Przetargi.pl
„Wykonanie zadań bieżących z zakresu gospodarki komunalnej”

Gmina Gierałtowice ogłasza przetarg

  • Adres: 44-186 Gierałtowice, ul. ks. Roboty
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3011300, 3011340 , fax. 032 3011306, 3011351
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gierałtowice
    ul. ks. Roboty 48
    44-186 Gierałtowice, woj. śląskie
    tel. 032 3011300, 3011340, fax. 032 3011306, 3011351
    REGON: 68784700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gieraltowice.pl/4155/1868/informacja-o-zamiarze-zawarcia-umowy.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Wykonanie zadań bieżących z zakresu gospodarki komunalnej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie zadań bieżących z zakresu gospodarki komunalnej” I. Bieżące utrzymanie zieleni w gminie, na które składają się następujące działki gminne: 1. W sołectwie Gierałtowice: 1) teren zielony przy budynku wielofunkcyjnym w Gierałtowicach przy ul. Powstańców Śląskich 1 wraz z placem zabaw oraz siłownią zewnętrzną (dz. nr 198/58) - obsługa ciągła (koszenie trawy 4 razy w sezonie), 2) teren przy Urzędzie Gminy od ul. Ks. Roboty oraz ul. Powstańców Śląskich (dz. nr 50, 850/53, 273/78, 272/77) - obsługa ciągła, 3) targowisko Gierałtowice przy ul. Targowej (dz. nr 593/70) – koszenie trawy co najmniej 3 razy w sezonie, 4) działka Gminna Gierałtowice, ul. Mickiewicza 43 (dz. nr 679/20, 677/20, 678/20) – koszenie trawy co najmniej 2 razy w sezonie, 5) wysepka ul. Topolowa / Bojkowska – koszenie trawy co najmniej 2 razy w sezonie, 6) działka nr 274/79 (Firaneczka) - koszenie trawy co najmniej 2 razy w sezonie, 7) działka gminna przy parkingu obok szkoły w Gierałtowicach (dz. nr 844/168) – koszenie co najmniej 3 razy w sezonie, 8) parking przy ZSP w Gierałtowicach od strony ul. Ks. Roboty (dz. nr 818/74) - obsługa ciągła, 9) parking przy starym cmentarzu (dz. nr 897/122) – koszenie trawy 2 razy w sezonie, 10) ul. Brzezina - miejsce postojowe (dz. nr 550/26) - koszenie trawy 4 razy w sezonie , 11) działka pomiędzy LKS Gierałtowice a ul. Korfantego (dz. nr 174/12) wraz z placem do ćwiczeń – koszenie trawy co najmniej 3 razy w sezonie, 12) przycinanie żywopłotu przy wejściu na teren LKS od strony ul. Stachury – co najmniej 1 raz w sezonie. 2. W sołectwie Przyszowice: 1) Park Przyszowice (dz. nr 610/36) - obsługa ciągła, 2) „Kort" Przyszowice (dz. nr 2) - obsługa ciągła, 3) parking przy cmentarzu (dz. nr 469/78) - obsługa ciągła, 4) pomnik i parking przy kościele (dz. nr 185/1, 99/60, 58, 29, 65/59), - obsługa ciągła, 5) działka przy ul. K. Miarki 1 oraz teren przy OSP (dz. nr 29, 83/37 i 82/37 część działek nr 1 i 90/2) obsługa ciągła, 6) działka nr 107/2, 108/2 i 50/1 skrzyżowanie ul. Wolności i Granicznej – koszenie co najmniej 2 razy w sezonie, 7) działka za starą szkołą wraz z placem zabaw (nr 32 i 94/31) - obsługa ciągła. 3. W sołectwie Paniówki: 1) działki nr 1971/225 i 1961/228 (pomiędzy basenem a ul. Skotnicką) – koszenie co najmniej 3 razy w sezonie, 2) stara szkoła Paniówki (dz. nr 2146/189) - obsługa ciągła, 3) Park Joanny oraz parking (dz. nr 1184/274) – obsługa ciągła, 4) działka przylegająca do Parku Joanny za potokiem (dz. nr 1164/276) – koszenie co najmniej 2 razy w sezonie, 5) droga gminna wewnętrzna boczna ul. Borowej (dz. nr 1837/33) – koszenie co najmniej 2 razy w sezonie. 4. W sołectwie Chudów: 1) teren przy budynku wielofunkcyjnym oraz OSP (dz. nr 2060/286) - obsługa ciągła, 2) parking przy cmentarzu (dz. nr 1967/294) - obsługa ciągła, 3) teren wokół kapliczki przy ul. Szkolnej – koszenie co najmniej 2 razy w sezonie, 4) dz. nr 1197/291 pomiędzy ul. Zabrską a ul. Osiedle nad potokiem Jasienica – koszenie co najmniej 2 razy w sezonie, 5) teren zielony przy budynkach komunalnych przy ul. Dwór 2 i 4 (dz. nr 1260/2) oraz przy ul. Dwór 3 (działki nr 608/20, 653/20, 668/24, 652/20) - koszenie co najmniej 2 razy w sezonie, 6) miejsca przy ławkach ul. Wodna oraz tzw. „gęsi rynek” - koszenie co najmniej 2 razy w sezonie do rozeznania, 7) dz. nr 703/16 i 704/16 przy skrzyżowaniu ul. Szkolnej i ul. Topolowej w Chudowie wraz z placem do ćwiczeń - koszenie trawy co najmniej 3 razy w sezonie. 5. Inne wspólne dla wszystkich sołectw: 1) wycinka krzewów i gałęzi drzew, które powodują brak widoczności znaków drogowych dróg gminnych, 2) wycinka drzew i krzewów, które nie wymagają zezwolenia na usunięcie - na zgłoszenie, 3) koszenie rowerowych miejsc postojowych, 4) nasadzenia drzew przekazanych przez Zamawiającego, podlewanie - na zgłoszenie, 5) koszenie traw przy przystankach 1 raz w miesiącu. 6. Poprzez obsługę ciągłą rozumie się stałe utrzymanie terenu zgodnie z jego przeznaczeniem. II. W zakresie utrzymania dróg gminnych: 1. Trzykrotne koszenie poboczy przy drogach gminnych oraz przydrożnych rowów gminnych. 2. Koszenie poboczy dróg i rowów przydrożnych odbywać się będzie zgodnie z harmonogramem lub na zgłoszenie w zależności od wzrostu traw i chwastów, lecz nie rzadziej niż 3 razy w ciągu okresu wegetacyjnego (kwiecień - listopad). 3. Czyszczenie kratek ściekowych drogowej kanalizacji deszczowej, ich wymiana lub montaż po uszkodzeniach i kradzieżach. 4. Interwencyjne czyszczenie i opryskiwanie poboczy dróg oraz chodników przy drogach gminnych. 5. Ustawianie, prostowanie znaków drogowych oraz tablic z nazwami ulic. III. Utrzymanie terenów sportowych w gminie, które polegać będzie na: 1. Regularnym koszeniu terenu boisk z uwzględnieniem potrzeb zgłaszanych przez zarządy klubów w oparciu o terminarze rozgrywek i treningów wraz z boiskami treningowymi. 2. Zagospodarowaniu na miejscu (kompostowaniu) zebranej trawy wraz z organizacją takich miejsc na terenach obiektów w uzgodnieniu z Zamawiającym. 3. Utrzymaniu murawy boisk tj. zakupie i rozsiewaniu nawozów, dosiewie trawy, wykonywaniu oprysków, aeracji, piaskowaniu, szczotkowaniu, wertykulacji, odchwaszczaniu i innych zabiegów pielęgnacyjnych które okażą się konieczne do utrzymania murawy boisk w stanie umożliwiającym prowadzenie rozgrywek i treningów na obiekcie. 4. Prowadzeniu dziennika szczegółowego przeprowadzonych prac z określeniem ich terminu i rodzaju z podaniem nazwy oraz ilości użytych środków dla każdego z boisk oddzielnie. 5. Koszeniu obejść obiektów sportowych wraz ze zbieraniem trawy w miejscach gdzie ze względów estetycznych jest to konieczne. 6. Utrzymaniu systemów nawadniania boisk gminnych. Wyłączeniu podlegają czynności bezpośrednio związane z utrzymaniem czystości na terenach sportowych oraz prowadzeniem rozgrywek, takie jak wykonywanie linii na boiskach bądź naprawa murawy bezpośrednio po przeprowadzonych meczach i treningach. IV. W zakresie melioracji 1. Czyszczenie krat na kolektorach i wywozu osadu z osadników kanalizacji deszczowej. V. Prace konserwatorskie, naprawcze i remontowe w obiektach gminnych, związane z ich bieżącym utrzymaniem, które nie wymagają określonych w przepisach prawa zezwoleń lub dokumentacji, w tym: 1. Drobne naprawy instalacji c.o., wod-kan. 2. Malowanie pomieszczeń budynków gminnych. 3. Inne związane z bieżącym utrzymaniem substancji budynków. 4. Wykaz obiektów gminnych stanowi załącznik nr 1 do umowy. VI. W pozostałym zakresie związanym z działalnością komunalną 1. Sprzątanie przystanków komunikacyjnych, w tym mycie ławek i opróżnianie koszy dwa razy w tygodniu. 2. Sprzątanie koszy na placach zabaw, siłowniach pod chmurką, w parkach raz w tygodniu oraz na zgłoszenie. 3. Mycie przystanków komunikacyjnych min 2 razy w roku. 4. Sprzątanie terenów zielonych, chodników i parkingów oraz terenów przy budynkach gminnych, opróżnianie koszy minimum 1 raz w tygodniu lub na zgłoszenie. 5. Likwidacja dzikich wysypisk śmieci oraz coroczne wiosenne sprzątanie poboczy dróg gminnych ze śmieci i transport do wyznaczonych przez Zamawiającego punktów. 6. Zimowe utrzymanie terenów przy budynkach użyteczności publicznej z wyłączeniem obiektów przekazanych w trwały zarząd, oddanych w użyczenie lub dzierżawę, wg wykazu stanowiącego załącznik nr 2 do umowy 7. Pełna obsługa 2 kotłowni węglowych w budynkach gminnych tj. LKS Gierałtowice, OSP Przyszowice oraz kotłowni olejowej w budynku pałacowym w Przyszowicach ul. Parkowa 11. 8. Naprawa i konserwacja wyposażenia placów zabaw oraz siłowni zewnętrznych. 9. Obsługa namiotu gminnego (rozkładanie, składanie) ok. 5 imprez w roku. 10. Obsługa imprez organizowanych przez Gminę i GOK zgłoszonych co najmniej 10 dni przed planowaną imprezą (rozkładanie ławostołów, sprzątanie podczas i po imprezach). 11. Doposażenie i organizacja pracy osób ukaranych skierowanych do odrabiania kary. 12. Czynności związane z prowadzeniem spraw z zakresu ochrony przeciwpowodziowej i uczestnictwo w ewentualnych akcjach związanych z wystąpieniem stanów powodziowych. 13. Inne wg zgłoszeń Gminy. VII. W zakres przedmiotu umowy nie wchodzą koszty związane ze składowaniem odpadów powstałych podczas realizacji przedmiotu umowy z uwzględnieniem §1 pkt III ppkt 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach