Przetargi.pl
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. Termomodernizacja wybranych budynków Zakładu Karnego w Rzeszowie współfinansowanej z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Systemu zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 5).

Zakład Karny w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-322 Rzeszów, ul. Załęska 76
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8580700 , fax. 0-17 8535420
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Rzeszowie
    ul. Załęska 76 76
    35-322 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8580700, fax. 0-17 8535420
    REGON: 00000000590467
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. Termomodernizacja wybranych budynków Zakładu Karnego w Rzeszowie współfinansowanej z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Systemu zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 5).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. Termomodernizacja wybranych budynków Zakładu Karnego w Rzeszowie współfinansowanej z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Systemu zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 5). Inwestycja pn.: Termomodernizacja wybranych budynków Zakładu Karnego w Rzeszowie współfinansowana jest z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Systemu Zielonych Inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn. Termomodernizacja wybranych obiektów Zakładu Karnego w Rzeszowie. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: Termomodernizacja wybranych budynków Zakładu Karnego w Rzeszowie współfinansowanej z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach Systemu zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Część 5) Zarządzanie energią w budynkach wybranych podmiotów sektora finansów publicznych. W ramach inwestycji zrealizowana zostanie termomodernizacja 8 budynków Zakładu Karnego w Rzeszowie, tj.: Budynek kuchni z pralnią, Budynek łącznika nr 1, Budynek łącznika nr 2, Pawilon zakwaterowania osadzonych A, Pawilon zakwaterowania osadzonych B, Pawilon zakwaterowania osadzonych C, Pawilon zakwaterowania osadzonych D, Budynek poczekalni oraz montaż instalacji odnawialnych źródeł energii: instalację kolektorów słonecznych na potrzeby C.W.U. z automatyką i systemem zarządzania energią oraz systemem monitoringu i nadzoru. Zamawiający dysponuje prawomocną decyzja o pozwoleniu na budowę dla przedmiotowej inwestycji. Termin realizacji przedmiotowego zamówienia: do 30.06.2015r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają niżej wymienione dokumenty, będące integralną częścią SIWZ tj.: Suplement do dokumentacji projektowej, Projekt budowlany, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, Projekty wykonawcze, Przedmiary robót (pomocniczo), Projekt umowy - załącznik nr 10 do SIWZ. W przedstawionych projektach budowlano - wykonawczych, przedmiarach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót wykazano materiały, urządzenia i technologie do wykonania robót mogące wskazywać na produkty konkretnych producentów. Wszystkie te wskazania należy rozumieć w ramach niniejszego postępowania jak i w procesie realizacji jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tj. o podobnych, nie gorszych parametrach technicznych od przedstawionych w dokumentacji przetargowej. W przypadku, gdy zastosowanie tych produktów wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej i/lub akceptacji zespołu projektowego, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. Przed złożeniem oferty dotyczącej przedmiotu zamówienia sugeruje się Wykonawcy obejrzeć plac budowy w celu zapoznania się z terenem budowy, zakresem prac objętych zamówieniem i uwzględnienia w ofercie przetargowej wszelkich koszów należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający zwraca uwagę na specyfikę placu budowy i związane z nią konieczne do zachowania procedury oraz stan istniejący budynków. Termin oględzin należy uzgodnić z Panem Mariuszem Sondejem lub Jackiem Kocembą - tel. 017 85 80 760/761. Wykonawca zgłaszający się do oględzin placu budowy zobowiązany jest posiadać dokument tożsamości. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia: maszyny budowlane, środki transportu itp., które zostaną użyte do wykonania zamówienia zapewnia Wykonawca. Materiały budowlane muszą spełniać wymogi określone w przepisach dotyczących wyrobów budowlanych. Wszelkie montowane i wmontowywane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania - muszą być nowe. Wykonawca jest zobowiązany wykonywać wszystkie roboty zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. Nazwa i kod według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09331100-9 Kolektory słoneczne do produkcji ciepła, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych, 45000000-7 Prace budowlane, 45310000-3 Prace dotyczące wykonania instalacji elektrycznej, 45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45314300-4 Instalowanie infrastruktury okablowania, 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych, 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne, 45400000-1 Roboty wykończeniowe, 45315300-1 Instalacje zasilania elektrycznego, 45316200-7 Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych. Łączna wartość oferty powinna zawierać : a) cenę brutto, a w tym:b) cenę netto, c) kwotę podatku VAT, d) cena powinna być wyrażona w polskich złotych PLN (cyfrowo i słownie). Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w formularzu ofertowym (Zał. Nr 2 do SIWZ) tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom lub wskazanie nazw (firm) podwykonawców na których zasoby wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art.26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1., o ile ww. sytuacja dotyczy Wykonawcy składającego ofertę. Zgodnie z art. 36a ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi: instalację kolektorów słonecznych na potrzeby C.W.U. z automatyką i systemem zarządzania energią oraz systemem monitoringu i nadzoru.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093311009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne oferta musi zostać zabezpieczona wadium w kwocie 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100). Wniesione wadium musi obejmować okres związania ofertą, który wynosi 30 dni - bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Sposób postępowania ze złożonym wadium określa art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (t. j. Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.). Szczegółowe informacje w sprawie wadium podano w pkt. 14 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach