Przetargi.pl
Wykonanie wjazdu do budynku wraz z drogą dojazdową przy ul. Bursaki 17 w Lublinie

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-447 Lublin, ul. Diamentowa 2
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7406971 do 73 , fax. 81 7406437
  • Data zamieszczenia: 2011-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie
    ul. Diamentowa 2 2
    20-447 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7406971 do 73, fax. 81 7406437
    REGON: 43232318300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.witd.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wjazdu do budynku wraz z drogą dojazdową przy ul. Bursaki 17 w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie: 1) ścian oporowych łącznie z izolacjami, 2) zjazdu do budynku na poziom (-1) wraz z odwodnieniem, 3) dojścia do budynku - chodnik, 4) wjazdu (wejścia) do budynku na poziomie (-1) (wykonanie otworu w ścianie, nadproży, ścian i ścianek), 5) izolacji przeciwwilgociowej i termicznej ściany północnej i ściany oporowej w części poniżej poziomu terenu i w części cokołowej wraz z wykończeniem cokołu, 6) przełożenia zewnętrznej instalacji wodociągowej kolidującej ze zjazdem do budynku, 7) robót ziemnych związanych z ww pracami, wycinki drzew owocowych oraz docelowego ukształtowanie terenu. Opisany przedmiot zamówienia jest częścią większego zamierzenia, na które Zamawiający uzyskał stosowne pozwolenie na budowę. Projekt budowlano-wykonawczy obejmuje całe zamierzenie, którego częścią jest przedmiot zamówienia, jako zakres robót do wykonania w 2011 roku. Załączona dokumentacja projektowa obejmuje całe zamierzenie z którego należy wyodrębnić jedynie te elementy, które odnoszą się do niniejszego postępowania. Wszelkie zapisy dokumentacji projektowej, które identyfikowałyby produkt lub producenta należy traktować wyłącznie jako wymagany standard a nie jako konieczne zastosowanie. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Integralnymi częściami opisu przedmiotu zamówienia są poszczególne tomy projektu budowlano-wykonawczego w częściach dotyczących przedmiotu zamówienia oraz Szczegółowe Specyfikacje Techniczne w częściach dotyczących przedmiotu zamówienia. Załączniki te dokładnie opisują sposób wykonania poszczególnych robót i elementów oraz zawierają szczegółowe ustalenia dotyczące zasad ich wykonania i odbioru. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać poniższe roboty i elementy. 1) Ściany oporowe łącznie z izolacjami. Ściany oporowe o zmiennej geometrii przekroju. Łączna długość ścian to około 80,0m, wysokość części pionowej 1,13m÷5,09m, grubość podstawy (poziomej części fundamentowej) 40cm÷50cm, grubość części pionowej 30cm÷40cm. Należy je wykonać w szalunkach systemowych z betonu klasy C25-30 i zbroić stalą A-III 34GS. Posadowienie ścian bezpośrednie na warstwie -chudego- betonu klasy C10-12 gr.10cm. Przewidziano pionowe dylatacje ściany oporowej. Na powierzchniach ścian stykających się z gruntem i powierzchniach leżących poniżej nawierzchni zjazdu należy wykonać izolację przeciwwilgociową z dwóch warstw emulsji asfaltowej np. Abizol, Dysperbit. Powierzchnię pionową od strony zjazdu, górną poziomą płaszczyznę ściany (koronę) i pionową część widoczną (powyżej terenu) od strony przyległego gruntu pozostawić w stanie surowym. Górna pozioma płaszczyzna ścian (korona) ze spadkiem 2% w kierunku przyległego terenu. Na górnej krawędzi ściany nie należy wykonywać balustrady. Ze względów BHP celem zabezpieczenia przed upadkiem z wysokości, na całej długości ścian od strony gruntu, należy wykonać zabezpieczenie w postaci balustrady o wysokości 1,1m na słupkach drewnianych lub metalowych. Balustradę należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych z dnia 6 lutego 2003r. (Dz.U.03.47.401) i oznakować ją tablicami ostrzegawczymi oraz biało-czerwoną taśmą. Materiał zasypowy do obsypania ścian oporowych to pospółka o stopniu zagęszczenia ID=0,4, którą należy zagęszczać mechanicznie warstwami. Należy zwrócić szczególną uwagę na rodzaj gruntu w poziomie posadowienia, gdyż mogą tam znajdować się grunty nienośne. Szczegóły konstrukcyjne ścian w projekcie konstrukcji, 2) Zjazd do budynku na poziom (-1) wraz z odwodnieniem. Dojazd do garaży ma zapewnić zjazd o powierzchni ok.200m2, pomiędzy dwoma odcinkami ścian oporowych, o utwardzonej nawierzchni z betonu cementowego klasy C30-37 (B-30, kruszywo-kliniec 5-25mm) karbowanego o grubości 18cm, ułożonej na warstwie podbudowy gr.15cm z kruszywa łamanego mechanicznie stabilizowanego oraz 20cm warstwie piasku gruboziarnistego. Zjazd składa się z części płaskiej, pochylni o spadku podłużnym 15% i kończy częścią płaską na łuku poziomym, w którym znajduje się liniowe odwodnienie zjazdu włączone do kanalizacji deszczowej poprowadzonej do wnętrza budynku i następnie włączonej do istniejącej studni kanalizacji deszczowej na zewnątrz budynku. Szerokość zjazdu w części górnej i na pochylni to 6,5m oraz 8,1m (łącznie z ciągiem pieszym) na łuku poziomym przed wjazdem do budynku. Bezwzględnie należy wykonać odwodnienie zjazdu poprzez włączenie go (odwodnienia) do kanalizacji deszczowej wewnątrz budynku wraz z wykonaniem tej kanalizacji (szczegóły w projekcie instalacji sanitarnych). Następnie należy wykonać włączenie tej instalacji do studzienki kanalizacji deszczowej na zewnątrz budynku. Po wykonaniu odwodnienia (kanalizacji deszczowej) należy uzupełnić rozkute fragmenty posadzki. 3) Dojście do budynku - chodnik Celem zapewnienia dojścia do garaży (poziom (-1)) należy wykonać chodnik z płyty betonowej o układzie warstw jak na zjeździe. Szerokość chodnika 1,0m, długość około 40m, łącznie z częścią na łuku poziomym zjazdu. W ciągu chodnika należy wykonać siedem biegów po 2-3 stopnie każdy oraz sześć spoczników o długości 2,40m każdy. Szczegóły w projekcie. 4) Wjazd (wejście) do budynku na poziomie (-1) (wykonanie otworu w ścianie, nadproży, ścian i ścianek) Przewidziano wjazd do budynku przez otwór wykonany w ścianie na poziomie (-1). Wjazd szerokości 8,1m i wysokości ok.2,9m (szczegóły w projekcie konstrukcji). Otwór należy wykonać w istniejącej ścianie północnej składającej się z muru z cegły (gr.25-30cm) wzmocnionej, ze względu na obciążenie przylegającym gruntem, przylegającymi do niej elementami żelbetowego prefabrykowanego muru oporowego o średniej grubości rzędu kilkunastu centymetrów (część pionowa). Nad otworem należy wykonać nadproże (wg projektu konstrukcji) z belki stalowej dwuteowej I400 wyszpałdowanej cegłą ceramiczną i ocieploną styropianem wraz z warstwą zbrojoną i gruntowaniem, o ile zastosowany system BSO przewiduje takie gruntowanie (bez wyprawy zewnętrznej). Przy wjeździe należy wykonać ściany z betonu komórkowego (PGS) gr.36cm i wysokości 4,2m w ilości ok.40m2, ograniczające przedsionek wjazdu (szczegóły wg rzutu kondygnacji niskiego parteru), a także filar z cegły ceramicznej pełnej o wymiarach 50×36×350cm. W wykonanych ścianach należy pozostawić dwa otwory na wrota garażowe o wymiarach 300×330cm oraz otwór na drzwi 120×210cm. Nad otworami na wrota i drzwi należy wykonać nadproża (wg projektu konstrukcji) wraz z ich dociepleniem oraz wykonaniem warstwy zbrojonej i zagruntowaniem, o ile zastosowany system BSO przewiduje takie gruntowanie (bez wyprawy zewnętrznej). Nadproże nad wrotami z dwóch belek stalowych: ceownik C300 i dwuteownik I300. Dodatkowo, przy wjeździe należy wykonać ścianki z betonu komórkowego gr.18cm (pom.0.17) w ilości ok.25m2, pozostawiając otwór na drzwi 190×210cm (szczegóły wg rzutu kondygnacji niskiego parteru). Wszystkie wykonane ściany należy zbroić bednarką 2,5×25mm. Zamawiający nie przewiduje obsadzenia w wykonanych ścianach drzwi DZ16, natomiast należy obsadzić drzwi DZ3 i wrota garażowe, a także wykonać w tych otworach (na wrota i drzwi DZ3) tynki ościeży wewnętrznych i zewnętrznych. Wrota garażowe należy zasilić tymczasowo w energię elektryczną, dokonać pomiarów tej instalacji oraz wykonać w niezbędnym zakresie tynki ścian i stropów w pobliżu wrót i mechanizmu, celem uniknięcia ich zabrudzenia lub zniszczenia w czasie wykonywania robót budowlanych nie objętych niniejszym zamówieniem a wykonywanych w okresie późniejszym. Mechanizm i kasetę należy zabezpieczyć przed zabrudzeniem. W przedsionku wjazdu należy wykonać sufit podwieszany z blachy trapezowej T18 mocowanej do rusztu z ceownika C50 i ułożyć tam warstwę termoizolacji z wełny mineralnej gr.25cm (20cm + 5cm) i izolację przeciwwilgociową z folii. 5) Izolacja przeciwwilgociowa i termiczna ściany północnej i ściany oporowej w części poniżej poziomu terenu i w części cokołowej wraz z wykończeniem cokołu Część ściany poniżej poziomu terenu (SF-1). Na ścianie północnej (budynku i oporowej) poniżej poziomu terenu (ściana SF-1) należy wykonać izolację przeciwwodną/przeciwwilgociową dwuwarstwową (z gruntowaniem powierzchni) grubości min.5mm z dwuskładnikowej masy bitumicznej w ilości ok.100-110m2, a ewentualne szczeliny dylatacyjne i szczeliny pomiędzy nową ścianą oporową a istniejącą ścianą budynku uszczelnić systemową taśmą izolacyjną wchodzącą w skład danego systemu izolacji. Następnie należy wykonać izolację termiczną w ilości ok.50m2 z płyt polistyrenu ekstrudowanego gr.10cm, przyklejając go całopowierzchniowo do ściany (budynku i oporowej) za pomocą użytego wcześniej materiału do wykonania izolacji przeciwwodnej. Izolację termiczną i przeciwwilgociową należy zabezpieczyć folią np. kubełkową przed uszkodzeniami mechanicznymi podczas zasypywania. Izolację termiczną należy wykonać w następujący sposób: - z lewej strony wjazdu na całej powierzchni ściany poniżej poziomu terenu (część izolacji do wykonania na nowej ścianie oporowej); - z prawej strony wjazdu pionowym pasem szer.1,5m na całej wysokości ściany poniżej poziomu terenu, a także poziomym pasem na pozostałej części ściany na głębokość 1,0m poniżej poziomu terenu aż do północno-zachodniego narożnika budynku. Całość robót zgodnie z projektem. Część ściany powyżej poziomu terenu w obrębie cokołu (SZ2) W części cokołowej należy wykonać izolację przeciwwodną-przeciwwilgociową dwuwarstwową grubości min.5mm z dwuskładnikowej masy bitumicznej w ilości ok.10-15m2, a ewentualne szczeliny dylatacyjne i szczeliny pomiędzy nową ścianą oporową a istniejącą ścianą budynku uszczelnić systemową taśmą izolacyjną wchodzącą w skład danego systemu izolacji. Następnie należy wykonać warstwę izolacji termicznej z płyt polistyrenu ekstrudowanego gr.10cm (ok.10-15m2), przyklejając go całopowierzchniowo do ściany (budynku i oporowej) za pomocą używanego wcześniej materiału do wykonania izolacji przeciwwilgociowej. Następnie należy wykonać warstwę zbrojoną z dwóch warstw siatki z włókna szklanego powlekanego tworzywem sztucznym i na takim podłożu wykonać okładzinę cokołu z elewacyjnych płytek klinkierowych spoinowanych. Całość robót zgodnie z projektem. 6) Przełożenia zewnętrznej instalacji wodociągowej kolidującej ze zjazdem do budynku W obrębie projektowanego zjazdu znajduje się istniejąca zewnętrzna instalacja wodociągowa, która koliduje ze zjazdem. Należy dokonać jej przełożenia (zgodnie z projektem zagospodarowania terenu i projektem instalacji sanitarnych w tym zakresie) w obrębie tej samej działki o numerze 50-2. 7) Roboty ziemne, wycinka drzew owocowych oraz docelowe ukształtowanie terenu Wszystkie wymienione w punktach 1÷6 prace wymagają w pierwszej kolejności wycinki (karczowania) drzew owocowych i krzewów rosnących w tym miejscu, a następnie robót ziemnych. Usunięcie drzew i krzewów należy wykonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Roboty ziemne do wykonania to zdjęcie warstwy humusu gr.15cm na powierzchni ok.500m2 i wykopy w gruncie kat.III w ilości ok.1000-1300m3. Nadmiar urobku należy wywieźć na odpowiednie składowisko-wysypisko. Do obsypania ścian oporowych należy użyć pospółki, którą należy zagęścić mechanicznie warstwami do stopnia zagęszczenia ID=0,4. Obsypanie ścian budynku wykonać przy użyciu gruntu z wykopów. Zamawiający nie wskazuje miejsca, gdzie można, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem, składować nadmiar urobku. Wykonawca we własnym zakresie wskaże takie miejsce i poniesie wszelkie opłaty związane ze złożeniem i składowaniem tam urobku. Po obsypaniu ścian oporowych i całej północnej ściany budynku należy wykonać w tym miejscu docelowe ukształtowanie terenu zgodnie z projektem zagospodarowania i innymi częściami projektu budowlano-wykonawczego. Nie przewiduje się obsiania terenu trawą. Zamawiający nie przewiduje wykonywania posadzek, chyba że wynikać to będzie z konieczności prawidłowego wykonania wszystkich robót objętych zamówieniem lub innych przyczyn natury technicznej, technologicznej lub eksploatacyjnej. Zakres wykonania posadzek w takim przypadku powinien być jak najmniejszy, ale obejmujący całe pomieszczenia lub ich wydzielone części. Konieczna do wykonania może okazać się posadzka (wylewka cementowa) w samym wjeździe (przed wrotami garażowymi) ze względu na konieczność odprowadzenia wody opadowej lub z topniejącego śniegu mogącego zalegać w tym miejscu. W każdym z w/w punktów od 1 do 7 opisujących przedmiot zamówienia, jeżeli konieczne jest wykorzystanie rusztowania do wykonania tych robót, należy uwzględnić montaż demontaż i czas pracy rusztowania w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wywóz gruzu z rozbiórek, odpadów i śmieci powstałych w czasie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest wywieźć we własnym zakresie i na własny koszt w odpowiednie, przeznaczone do tego celu miejsce lub miejsca i ponieść wszelkie związane z tym opłaty włączając w to opłaty za złożenie i składowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witd.lublin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach