Przetargi.pl
wykonanie wielobranżowych robót budowlanych dla rozbudowy budynku głównego biurowego siedziby Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 (etap II)

Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki ogłasza przetarg

  • Adres: 40-844 Katowice, ul. Kossutha 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 7351547, 7351637 , fax. 032 7351636
  • Data zamieszczenia: 2012-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki
    ul. Kossutha 13 13
    40-844 Katowice, woj. śląskie
    tel. (032) 7351547, 7351637, fax. 032 7351636
    REGON: 01544738200030
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie wielobranżowych robót budowlanych dla rozbudowy budynku głównego biurowego siedziby Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 (etap II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I). Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie wielobranżowych robót budowlanych dla rozbudowy budynku głównego biurowego siedziby Śląskiego OW NFZ w Katowicach przy ul. Kossutha 13 (etap II), zgodnie z zasadami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w tym zgodnie z zasadami i warunkami opisanymi we wzorze umowy. Na opis przedmiotu zamówienia składa się: 1) formularz opis przedmiotu zamówienia, 2) dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych: a) zatwierdzony Projekt budowlany b) projekt wykonawczy - Architektura c) projekt wykonawczy - Konstrukcja d) projekt wykonawczy - Konstrukcja - część płyty fundamentowej przy kolektorze e) projekt wykonawczy - Wewnętrzne instalacje sanitarne f) projekt budowlano-wykonawczy- Przyłącze wodociągowe, kanalizacja deszczowa i sanitarna, g) projekt budowlano-wykonawczy - Przekładka ciepłociągu Dn 400 h) projekt wykonawczy - Węzeł cieplny (roboty instalacyjne nie wchodzą w zakres zamówienia) i) projekt wykonawczy - Stałe urządzenie gaśnicze gazowe j) projekt wykonawczy - Elektryczny k) projekt wykonawczy - Teletechniczny l) projekt wykonawczy - Projekt aranżacji wnętrz m) projekt budowlano-wykonawczy - Przyłącze energetyczne n) projekt wykonawczy - Zagospodarowanie terenu o) projekt wykonawczy - Projekt organizacji ruchu p) projekt rozmieszczenia piktogramów ewakuacyjnych q) przedmiary robót oraz informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (plan bezpieczeństwa, ochrony zdrowia i organizacji placu budowy) r) dokumentacja geotechniczna warunków gruntowo-wodnych s) operat techniczny z wyznaczenia zera dla rozbudowy budynku t) pomiar pionowości ściany szczytowej. 3) Decyzje urzędowe oraz wymogi branżowe warunkujące realizację robót, w tym: a) decyzja o pozwoleniu na budowę, b) decyzja o wycince drzew i nasadzeń rekompensacyjnych, c) wyniki uzgodnień oraz wymogi branżowe dostawców wody, ciepła i energii elektrycznej (zawarte w projektach wykonawczych). Realizacja zamówienia będzie przebiegała na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wzór umowy jako integralna część SIWZ przewiduje również i określa warunki dokonania ewentualnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której zostanie dokonany wybór Wykonawcy. Zarówno w okresie wykonywania umowy, jak i w okresie zawieszenia, Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć budowę przed kradzieżą, włamaniem, bądź innymi negatywnymi skutkami pozostawienia budowy bez opieki. Związane z tym zasady reguluje wzór umowy. II). Zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (pzp) Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawcę urządzeń lub materiałów równoważnych do opisanych w SIWZ, w zakresie, w jakim SIWZ wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, z zachowaniem zasad i przy spełnieniu wymogów opisanych w SIWZ. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia), zgodnie z art. 30 ust. 4 pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku zaoferowania równoważności, Wykonawca jest zobowiązany wykazać w przygotowanym w tym celu formularzu opis równoważności, że oferowane przez niego urządzenia, materiały lub normy spełniają parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności oprócz nazwy i producenta oferowanego urządzenia/materiału powinien zawierać opis techniczny i funkcjonalny oferowanych urządzeń/materiałów sporządzony przez Wykonawcę lub wykorzystujący dokumentacje techniczno-ruchowe lub karty katalogowe (w takim przypadku należy je załączyć jako integralną część formularza opis równoważności) oferowanych urządzeń/materiałów. W przypadku powoływania się na normy równoważne, Wykonawca powinien podać ich nazwę oraz wykazać w ww. formularzu opis równoważności, że oferowane przez niego normy spełniają parametry techniczne i funkcjonalne na co najmniej takim samym poziomie (nie gorszym), co opisane przez Zamawiającego w SIWZ. Opis równoważności winien zatem zawierać informacje, które pozwolą Zamawiającemu na dokonanie porównania parametrów urządzeń/materiałów/norm z parametrami urządzeń/materiałów/norm opisanych w SIWZ (w projektach wykonawczych). Instalacja/e, w których Wykonawca zastosuje urządzenia/materiały/normy równoważne winny osiągać co najmniej takie same parametry funkcjonalne i eksploatacyjne (nie gorsze), co opisane w SIWZ; zaoferowane (zastosowane) przez Wykonawcę urządzenia/materiały/ normy równoważne nie mogą spowodować zmiany technologii wykonania danego elementu zamawianych robót budowlanych. Przez zmianę technologii rozumie się takie zmiany, które wymagają zmian w projekcie budowlanym i/lub w projektach wykonawczych. Zaoferowane (zastosowane) przez Wykonawcę urządzenia/materiały/normy równoważne nie mogą powodować konieczności zmiany rozwiązań projektowych przyjętych w SIWZ, tj. w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia. Dla zaoferowanych urządzeń/materiałów/norm równoważnych Wykonawca winien uzyskać przed ich zastosowaniem uzgodnienie przyszłego dystrybutora energii elektrycznej w zakresie, w jakim podlegał uzgodnieniu projekt budowlano-wykonawczy przyłącza energetycznego. UWAGA! Opis równoważności stanowi treść oferty Wykonawcy. Opis równoważności winien zostać podpisany przez Wykonawcę. UWAGA! Wszędzie tam, gdzie w SIWZ pojawiają się określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, należy uznać, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy - lub równoważne-. Niniejsze dotyczy także wskazania norm (tj. norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia). III). Warunki płatności: określa wzór umowy. IV). Okres i warunki gwarancji (serwisu) i rękojmi za wady: określa wzór umowy. Wykonawca winien udzielić 36-miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy, w tym na zastosowane urządzenia, materiały i instalacje oraz dać 36-miesięczną rękojmię za wady przedmiotu umowy, w tym na wykonane roboty budowlane, na warunkach gwarancji (serwisu) i rękojmi określonych we wzorze umowy. Okres gwarancji i rękojmi liczony będzie od dnia następującego po dniu dokonania odbioru administracyjnego. V). Termin wykonania zamówienia: Całość robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia winna zostać wykonana w terminie 100 tygodni licząc od dnia ich rozpoczęcia, zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym robót budowlanych. Rozpoczęcie wykonywania robót budowlanych winno nastąpić w pierwszy poniedziałek (będący dniem roboczym) następujący po dniu zawarcia umowy. Do czasu rozpoczęcia wykonywania robót Zamawiający zobowiązuje się protokolarnie przekazać Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się protokolarnie przejąć: plac budowy oraz front robót, a także zagospodarować zaplecze budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i przygotowanym do tego celu, dokonując wszelkich niezbędnych w tym zakresie uzgodnień z Zamawiającym. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót budowlanych Wykonawca obowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu dokument potwierdzający ubezpieczenie budowy na okres trwania budowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy. W ciągu 60 dni licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, Wykonawca zobowiązuje się dokonać końcowego rozliczenia robót budowlanych oraz, wspólnie z Inwestorem Zastępczym i Zamawiającym, tzw. odbioru administracyjnego obiektu. Wykonawca w terminie do 30 dni licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych zobowiązany jest sporządzić i przekazać jednej z osób wymienionych w § 3 ust. 1 wzoru umowy, plan serwisowania (w ramach udzielonej gwarancji) określający częstotliwość wykonywania oraz zakres rzeczowy przeglądów oraz konserwacji lub innych czynności serwisowych dla poszczególnych urządzeń, instalacji, systemów zamontowanych w ramach przedmiotu zamówienia (umowy). W terminie do 14 dni licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć jednej z osób wskazanych w § 3 ust. 1 wzoru umowy wszelkie dokumenty, tj. certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa dopuszczeń, deklaracje zgodności, DTR, atesty etc. związane z wykonanymi robotami budowlanymi. Wszelkie kwestie związane z terminem realizacji umowy określa wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 700 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 i ust. 4 pzp Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy 00/100 złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1.pieniądzu, 2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.gwarancjach bankowych, 4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany poniżej: BGK o/Katowice Nr 97 11301091 0003 9003 7420 0002. Na potrzeby przelewów międzynarodowych podaje się: SWIFT, tj.: GOSKPLPW oraz o adres banku: Bank Gospodarstwa Krajowego Oddział w Katowicach, ul. Podchorążych 1, 40-043 Katowice. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Wykonawca obowiązany jest złożyć dokument - wadium w kasie Śląskiego OW NFZ w Katowicach, ul. Kossutha 13, IV p., pokój nr 410. Treść takiego dokumentu nie może warunkować wypłacenia kwoty wadium Zamawiającemu od badania zasadności żądania wypłaty przez wystawcę dokumentu. Dokument w swej treści winien uwzględniać postanowienia art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 pzp. Dokument swoją ważnością musi obejmować okres odpowiadający terminowi związania ofertą (30 dni). Bieg tego terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert (art. 85 ust. 5 pzp). Pierwszym dniem związania ofertą będzie zatem dzień, w którym upływa termin składania ofert. Wadium winno mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert (art. 45 ust. 3 pzp). Przez wniesienie wadium rozumie się złożenie dokumentu w kasie Śląskiego OW NFZ, bądź wpływ środków pieniężnych na podany wyżej rachunek bankowy, przed upływem terminu składania ofert. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z zasadami wynikającymi z art. 46 pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach