Przetargi.pl
Wykonanie zabudowy gaśniczej (karosacji) samochodu marki MAN M41 dla OSP Nidek Zamawiającym jest Ochotnicza Straż Pożarna w Nidku powiat Wadowice, województwo małopolskie

Gmina Wieprz ogłasza przetarg

  • Adres: 34-122 Wieprz, 217
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8755100
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieprz
    217 217
    34-122 Wieprz, woj. małopolskie
    tel. 033 8755100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieprz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie zabudowy gaśniczej (karosacji) samochodu marki MAN M41 dla OSP Nidek Zamawiającym jest Ochotnicza Straż Pożarna w Nidku powiat Wadowice, województwo małopolskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest : zabudowa nadwozia samochodu pożarniczego na podwoziu samochodu ciężarowego MAN M41 rok produkcji 2000, Samochód winien spełniać warunki pojazdu ratowniczo - gaśniczego GBA z armaturą wodno - pianową . Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 10 do specyfikacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach Ustawy z 2 lipca 2004 roku swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U.Nr 173, poz.1807 z późń.zm); c) nie zalegają z opłacaniem podatków i opłat na rzecz urzędu skarbowego oraz opłat i składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne w właściwym oddziale ZUS KRUS lub że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu; d) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. g)zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń, h)dokonali wizji lokalnej przedmiotu zamówienia, 2. Zamawiający wykluczy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, do których zastosowanie mają przesłanki art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Ofertę wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą. O wykluczeniu z postępowania zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. 3 . Zamawiający zobowiązany będzie odrzucić ofertę, jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą , b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, g) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Oferty odrzucone nie będą brały udziału w dalszej części niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. O odrzuceniu oferty zamawiający niezwłocznie poinformuje wszystkich wykonawców, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. W toku dokonywania oceny ofert zamawiający zastrzega sobie prawo do pisemnego wezwania każdego wykonawcy w celu udzielenia przez niego dodatkowych wyjaśnień na temat złożonej oferty, zachowując w tajemnicy treść prowadzonych rozmów. Od wykonawców oczekuje się gotowości udzielenia wszelkich żądanych wyjaśnień. Odmowa udzielenia wyjaśnień przez danego wykonawcę lub podejmowanie jakichkolwiek działań na zamawiającego, mających na celu wywarcie wpływu na sposób dokonywania oceny złożonej przez niego oferty, spowoduje natychmiastową dyskwalifikację danego wykonawcy. Wszelkie żądane przez zamawiającego wyjaśnienia powinny być udzielane na piśmie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz oferty, zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do dokumentacji przetargowej ( w załączeniu), 2) Pisemne oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 - załącznik nr 2, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych załącznik nr 3 i załącznik nr 4 do dokumentacji przetargowej (w załączeniu). Potwierdzeniem przez dostawców lub wykonawców spełnienia stawianych warunków będzie załączenie do oferty następujących dokumentów pisemnych: 1. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -załącznik nr 5 2. Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - załącznik nr 6, - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie -załącznik nr 7. Spełnieniem tego warunku będzie wykazanie min. 1 usługi obejmującej wykonanie zabudowy gaśniczej samochodu o wartości min. 100.000 zł. 4. Załączenie uprawnień do wykonywania zabudowy pojazdów pożarniczych - załącznik nr 8. Wymienione dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń oraz uprawnione do występowania w obrocie prawnym w imieniu oferenta, przy czym podpis lub podpisy muszą być czytelne lub opisane pieczątkami imiennymi. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów art. 11 ust. 4 ustawy z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które wykonawca lub dostawca pragnie zastrzec przed dostępem dla innych uczestników postępowania, powinny być załączone do oferty w osobnym opakowaniu z napisem: Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa - nie udostępniać innym uczestnikom postępowania. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieprz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach