Przetargi.pl
Wykonanie z asfaltobetonu nawierzchni placu pod zrębki o powierzchni 1138 m2 zlokalizowanego w Bartoszycach przy ul. Limanowskiego

Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc ogłasza przetarg

  • Adres: 11-200 Bartoszyce, ul. Dąbrowa 56A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7642002 , fax. 089 7642002
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc
    ul. Dąbrowa 56A 56A
    11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7642002, fax. 089 7642002
    REGON: 00000510750580
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie z asfaltobetonu nawierzchni placu pod zrębki o powierzchni 1138 m2 zlokalizowanego w Bartoszycach przy ul. Limanowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z asfaltobetonu nawierzchni placu pod zrębki o powierzchni około 1138 m2 zlokalizowanego w Bartoszycach przy ul. Limanowskiego Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych - koryta pod nawierzchnie placów, - mechaniczne wykonanie koryta na całej powierzchni placu wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża, głębokość koryta średnio 10 cm - warstwa odsączająca z piasku o grubości po zagęszczeniu 20 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości po zagęszczeniu 20 cm, - skropienie asfaltem nawierzchni, - wykonanie warstwy wiążącej gr. 2 cm, - wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - demontaż i montaż prefabrykatów betonowych na zasieki typu L o długości ogólnej 55,5 m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. 2. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 ppkt 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - tj. prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 pkt. 1 lit. b) SIWZ. 2) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 ppkt 2) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, Wykonawca musi wykazać, że: 2.1 doświadczenie - wykonał z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat (licząc o dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (nawierzchnię z betonu asfaltowego wraz z podbudową) o wartości robót min. 120 tyś. brutto każde zadanie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 5 do SIWZ i przedstawionych dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 pkt. 1 lit. g) SIWZ. W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego Wykonawcę. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, ze usługi te zostały wykonane należycie. 2.2 potencjał kadrowy - Wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a) Kierownik Budowy - minimalne wymagania - Wykształcenie wyższe lub średnie - Uprawnienia budowlane w specjalności drogowej - Osoba ta musi należeć do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 4 do SIWZ i przedstawionych dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 pkt. 1 lit h), i), j) SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.3. potencjał techniczny - Wykonawca musi dysponować narzędziami i urządzeniami umożliwiającymi wykonanie przedmiotu zamówienia z przepisami i warunkami technicznymi. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wzoru nr 6 do SIWZ, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt. 1 lit. k) SIWZ. Warunek uzna się za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie posiadał, lub miał dostęp (poprzez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub inny sposób) następujące minimalne jednostki sprzętu: - Wytwórnia mieszanki mineralno-bitumicznej (otaczarka) wyposażona w dozowanie składników przy użyciu wagi sterowanej automatycznie, o wydajności min. 100 Mg/h zlokalizowana w odległości gwarantującej czas transportu od załadunku do wyładunku spełniający warunek zachowania temperatury (maksymalny czas transportu samochodami oplandekowanymi do 2 godzin, samochodami typu termos czas transportu może być dłuższy niż 2 godziny) - 1 szt.; - Mechaniczna układarka mas bitumicznych o wydajności skorelowanej z wydajnością otaczarki i posiadająca: automatyczne sterowanie pozwalające na ułożenie warstwy zgodnie z założoną niweletą oraz grubością, elementy wibrujące (nóż i płyta) do wstępnego zagęszczania wraz ze sprawną regulacją częstotliwości i amplitudy drgań, urządzenie do podgrzewania elementów roboczych układarki - 1 szt.; - Sprzęt do wałowania (walec gładki - 1 szt., walec ogumiony - 1 szt., walec wibracyjny - 1 szt.; Wykonawca spełni powyższy warunek również wtedy gdy wykaże się posiadaniem następującego sprzętu do wałowania - walec gładki z wibracją - 1 szt, walec ogumiony - 1 szt.) - samochody ciężarowe samowyładowcze przystosowane do przewozu mas bitumicznych (przykrycie skrzyni) lub, termosy - 4 szt., Podane ilości sprzętu stanowią minimum jakie Wykonawca musi posiadać Jeżeli Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia sprzętu, narzędzi i urządzeń, załączając je do wzoru nr 6 do SIWZ. 3) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 ppkt 3) znajdowania się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia wykonawca musi wykazać, że a) przedstawi kserokopię polisy, w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości na wartość co najmniej 120 tyś. zł. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego dokumentu, o którym mowa w Rozdziale 6 pkt. 1 lit. l) SIWZ. 4) W zakresie warunku wskazanego w pkt. 1 ppkt 4) nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ustawy ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 pkt. 1 lit. c), d), e), f), m) SIWZ, oraz złożonego oświadczenia zgodnie ze wzorem nr 3 do SIWZ. 5) Oceny spełniania wymaganych warunków zamawiający dokona na podstawie dokumentów i oświadczeń, na zasadzie spełnia / nie spełnia. Brak któregokolwiek z w/w oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt. 3 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTEPOWANIU (art. 24-26; Rozporządzenie PRM w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2007r. Nr 87 poz. 605 ze zm.); art. 36 ust. 1 pkt 6) 1. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia następujących dokumentów: a) Wypełniony formularz ofertowy według wzoru nr 1 do SIWZ b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualną informację z Krajowego Rejestru w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert e) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, f) Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, g) Wykaz co najmniej 2 zadań wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia (nawierzchnię z betonu asfaltowego wraz z podbudową) o wartości robót min. 120 tyś. brutto każde zadanie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie; wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ h) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania niniejszego zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z podaniem podwykonawców przewidzianych do realizacji zamówienia, wzór wykazu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, i) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia posiadają uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane oraz dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; j) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie osób i podmiotów wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. k) Wykaz potencjału technicznego wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, l) Kserokopia polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości na wartość co najmniej 120 tyś zł. m) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1-3 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ n) Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego wzoru, obejmujący pełen zakres robót budowlano - montażowych z cenami jednostkowymi i wartością robót - sporządzony na podstawie załączonych przedmiarów robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokonanej wizji lokalnej Placu Budowy - według wzoru nr 2 do SIWZ o) W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo / upoważnienie dla osoby uprawnionej do podpisania oferty. p) zaakceptowany projekt umowy - projekt umowy stanowi załącznik nr 7 do SIWZ Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionych wyżej dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 1 lit. b), c), d), e), f) SIWZ, składa dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: A. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, B. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zmówienie C. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, o którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdziale 6 pkt 1 lit. b) i pkt. A, B, C SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wykonawców spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa wykonawca przedstawia przynależność do właściwej izby branżowej na terenie kraju z którego pochodzi, jeżeli w danym kraju ustawy nakładają na niego taki obowiązek. 2. Oferty wspólne Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika a) Oferta składana przez dwa lub kilka podmiotów, które występują wspólnie - konsorcja (tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej) musi spełniać następujące wymagania: - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego a takie pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby upełnomocnione do reprezentowania wszystkich wykonawców i złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. - każdy z uczestników Konsorcjum dołączy do oferty oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wobec zamawiającego na etapie realizacji zamówienia jak i z tytułu udzielonych gwarancji i rękojmi. b) Dokumenty składane przez wykonawców występujących wspólnie: - każdy z wykonawców musi oddzielnie złożyć dokumenty i oświadczenia zawarte w Rozdziale 6 pkt. 1 lit. b), c), d), e) f), m) pozostałe dokumenty mające na celu potwierdzenie spełnienia wymogów SIWZ wykonawcy złożą wspólnie. c) Oferta składana przez spółkę cywilną niezależnie od kompletu dokumentów składanych przez spółkę winna zawierać dodatkowo od poszczególnych wspólników spółki cywilnej następujące dokumenty: odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej od każdego ze wspólników, informację z KRK, kserokopię umowy spółki cywilnej - jeżeli oferta nie jest podpisywana przez wszystkich wspólników tworzących spółkę. d) Oferta składana przez spółkę z o.o. - gdy wartość zamówienia przekracza podwójną wielkość kapitału zakładowego zarząd spółki powinien być upoważniony uchwałą zgromadzenia wspólników do zawierania umowy (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych). 3. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie składania ofert nie złożyli: - oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełniania warunków udziału w postępowaniu - oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy, do ich uzupełniania w wyznaczonym przez siebie terminie, chyba, że mimo ich uzupełniania oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowanie usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_bartoszycki
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach