GMINA CIĘŻKOWICE ogłasza przetarg
- Adres: 33-190 Ciężkowice, ul. Tysiąclecia 19
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. +48146285840 , fax. +48146285820
- Data zamieszczenia: 2023-02-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA CIĘŻKOWICE
ul. Tysiąclecia 19
33-190 Ciężkowice, woj. małopolskie
tel. +48146285840, fax. +48146285820
REGON: 851661151 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugciezkowice
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
WYKONANIE WRAZ Z URUCH. , APLIKACJI/PORTALU EDUKACYJNO-INFORMACYJNEGO MAŁOP. CENTRUM EDUK. EKOLOGICZNEJ. w ramach projektu ZIEMIA – WODA – POWIETRZE MCEE w Ciężkowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Zamówienie obejmuje wykonanie wraz z uruchomieniem, aplikacji/portalu edukacyjno-informacyjnego Małopolskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w ramach projektu Ziemia – Woda – Powietrze Małopolskie Centrum Edukacji Ekologicznej w Ciężkowicach obejmujące swym zakresem:a. Opracowanie layoutu graficznego całej aplikacji,b. Opracowanie interfejsu użytkownika (specyfikacja funkcjonalno-użytkowa),c. Przygotowanie silnika aplikacji,CZĘŚĆ EDUKACYJNA Przygotowanie i napełnienie treścią modułu bazodanowego, Przygotowanie i napełnienie treścią modułu administratora aplikacji, Przygotowanie scenariuszy lekcji wraz z modułem interakcji pomiędzy nimi, Opracowanie i przygotowanie zestawu interaktywnych gier i zabaw w aplikacji, Opracowanie części portalu poświęconego „zielonej sztuce” oraz dobrym praktykom ekologicznym Małopolskie Centrum Edukacji Ekologicznej w Ciężkowicach (ekspozycja i oferta edukacyjna)CZĘŚĆ PROMOCYJNO-TURYSTYCZNA Pogórze Ciężkowickie, przewodniki po Pogórzu Ciężkowickimd. Opracowanie elementów graficznych aplikacji (zdjęcia, filmy, itp.),e. Wykonanie testów we współpracy z Zamawiającymf. Szkolenie personelu,g. Zapewnienie Zamawiającemu dostępu do środowiska testowego umożliwiającego przetestowanie aplikacji/portalu,h. Przeniesienie praw własności intelektualnej oraz dostarczenia pakietu kodów źródłowych wraz z przeniesieniem ich praw własności na Zamawiającego,i. Wdrożenie procesów w zakresie opieki serwisowej aplikacji/portalu, uwzględniających dostarczenie Zamawiającemu wszelkich zasad umożliwiających samodzielne utrzymanie i rozwój aplikacji/portalu przez Zamawiającego,j. Stworzenia regulaminu korzystania z aplikacji/portalu dla użytkowników, k. Świadczenia bezpłatnych usług gwarancyjnych,l. Integracja z systemami biletowymi i kasowymi stosowanymi na ścieżce w koronach drzew w Małopolskim Centrum Edukacji Ekologicznej w Ciężkowicach.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72212000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadiumw wysokości 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100).2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy P.Z.P., tj.:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:Krakowski Bank Spółdzielczy O/Ciężkowice Nr 09 8591 0007 0290 0000 2118 00204. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.5. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SWZ spowoduje odrzucenie Wykonawcy na podstawie art. 226 ust 1 pkt 14 ustawy PZP.6. Zamawiający zatrzymuje wadium zgodnie z zapisami art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty posiadające doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) usługi/dostawy polegającej na opracowaniu oraz wykonaniu treści cyfrowych interaktywnych o tematyce przyrodniczej w formie aplikacji dla stanowisk edukacyjnych wraz z systemem zarządzania aplikacjami o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł brutto (każda).Zamawiający przez tematykę przyrodniczą rozumie treści opisujące walory przyrodnicze (w zakresie przyrody ożywionej i/lub nieożywionej) i/lub zjawiska siły przyrody, i/lub procesy przyrodnicze i/lub walory krajoznawcze/krajobrazowePrzez wykonanie usługi polegającej na opracowaniu oraz wykonaniu treści cyfrowych interaktywnych zamawiający rozumie jako opracowanie koncepcji, kodowanie i programowanie, opracowanie graficzne, wdrożenie i testowanie.b) o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty dysponujące następującymi osobami niezbędnymi do realizacji zamówienia tj.: specjalista ds. przyrodniczych (1 osoba), posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku przyrodniczym, biologicznym lub leśnym i mająca doświadczenie w opracowaniu/przygotowaniu co najmniej (1) jednej wystawy/ekspozycji/aplikacji o tematyce przyrodniczej. specjalista posiadający umiejętności z zakresu wdrażania i/lub audytowania standardu WCAG 2.1 na stronach internetowych potwierdzone certyfikatem lub innym dokumentem potwierdzającym kompetencje w tym zakresie, specjalisty ds. dydaktycznych (1 osoba) posiadająca wykształcenie wyższe na kierunku przyrodniczym, biologicznym lub leśnym i posiadająca doświadczenie metodyczne w zakresie opracowywania scenariuszy lekcji, poświadczone opracowaniem co najmniej 10 scenariuszy lekcji dla szkół podstawowych lub średnich z zakresu nauk przyrodniczych; Specjalisty ds. redakcji i korekty tekstu (1 osoba),, posiadający doświadczenie w profesjonalnej redakcji i korekcie co najmniej 2 publikacji, materiałów edukacyjnych lub portali internetowych,Wykształcenie i uprawnienia, o których mowa w niniejszym Rozdziale mogą być uzyskane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli są one uznawane za równorzędne z wykształceniem i uprawnieniami uzyskanymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na podstawie odrębnych przepisów.Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.Zamawiający wskazuje, iż sytuacja, w której Wykonawca sam dysponuje osobami, które zostaną skierowane do wykonywania zamówienia, a więc gdy tytułem prawnym do powoływania się przez Wykonawcę na dysponowanie tymi osobami jest stosunek prawny istniejący bezpośrednio pomiędzy Wykonawcą a tymi osobami, mamy do czynienia z dysponowaniem bezpośrednim. W sytuacji dysponowania bezpośredniego nie dochodzi do korzystania z potencjału podmiotu trzeciego i Wykonawca nie ma obowiązku składania dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego.Gdy Wykonawca powołuje się na osoby należące do innych podmiotów tj. podmiotów, które dysponują tymi osobami (a udostępnienie następuje, np. w postaci oddelegowania pracownika przez pracodawcę do wykonywania pracy u innego przedsiębiorcy) mamy do czynienia z sytuacją dysponowania pośredniego, co prowadzi do obowiązku złożenia przez Wykonawcę dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-28
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, wdrożenie i opieka serwisowa nad modułami systemu wspomagającego procesy nakładania opłat dodatkowych oraz windykacji należności w systemie Komunikacji Miejskiej w Krakowie
Dodano: 2020-09-15 - Budowa aplikacji „system multimedialny z audiodeskrypcją e-narzędzie” wraz z towarzyszącym mu systemem zarządzania treścią CMS realizowana w ramach projektu pn.: „Muzea Otwarte – rozszerzenie możliwości programowych instytucji kultury pogranicza polsko-słowackiego” w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020
Dodano: 2020-01-08 - Budowa aplikacji „system multimedialny z audiodeskrypcją e-narzędzie” wraz z towarzyszącym mu systemem zarządzania treścią CMS realizowana w ramach projektu pn.: „Muzea Otwarte – rozszerzenie możliwości programowych instytucji kultury pogranicza polsko-słowackiego” w ramach Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska - Słowacja 2014-2020
Dodano: 2019-12-23 - Realizacja aplikacji mobilnych i gry webowej w ramach projektu „100 na 100. Muzyczne dekady wolności”
Dodano: 2018-03-30