Przetargi.pl
Wykonanie wspomagania podgrzewu c.w.u. systemem solarnym w kotłowni K-2 (budynek Nr 5) i kotłowni K-SR (budynek Sue Ryder) w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II Górnie

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie ogłasza przetarg

  • Adres: 36-051 Górno, Górno - Sanatorium
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 77 28 895 , fax. 0-17 77 29 264
  • Data zamieszczenia: 2011-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
    Górno - Sanatorium
    36-051 Górno, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 77 28 895, fax. 0-17 77 29 264
    REGON: 00029174700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sanatorium-gorno.itl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wspomagania podgrzewu c.w.u. systemem solarnym w kotłowni K-2 (budynek Nr 5) i kotłowni K-SR (budynek Sue Ryder) w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II Górnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wspomagania podgrzewu c.w.u. systemem solarnym w kotłowni K-2 (budynek Nr 5) i kotłowni KSR (budynek Sue Ryder) w Samodzielnym Publicznym Zespole Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II Górnie. 1. Zakres robót objętych specyfikacją: a) Zainstalowanie kolektorów słonecznych na dachu , b) Zainstalowanie zasobników solarnych c.w.u. w pomieszczeniach kotłowni, c) Zainstalowanie pomp, d) Zainstalowanie sterownika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej (Rozdział 4 SIWZ), oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Rozdział 5 SIWZ). 2. Realizacja przedmiotu zamówienia. 2.1. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, dokumentacji projektowej zawierającej projekty budowlane i wykonawcze oraz przedmiary robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 2.2. Podczas realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się: a) zapewnić ciągłość ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, z sumą ubezpieczenia nie niższą niż kwota wynagrodzenia umownego brutto, w całym okresie realizacji robót, b) zachować wysoki standard wykonania robót oraz zastosowanych materiałów i urządzeń. Zastosowane materiały przy realizacji zamówienia winny spełniać wymogi dopuszczenia do obrotu i stosowanie w budownictwie określone w ustawie prawo budowlane jak również winny być dopuszczonym do stosowania w obiektach służby zdrowia. Zamawiający zażąda przedstawienia certyfikatów na zastosowane materiały po zakończeniu robót. Przy wyborze materiałów i technologii wykonania robót należy się kierować wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji projektowo - wykonawczej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Użycie w dokumentacji nazw producentów lub dostawców należy traktować jako wskazanie parametrów technicznych jakie powinny posiadać urządzenia i materiały. Zamawiający dopuszcza dobór urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji. W takim przypadku należy podać markę, nazwę oferowanych materiałów lub urządzeń. Użycie materiałów urządzeń i technologii równoważnych obliguje wykonawcę do ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych zastosowanych materiałów i technologii. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, kartach katalogowych aprobatach technicznych, certyfikatach itp. c) zagospodarować plac budowy oraz doprowadzić niezbędne media dla potrzeb budowy wraz z ich opomiarowaniem, d) usunąć wszelkie uszkodzenia pokrycia dachowego oraz ścian pomieszczeń kotłowni, związane z montażem instalacji solarnej, e) dozorować budowę w czasie realizacji robót oraz ewentualnych przerw w realizacji, f) urządzić zaplecze budowy w uzgodnieniu z zamawiającym, g) zabezpieczyć i oznakować plac budowy celem zapewnienia bezpieczeństwa dla pacjentów, pracowników i osób postronnych, h) zachować szczególną ostrożność ze względu na prowadzenie robót na terenie czynnego szpitala, i) zapewnić porządek i komunikację na terenie obiektu, j) zapewnić organizację robót, dostawę materiałów w sposób wykluczający powstanie zniszczeń (przewidzieć odpowiednie zabezpieczenie pomieszczeń, urządzeń itd.), k) zapewnić warunki BHP i p.poż. zgodnie z obowiązującymi przepisami, l) wygrodzić teren budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, ł) zabezpieczyć obiekt przed kradzieżą i zniszczeniem, m) w przypadku spowodowania szkód bezzwłocznie je usunąć na własny koszt, n) wywieźć gruz i odpady na wysypisko (dokonać na własny koszt utylizacji o ile byłaby wymagana), o) zatrudnić, kadrę w odpowiedniej ilości i o odpowiednich kwalifikacjach oraz zastosować odpowiedni sprzęt, p) w razie konieczności prowadzić prace na wydłużonym dniu pracy i w soboty, r) dostarczyć instrukcje i schematy obsługi urządzeń (tablice znamionowe na urządzeniach i DTR w języku polskim), s) uporządkować teren i zlikwidować plac budowy po całkowitym zakończeniu robót, t) wystawić fakturę w terminie uzgodnionym z zamawiającym, z terminem płatności wynoszącym do 30 dni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093311009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 5000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sanatorium-gorno.itl.pl/index.php?page=przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach