużenie poprzez wykonanie okapu zgodnie z rysunkami szczegółowymi. Okap na wystawać poza obrys ścian na około 20 cm. Okap będzie wykonany z listewek drew. 40x80 mm w rozstawie osiowym co ok. 100 cm łączonych gwoździami ocynk. paletowymi 3,8x80mm mocowany do ściany zewn. i gzymsu za pomocą łączników KŁ2. Na konstrukcji okapu zamocować płyty OSB gr. 25mm – jako podkład pod płyty z wełny oraz krawędziak drew. 14x14 cm do zamocowania rynien i obróbek blacharskich. Drewno musi być impregnowane środkiem grzybobójczym i ogniochronnym. Powstały okap należy od spodu i z boku dolicować obróbką blach. w kolorze rynien. Remont zakłada wykonanie izolacji termicznej stropodachu, którą należy wykonać z użyciu płyt z wełny mineralnej grubości 15cm przeznaczonych do izolacji termicznej, akustycznej i przeciwogniowej dachów płaskich klejonych do stropodachu za pomocą kleju bitumicznego. Na budynku należy wykonać nową instalację odgromową z prętów ze stali ocynkowanej o średnicy Ø 8 mm na wspornikach zgodnie z aprobatą techniczną. Wymianie podlega instalacja na całym budynku (na dachu i piony na ścianach) – uzyskać oporność uziemienia zgodnie z przepisami techn. Projektuje się wymianę obróbek blacharskich gzymsów. Należy wykonać nowe obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej w kolorze ustalonym z Inwestorem o minimalnej grubości 0,55mm, powinny one wystawać poza lico co najmniej 50mm. Przy wykonywaniu obróbek blacharskich należy zwrócić szczególną uwagę aby blachę montować na wyrównanym podłożu (murze, tynku). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych dotyczących realizacji wybranych przez Wykonawcę zadań. Roboty powinny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej z przedmiarem robót - załącznik nr 4 (4.1 – 4.3) do SIWZ oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 (5.1 – 5.3) do SIWZ. Termin realizacji zamówienia (poszczególnych zadań): Zadanie nr1 – do 16.08.2021r, Zadanie nr2 – do 16.08.2021r, Zadanie nr3 – do 16.08.2021r, przy czym Zamawiający dopuszcza możliwość wcześniejszego wykonania i rozliczenia zamówienia (poszczególnych zadań). Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent, czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno/ użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261900-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach