Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 33-350 Piwniczna-Zdrój, Rynek 20
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
Rynek 20
33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
REGON: 491893084 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piwniczna.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie właściwych prac w ramach zadania pn. „Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi gminnej Witkowskie Piwniczna- Zdrój nr K 293572 w km 0+177-0+237”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Wykonanie właściwych prac w ramach zadania pn. „Stabilizacja osuwiska wraz z odbudową drogi gminnej Witkowskie Piwniczna- Zdrój nr K 293572 w km 0+177-0+237”.Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie właściwych prac w ramach zadania pn. „Stabilizacja osuwiska wraz z odbudowa drogi gminnej Witkowskie Piwniczna -Zdrój nr K 293572 w km 0+177-0+237” w ramach pozyskanego dofinasowania z rezerwy celowej budżetu państwa na dofinansowanie realizacji zadań związanych z usuwaniem skutków ruchów osuwiskowych ziemi.3.1.Zakres robót obejmuje:3.1.1. Wykonanie właściwych prac w ramach zadania pn. „Stabilizacja osuwiska wraz z odbudowa drogi gminnej Witkowskie Piwniczna -Zdrój nr K 293572 w km 0+177-0+237” zgodnie z Projektem budowlanym opracowanym przez F.U.H RENOWA Krzysztof Waniczek, Kluszkowce oraz Decyzją nr 2/D/2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej z dnia 23.06.2023r. znak BUD.6740.2390.2020 wydana przez Starostę Nowosądeckiego. stanowiącym załącznikiem nr 43.2. Wykonawca zapewnia dla zakresu określonego w pkt. 3.1.1 Obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.3.3 Organizację ruchu na budowie aby zapewnić ciągłość komunikacyjną ze względu na lokalizacje przy drodze zabudowań mieszkalnych oraz obiektu użyteczności publicznej. Informacja o wszelkich utrudnieniach w komunikacji wymagają poinformowaniu mieszkańców o takich planach poprzez informacje wywieszone na tablicach ogłoszeń, informacja przekazana do Przewodniczącej Osiedla, strona intranetowa miasta www.piwniczna.pl z odpowiednim czasowym wyprzedzeniem.3.3.1 Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu 3.3.2 Uzyskanie wszelkich wymaganych prawem uzgodnień, opinii, wymagań 3.4. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.3.4.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .3.5.2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową. 3.6. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert ja-kościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez pro-dukt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisu-jącą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom techno-logicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wyma-gane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wyko-nawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.3.7. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.3.8. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających po-ruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano do-puszczalne spadki.3.9 Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2022 r., poz. 1510 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:a) roboty przygotowawczeb) roboty rozbiórkowe c) roboty ziemne – drogad) roboty związane z odbudową jezdni oraz zjazdówe) roboty wykończeniowef) roboty związane z budową kanału technologicznegog) roboty ziemne związane z zabezpieczeniem osuwiskah) wykonanie palisady wraz z płaszczem betonowymi) roboty związane z gzymsemj) roboty związane z wzmocnieniem skarpy siatką stalowo gwoździowanąk) roboty związane z odwodnieniem l) zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracyW trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy 3.10. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.3.11 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę3.12 Zamówienie realizowane jest w ramach dofinansowania Inwestycji z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych zgodnie z Wytycznymi zawartymi w przedmiotowym Programie, Wykonawcę obowiązują zapisy obowiązujące w przedmiotowym programie3.13. Rękojmia i gwarancja3.13.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.3.13..2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wykonane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.3.12..3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.3.12.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w zakresie min. 36 miesięcy - max. 60 miesięcy.3.13. Nazwy i kody CPV: 45100000–8 Przygotowanie terenu pod budowę 45000000-7 Roboty budowlane45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-24
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- REALIZACJA ZADANIA: BUDOWA OBIEKTÓW REKREACJI WODNEJ W SĘKOWEJ
Dodano: 2024-07-11 - Budowa Stacji Uzdatniania wody oraz kanalizacji w miejscowości Biały Dunajec
Dodano: 2024-07-11 - REALIZACJA ZADANIA: KOMPLEKSOWE ZAOPATRZENIE W ENERGIĘ I CIEPŁO OBIEKTU BASENOWEGO W SĘKOWEJ
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja ujęć wody pitnej, sieci wodociągowych w Gminie Radziemice
Dodano: 2024-07-07 - Rozbudowa systemu wodno – kanalizacyjnego oraz budowa wodociągu i kanalizacji, gmina Książ Wielki
Dodano: 2024-06-27 - “Budowa Stacji Uzdatniania wody oraz kanalizacji w miejscowości Biały Dunajec”
Dodano: 2024-06-20 - Nowoczesna biblioteka w Skrzyszowie
Dodano: 2024-06-19 - Budowa kompleksu sportowego os. Wolica
Dodano: 2024-06-18 - Dobudowa windy w dziedzińczyku doświetlającym budynku administracyjnego nr 5 na Wawelu, prowadzącej do niej rampy i schodów oraz budowa pochylni dla niepełnosprawnych.
Dodano: 2024-06-17 - Rozbudowa, przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku biblioteki na funkcję administracyjną GOPS w Skrzyszowie – etap I
Dodano: 2024-05-08