Przetargi.pl
Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych

Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 33-350 Piwniczna-Zdrój, Rynek 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
    Rynek 20
    33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
    REGON: 491893084
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju w ramach pozyskanego dofinasowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych3.1.Zakres robót obejmuje:3.1.1. Modernizacja infrastruktury drogowej we wsi Kokuszka w Piwnicznej-Zdroju Inwestycja obejmuje modernizację drogi gminnej wraz z infrastrukturą drogową w trybie zaprojektuj i wybuduj. Planowane działania to m.in.: opracowanie wymaganych prawem projektów/opracowań wraz z uzyskaniem stosownych zezwoleń/decyzji na ich realizację oraz wykonanie właściwych prac budowlanych w zakresie infrastruktury drogowej. zgodnie z Programem Funkcjonono-Użytkowym – załączniki nr 43.1.2. Wykonawca zapewnia dla zakresu określonego w pkt. 3.1.13.1.3 Obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.3.1.4 Organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Sołtysa wsi, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem.3.1.5 Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu a po zakończeniu inwestycji zgodnie z zatwierdzonym Projektem Stałej Organizacji Ruchu3.1.6 Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, wymagań 3.2 Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materia-łów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfi-katy bezpieczeństwa.3.2.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .3.2.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową. 3.3 W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w projekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią jedynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 99 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Za-mawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert jakościowo równoważnych, spełnia-jących równoważne parametry określone w opisie. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisującą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadają-cy zastosowanym rozwiązaniom technologicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważ-ne, muszą posiadać stosowne wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospo-darczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowod-nienia przez Wykonawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwier-dzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.3.4. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.3.5. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających porusza-nie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano dopuszczalne spadki.3.6 Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamó-wienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2022 r., poz. 1510 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wykonanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji projektowej – pracownicy fizyczni wy-konujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kierownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:a) roboty ziemneb) roboty związane z przebudową i nawierzchniąc) roboty związane z regulacją rzekd) roboty związane z obiektami mostowymic) roboty związane montażem barier drogowychjeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracyW trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwa-niu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy 3.7 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , har-monogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzie-lonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.3.8 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowe-go przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę3.9 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Fun-duszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmio-towym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie3.10 .Rękojmia i gwarancja3.10.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.1.Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.2. Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.3. Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.3.11 Nazwy i kody CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej71300000-1 - Usługi inżynieryjne45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne45220000-5 – Roboty inżynieryjne i budowlane45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu45240000-1 Budowa obiektów inżynierii wodnej71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania45112000-5 - Roboty w zakresie usuwanie gleby45112710-5- Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych45113000-2 - Roboty na placu budowy45221000-2 – Roboty budowalne w zakresie budowy mostów i tuneli, szybów i kolei podziemnej45223000-6 – Roboty budowlane w zakresie konstrukcji45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg45233120-6: Roboty w zakresie budowy dróg45246000-3 – Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach