Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg
- Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
- Data zamieszczenia: 2013-10-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
REGON: 00059690300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych ze wszystkimi elementami wykonawczymi dla zadań: 1) Remont i adaptacja lokalu mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 5 m 3B (II piętro) z przeznaczeniem na placówkę opiekuńczo - wychowawczą; 2) Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Konopnickiej 13 w Toruniu na funkcję usługową. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej: - Remont i adaptacja lokalu mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 5 m 3B w Toruniu (II piętro), z przeznaczeniem na placówkę opiekuńczo-wychowawczą, - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Konopnickiej 13 w Toruniu na funkcję usługową. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje: 1) Remont i adaptacja lokalu mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 5 m 3B w Toruniu (II piętro), z przeznaczeniem na placówkę opiekuńczo-wychowawczą: - remont wielobranżowy pomieszczeń (Zakres remontu zależny od opinii i stanu technicznego lokalu pod względem budowlanym, elektrycznym, instalacji c.o. i wod.- kan., z dostosowaniem do wymagań jak dla pomieszczeń dla placówek opiekuńczo-wychowawczych), - instalacje c. o., gazu oraz wod.- kan., instalacje niskoprądowe, w tym także telefoniczna, alarmowa i komputerowa, - wymianę okien, - montaż wodomierza, - rozmieszczenie w pomieszczeniach punktów oświetleniowych, gniazd elektrycznych oraz gniazd do komputerów, internetu, telewizji kablowej itp. do ustalenia z użytkownikiem, - instalację domofonową, - ewentualną przebudowę pomieszczeń, - ilość i wielkość sanitariatów dostosować do potrzeb lokalu, - zapewnienie wymaganej wentylacji w remontowanych pomieszczeniach, - wszystkie niezbędne roboty wykończeniowe: tynki, posadzki, malowanie lub glazura ścian i sufitów, - w zakresie jest też określenie zakresu robót demontażowych oraz ich wycena. 1.1) Podstawowe założenia do realizacji przedmiotu umowy: - Powierzchnia mieszkalna 180,60 m2. W placówce przebywać będzie 14 wychowanków i dwóch opiekunów. - Istniejące piece kaflowe przewiduje się do pozostawienia lub rozbiórki zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków. - Należy przewidzieć konieczność wykonania szczegółowych rysunków wymienianej lub remontowanej stolarki zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków. - Projekty wymagają uzgodnień z Miejskim Konserwatorem Zabytków. - Każdy z lokali wymaga wykonania opinii wielobranżowej i oceny stanu technicznego. - W projekcie należy zawrzeć analizę, o której jest mowa w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. - Wymagane jest uzgodnienie funkcjonalno-użytkowe z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Rodzinie. - Wymagane wykonanie opinii kominiarskiej. 2) Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Konopnickiej 13 w Toruniu na funkcję usługową: - kompleksowy remont budynku, łącznie z poddaszem i piwnicą, - remont będzie obejmował także dach i elewację, - remont wielobranżowy wszystkich pomieszczeń przeznaczonych dla funkcji biurowych Zakres remontu zależny od opinii i stanu technicznego budynku pod względem budowlanym, elektrycznym, RTV, instalacji gazu i wod.-kan., - nową instalację c.o. - ogrzewanie gazowe, - instalację c.w.u., gazową oraz wod.- kan, - rozmieszczenie w pomieszczeniach punktów oświetleniowych, gniazd elektrycznych oraz gniazd do komputerów, internetu, telewizji kablowej itp. do ustalenia z użytkownikiem, - instalację domofonową, - ewentualną przebudowę pomieszczeń, - sanitariaty dostosować do potrzeb lokali, - wymianę okien, wymianę lub naprawę stolarki drzwiowej, - remont istniejącej sztukaterii, - wszystkie niezbędne roboty wykończeniowe: tynki, posadzki, malowanie lub glazura ścian i sufitów, - zapewnienie wymaganej wentylacji w remontowanych pomieszczeniach, - montaż wodomierzy, - lokalizacje kotłów dwufunkcyjnych gazowych uzależnione od warunków technicznych i opinii kominiarskiej, - przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych, niezbędne jest zaprojektowanie windy (jeżeli fakt lokalizacji windy w budynku wpłynie na wykonany projekt w poziomie parteru, należy wykonać także niezbędny wielobranżowy projekt zmian dla tego lokalu), - remont elewacji łącznie z balkonami i orynnowaniem, - remont dachu z pokryciem, więźbą dachową, izolacją cieplną i przeciwwilgociową, - odsłonięcie ścian piwnic, osuszenie ich i izolację przeciwwilgociową, - w zakresie jest też określenie zakresu robót demontażowych oraz ich wycena. 2.1) Podstawowe założenia do realizacji przedmiotu umowy: - Obiekt jest budynkiem 4-kond. z poddaszem użytkowym i piwnicą. Powierzchnia użytkowa lokali wynosi 1063,95 m2. - Dla obiektu w poziomie parteru jest wykonany projekt remontu lokalu, który należy dostosować do projektu całego obiektu. - Istniejące piece kaflowe przewiduje się do pozostawienia lub rozbiórki zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków. Należy przewidzieć konieczność wykonania szczegółowych rysunków wymienianej lub remontowanej stolarki zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków. - Projekty wymagają uzgodnień z Miejskim Konserwatorem Zabytków. - Każdy z lokali wymaga wykonania opinii wielobranżowej i oceny stanu technicznego. - W projekcie należy zawrzeć analizę, o której jest mowa w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r.. - Wymagane jest uzgodnienie funkcjonalno-użytkowe z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. - Wymagane wykonanie opinii kominiarskiej. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu umowy (odrębnie dla poszczególnego zadania): 1) projekt koncepcyjny (zawierający: zagospodarowanie terenu, rzuty kondygnacji, elewacje, przekroje, opis techniczny), 2) wielobranżowy projekt budowlany zawierający wszystkie elementy projektu wykonawczego, w tym informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w zakresie zapewniającym spełnienie wszystkich zakładanych funkcji poszczególnych lokali, 3) ocenę stanu technicznego budynku, 4) projekt aranżacji i wyposażenia wnętrz z tzw. pierwszym wyposażeniem, 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże)+ wersja elektroniczna (format pdf), 6) kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna (format pdf i ath), 7) przedmiar robót + wersja elektroniczna (format pdf i ath), 8) zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji (ZZK), w tym wynikające z: kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, umów przyłączeniowych, wyposażenia i innych, 9) inne opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 10) dokumentacja projektowa także w wersji elektronicznej w formacie pdf, doc., dwg. Przedmiot umowy obejmuje ponadto (odrębnie dla poszczególnego zadania): 1) wykonanie mapy syt.-wys. w skali 1:500 z aktualizacją do celów projektowych - dotyczy budynku przy ul. Konopnickiej 13, natomiast dla budynku przy ul. Mickiewicza 5 - wymagane wykonanie mapy syt.-wys. w skali 1:500 do celów opiniodawczych, 2) wykonanie mapy stanu prawnego terenu objętego projektowaną inwestycją, 3) uzyskanie warunków technicznych od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych kompletnych wniosków z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego), 4) przygotowanie dokumentów do wystąpienia przez Zamawiającego o wymagane decyzje administracyjne, w tym decyzję o zmianie sposobu użytkowania budynku, decyzję o pozwoleniu na budowę/lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych (przygotowane przez Wykonawcę stosowne kompletne wnioski z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego), 5) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami, na podstawie oględzin terenu inwestycji, przyjętą przez Zamawiającego ofertą oraz niniejszą umową. Opracowany przedmiot umowy powinien w szczególności: 1) spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych ( tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r., poz. 1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. nr 130, poz. 1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz.U. z 2012 r., poz. 647 z późn. zm.) z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem lub równoważny, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych, 2) posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi oraz uzgodnienie z użytkownikiem całości zaprojektowanych rozwiązań, 3) zawierać niezbędne opinie, oceny, badania, ekspertyzy, rozwiązania ewentualnych kolizji i inne niezbędne do prawidłowej realizacji robót i oddania obiektu do użytkowania. Materiałem wyjściowym do realizacji przedmiotu umowy jest dokumentacja umieszczona w załącznikach do SIWZ. Dla realizacji przedmiotu umowy Wykonawca winien wykonać wielobranżową inwentaryzację budowlaną do celów projektowych. Do wszystkich robót objętych przedmiotem umowy należy stosować materiały o standardzie właściwym do tego typu obiektów. Zakres opracowania określono na podstawie wizji lokalnej, informacji uzyskanych od administratora - Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej oraz dokumentacji archiwalnej. Do obowiązków Wykonawcy należy też weryfikacja wszystkich otrzymanych materiałów, dokonanie wizji w terenie oraz ewentualne uzupełnienie w zakresie wymaganym do wykonania przedmiotu umowy. Ustala się wykonanie opracowań przedmiotu umowy (wersja papierowa) w ilości: po 6 egz. każdego opracowania (za wyjątkiem: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie, ZZK - w 2 egz.), odrębnie dla każdego projektu. Z tym, że cztery egzemplarze projektu budowlanego będą zawierać oryginalne podpisy i pieczątki, a dwa egzemplarze mogą być kopiami. Przedmiot umowy należy wykonać także w wersji elektronicznej - w 2 egz. ( w formacie pdf, doc, dwg, ath; 1 egz. wersji elektronicznej powinien obejmować projekt, specyfikacje, przedmiary; a 2 egz. wersji elektronicznej powinien obejmować kosztorysy inwestorskie, ZZK), którą Wykonawca dostarczy w terminie 7 dni od daty bezusterkowego odbioru końcowego. Wersja elektroniczna winna posiadać nazewnictwo identyczne z zawartością opracowania w wersji papierowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 400,00 zł (słownie: czterysta złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach; a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: Wadium - 114/2013: Wykonanie wielobranżowych projektów budowlanych ze wszystkimi elementami wykonawczymi dla zadań: 1) Remont i adaptacja lokalu mieszkalnego przy ul. Mickiewicza 5 m 3B (II piętro) z przeznaczeniem na placówkę opiekuńczo - wychowawczą; 2) Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Konopnickiej 13 w Toruniu na funkcję usługową. Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.torun.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- 32/P/2016
Dodano: 2016-03-14 - wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zadania pn. >>Struga Toruńska od ul. Wały gen. Sikorskiego do rzeki Wisły - remont, uszczelnienie i przebudowa koryta oraz kanału Strugi z zagospodarowaniem otoczenia<<.
Dodano: 2016-03-07 - sprawa 22/P/2016 Wykonanie w 2016 roku okresowych 5-letnich przeglądów instalacji elektrycznej i piorunochronnej w budynkach zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich ADM Sp. z o.o. w Bydgoszczy
Dodano: 2016-02-25 - 20/P/2016
Dodano: 2016-02-23 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadań:1.Wielopokoleniowa Przestrzeń Rekreacyjna dla osiedla Fałata. 2. Zagospodarowanie terenu Skwer Borowików - rewitalizacja zielonych obszarów Chełmińskiego, Kaszubska - Borowiacka. 3. Ścieżka zdrowia z alejkami spacerowo-biegowymi w Kaszczorku
Dodano: 2016-01-07 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadań:1.Wielopokoleniowa Przestrzeń Rekreacyjna dla osiedla Fałata. 2. Zagospodarowanie terenu Skwer Borowików - rewitalizacja zielonych obszarów Chełmińskiego, Kaszubska - Borowiacka. 3. Ścieżka zdrowia z alejkami spacerowo-biegowymi w Kaszczorku
Dodano: 2015-12-21 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej zadania pn. >>Place zabaw z urządzeniami sportowymi dla każdego, od Juniora do Seniora, z komputerem i trenerem<<.
Dodano: 2015-12-21 - Dokumentacja projektowa zadania pn. Trzynastka się zmienia dla Was - etap II, zagospodarowanie terenów sportowych przy Szkole Podstawowej nr 13, ul. Krasińskiego 45/47 w Toruniu.
Dodano: 2015-12-21 - Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, budowlanej ze wszystkimi elementami wykonawczymi oraz sprawowaniem nadzoru autorskiego nad realizacją robót budowlanych dla zadań pod nazwą: Część 1: Nowoczesne zagospodarowanie osiedla przy zbiegu ulic Armii Ludowej, Idzikowskiego, Poznańskiej. Plac zabaw. Mini boisko; Część 2: Aktywne dzieci - Sportowy Mini Park; Część 3: Osiedlowa przestrzeń rekreacji na Wrzosach.
Dodano: 2015-12-10 - Projekt koncepcyjny pn. Zielony Zakątek - ekologiczny plac edukacyjny przy Szkole Podstawowej nr 23, ul. Osikowa 11 w Toruniu.
Dodano: 2015-12-09