Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg
- Adres: 62-700 Turek, ul. Kolska Szosa 64
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 063 289 1682 , fax. 063 2891682
- Data zamieszczenia: 2009-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
ul. Kolska Szosa 64 64
62-700 Turek, woj. wielkopolskie
tel. 063 289 1682, fax. 063 2891682
REGON: 31108036630113 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wstępnego projektu podziału nieruchomości w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi powiatowej nr 4477P Polichno - Chrząblice na długości 2,014 km zgodnie z wykazem działek i opisem przedmiotu zamówienia - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie wstępnego projektu podziału nieruchomości w związku z realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa drogi powiatowej nr 4477P Polichno - Chrząblice na długości 2,014 km zgodnie z wykazem działek i opisem przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713540004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane zgodnie z art. 45 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci: - nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i art.24 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniający warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - spełniający wymogi określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; - należy złożyć n/w dokumenty 1. oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 w/w ustawy - załącznik nr 2 2. oświadczenie iż oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 2 w/w ustawy - załącznik nr 3 3. oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy - załącznik nr 4 4. oświadczenie zgodnie z art. 44 w/w ustawy - załącznik nr 5 5. oświadczenie, iż w stosunku do oferenta nie toczy się postępowanie upadłościowe, ani też nie została ogłoszona upadłość oferenta; - załącznik nr 6 6. koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym - załącznik nr 7 7. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - załącznik nr 8 8. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - załącznik nr 9 6.2 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - należy złożyć n/w dokumenty 9. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 10 warunkiem udziału jest wykazanie osób które posiadają następujące uprawnienia w następujących specjalnościach: - min. 1 osoba z uprawnieniami zawodowymi w zakresie wykonywania prac geodezyjnych i kartograficznych 10. pisemne zobowiązanie do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w punkcie 10 (załączniku nr 11), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował jeżeli nie są oni pracownikami etatowymi wykonawcy; - załącznik nr 11 11. dokumenty stwierdzające, że osoby , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - załącznik nr 12
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.turek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z modernizacją ewidencji gruntów i budynków dla części miasta Krotoszyna z podziałem na dwa zadania: Zadanie 1 miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 30,31,39,40,41 Zadanie 2 miasto Krotoszyn, arkusze ewidencyjne 72,73
Dodano: 2016-06-23 - Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych, związanych z założeniem komputerowych zbiorów danych archiwalnych oraz opracowaniem geometrycznej części bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (GESUT), w systemie Geoinfo 7 (kodowanie 14.3 NMWK1).
Dodano: 2016-06-14 - Wykonanie pomiarów hałasu oraz opracowanie map akustycznych dla dróg wojewódzkich Województwa Wielkopolskiego, po których przejeżdża ponad 3 000 000 pojazdów rocznie
Dodano: 2016-06-06 - Wykonanie zdjęć fotogrametrycznych oraz ortofotomap dla pięciu nadleśnictw RDLP w Poznaniu
Dodano: 2016-06-03 - Wykonanie czynności geodezyjno-kartograficznych, technicznych, organizacyjnych, administracyjnych i prawnych związanych z założeniem bazy danych numerycznej, obiektowej mapy ewidencyjnej w zakresie granic działek, użytków gruntowych, klasyfikacji gleboznawczej i budynków w systemie GEO-INFO MAPA oraz ujawnieniu w operacie ewidencji gruntów budynków i lokali, prowadzonej w systemie GEO-INFO INTEGRA dla obrębów Bielawy, Januszewice, Niemierzyce, Separowo, Strzępiń.
Dodano: 2016-05-25 - Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z założeniem komputerowych zbiorów danych archiwalnych oraz opracowaniem numerycznej nakładki uzbrojenia terenu dla części miasta Krotoszyn arkusze ewidencyjne 20,22,23,24,25,26,27,28,29,74.
Dodano: 2016-05-23 - Wykonanie prac geodezyjno-kartograficznych związanych z opracowaniem inicjalnej bazy danych GESUT dla gminy Ostrzeszów
Dodano: 2016-05-19 - Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000, w formacie baz danych systemu Geo-Info 7 Mapa dla części obszaru gminy Rawicz i Miejska Górka oraz dla części obszaru gminy Jutrosin
Dodano: 2016-04-13 - Wykonanie prac geodezyjnych i kartograficznych dotyczących modernizacji ewidencji gruntów i budynków części gmin Kościan i Czempiń, które posiadają opracowaną bazę danych numerycznej, obiektowej mapy ewidencyjnej w zakresie granic działek ewidencyjnych, klasoużytków i budynków polegających na: A. uzupełnieniu bazy danych ewidencji gruntów i budynków o dane ewidencyjne dotyczące budynków i lokali; B. weryfikacji danych ewidencyjnych.
Dodano: 2016-04-12 - Utworzenie bazy danych obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 - 1:5000 dla obszaru gminy Pakosław, o powierzchni ok. 2000 ha, w formacie baz danych systemu Geo - Info 7 Mapa
Dodano: 2016-03-10