Przetargi.pl
Wykonanie wycinki 511 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 2328G Mikoszewo – Drewnica – Dworek

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 82100 Nowy Dwór Gdański, ul. Morska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 552 472 235 , fax. 552 472 235
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Morska 1
    82100 Nowy Dwór Gdański, woj. pomorskie
    tel. 552 472 235, fax. 552 472 235
    REGON: 17081824300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdpndg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wycinki 511 szt. drzew rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 2328G Mikoszewo – Drewnica – Dworek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wycinka 511 szt. drzew rożnego gatunku rosnących w ciągu drogi powiatowej nr 2328G Mikoszewo – Drewnica – Dworek zgodnie z zestawieniem drzew do wycinki załącznik nr 8. Wycinkę należy wykonać w sposób nie stanowiący zagrożenia dla użytkowników dróg i obiektów. Przedmiot zamówienia obejmuje: - wycięcie drzew – 511 szt., - wycinka krzewów, których wiek nie przekracza 10 lat na odległość 4 m od krawędzi jezdni, - uprzątnięcie gałęzi i konarów, - oczyszczenie terenu po wycince w szczególności nawierzchnię jezdni z pozostałości po ścince, - zakup drewna pozyskanego z wycinki - bieżące porządkowanie pasa drogowego po zakończeniu prac na danym odcinku, - oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzonej wycinki pod względem BHP i bezpieczeństwa ruchu, - wywóz gałęzi i pozyskanego drewna, - frezowanie pnia po wyciętych drzewach do głębokości 15 cm poniżej otaczającego pień terenu. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania powyższych usług zawarte są w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej załącznik nr 10. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Główny przedmiot: 77.21.14.00-6 (Usługi wycinania drzew). Przedmioty dodatkowe: 77.21.10.00-2 (Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna). Wykonawca zobowiązany jest do zakupu od Zamawiającego pozyskanego drewna po cenach ustalonych na podstawie wykonanego opracowania w zakresie wyceny wartości drewna drzew rosnących w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2328G Mikoszewo – Drewnica – Dworek przez EKO – LEX. Łączna wartość pozyskanego drewna wynosi zgodnie z wyceną 162.510,90 zł netto ( sto sześćdziesiąt dwa tysiące pięćset dziesięć złotych 90/100). W tym: - drewno twarde 1149,80 m3 – 113.606,50 zł netto, - drewno miękkie 610,50 m3 – 48.904,40 zł netto. Uwaga: W przypadku braku możliwości wycięcia drzewa z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy wykonanie zadania zostanie pomniejszone o średni koszt wycięcia drzewa a kwota zakupu drewna zostanie pomniejszona zgodnie z wyceną załącznik nr 8. 1. Zamawiający przewiduje zamknięcie drogi odcinkami na czas prowadzenia prac związanych z wycinką drzew. 2. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej w terenie. 3. Prace będą prowadzone w okresie lęgowym ptaków i w związku z tym Zamawiający zapewni nadzór ornitologiczny. 4. Wycinka drzew będzie przeprowadzona na podstawie decyzji nr ZRID – 1/2015 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach GPN-P.OŚR.6220.1.7.2014. 5. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał pracowników na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77211400-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 4.000,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Zasady wnoszenia i zwracania wadium określa art. 45 i 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych. 4. Wadium może być wnoszone w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Nr 28 8306 0003 0000 3984 2000 0030 w Żuławskim Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Gdańskim. 6. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu potwierdzającego wniesienie wadium. 7. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w terminach i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach