Przetargi.pl
WYKONANIE WZMOCNIENIA PŁYTY EURO-BOISKA W KALISZU POMORSKIM

Gmina Kalisz Pomorski reprezentowana przez Burmistrza Kalisza Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 78-540 Kalisz Pomorski, ul. Wolności 25
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3616263 , fax. 094 3616288
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kalisz Pomorski reprezentowana przez Burmistrza Kalisza Pomorskiego
    ul. Wolności 25 25
    78-540 Kalisz Pomorski, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3616263, fax. 094 3616288
    REGON: 33092056400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliszpom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    WYKONANIE WZMOCNIENIA PŁYTY EURO-BOISKA W KALISZU POMORSKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont płyty boiska o sztucznej nawierzchni trawiastej dotyczy części obiektu o wymiarach 50,0 x 50,0m zlokalizowanej od strony południowo-wschodniej. W tej części płyt boiska stwierdzono osiadanie nasypu od wysokości 2,0cm do 58,0cm, zgodnie z przedstawionymi przez Inwestora badaniami geodezyjno-wysokościowymi, dokonywanymi w ciągu dwóch lat od daty oddania obiektu do użytkowania. Należy dokonać zdjęcia istniejącej, sztucznej trawy wraz z piaskiem kwarcowym oraz granulatem gumowym. Następnie należy zdjąć warstwę stabilizującą, wykonaną z kruszywa kamiennego o frakcji : 0,0 do 4,0mm o grubości 5,0cm. Następnie należy zdjąć warstwę podbudowy z kruszywa kamiennego o frakcji : 4,0 do 36,0mm o grubości 10cm. Warstwę tą należy odłożyć poza płytę boiska sportowego i przeznaczyć do ponownego wbudowania. Ponadto należy zdjąć ostatnią warstwę podbudowy płyty boiska, to jest kruszywo kamienne o frakcji : 36,0 do 63,0mm o grubości 10cm. Następnie wykonać nasyp uzupełniający z piasku drobnego i średniego o grubości od 5,0cm do 60cm, ( średnio 38cm ) zagęszczonego mechanicznie do ID = 060 warstwami po 20cm. Poziom górny nasypu musi być wykonany 5,0cm wyżej od istniejącego poziomu nasypu części płyty na której nie stwierdzono osiadania. Tak wykonany nasyp należy pozostawić przez okres jesienno- zimowy ( od grudnia 2009r do maja 2010r ) w celu wykonania w czerwcu badań geodezyjnych i geologicznych, które wykażą stan osiadania wykonanego nasypu i części płyty boiska. Po wykonaniu takich badań i pomiarów będzie można stwierdzić i zdecydować czy można wykonać podbudowę płyty boiska z kruszywa kamiennego, a następnie ułożyć trawę syntetyczną. Za pozostawieniem wykonanego nasypu przemawia także fakt iż trawę syntetyczną, zgodnie z technologią wykonania nie można układać w okresie zimowym. W przypadku stwierdzenia, że wykonany nasyp osiadł minimalnie, to jest od 0,0 cm do maksymalnie 3,0cm to wówczas można przystąpić do wykonania podbudowy z kruszywa kamiennego i ułożenia trawy syntetycznej. Istniejący drenaż pod płytą boiska pozostawić bez zmian. W okresie wiosennym po wykonanych badaniach geologicznych i pomiarach geodezyjno-wysokościowych, będzie można zdecydować o możliwości i potrzebie przebudowy części kanalizacji deszczowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 17 000,00 zł (słownie złotych: siedemnaście tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych, z nawierzchnią z trawy syntetycznej o wartości nie mniejszej niż 500.000 złotych brutto każda (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). 2.Dysponowaniem w celu wykonania zamówienia osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności - konstrukcyjno-budowlanej -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych z nawierzchnią z trawy syntetycznej, o wartości nie mniejszej niż 500.000 złotych brutto każda, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: 1) konstrukcyjno-budowlanej, 2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kaliszpom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach