Przetargi.pl
Wykonanie wielobranżowej koncepcji programowo - przestrzennej dla jednostek planistycznych Grębocin Nad Strugą A i B.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wielobranżowej koncepcji programowo - przestrzennej dla jednostek planistycznych Grębocin Nad Strugą A i B.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wielobranżowej koncepcji programowo - przestrzennej dla jednostek planistycznych Grębocin Nad Strugą A i B w zakresie której znajdą się: - prace przygotowawcze, - wykonanie koncepcji programowo-przestrzennej, - uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia. Wykaz materiałów i opracowań posiadanych przez GMT niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr l do SIWZ. 1.1. Prace przygotowawcze 1. Rozeznanie i określenie właściwej, szczegółowej lokalizacji projektowanego układu drogowego na podstawie wizji lokalnych i analiz przygotowawczych, z uwzględnieniem miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 2. Pozyskanie aktualnych podkładów geodezyjnych do celów projektowych wraz z mapą stanu prawnego i wykazem właścicieli. 3. Przeprowadzenie rozpoznawczych badań geologicznych i hydrotechnicznych - odwierty przeprowadzić na głębokość 6 m w odstępach co 200 m oraz dodatkowo pod ewentualnymi obiektami inżynierskimi na głębokość 10 m. 1.2. Koncepcja programowo-przestrzenna 1. Projekt koncepcyjny powiązań drogowych wraz z profilami podłużnymi ulic stanowiących główne ciągi komunikacyjne wraz z rzędnymi niwelety ulic i wskazaniem lokalizacji wpustów ulicznych na mapach sytuacyjno wysokościowych w skali 1:1000 oraz mapach stanu prawnego. Koncepcja w zakresie drogowym będzie zawierać: a) rozwiązania geometryczne trasy, zapewniające płynność ruchu kołowego oraz bezpieczeństwo wszystkich jego uczestników wraz z elementami uspokojenia ruchu w rejonach planowanej zabudowy mieszkaniowej (Grębocin Nad Strugą B); b) rozwiązania dojazdów lokalnych do istniejących obiektów; c) rozwiązania ruchu rowerowego, łącznie z ciągami pieszym; d) rozwiązania przystanków komunikacji zbiorowej wraz z systemem informacji pasażerskiej, e) rozwiązania infrastruktury podziemnej i naziemnej oraz uzbrojenia kolidującego z projektowanymi ulicami; f) rozwiązanie włączenia ulic do drogi głównej ruchu przyspieszonego; g) dobór przekrojów, rzędne posadowienia, wytrasowanie korytarzy w pasie drogowym poza jezdnią dla lokalizacji sieci i urządzeń uzbrojenia nad i podziemnego: - wodociągowych, - gazowych, - elektroenergetycznych - oświetlenia drogowego, - teletechnicznych, - ciepłowniczych, - studni wymaganych dla w/w uzbrojenia, - sanitarnych, - deszczowych (z wariantem retencji wód opadowych i roztopowych), w sposób umożliwiający zasilanie poszczególnych nieruchomości z w/w sieci rozprowadzających lokalizowanych w pasie drogowym oraz określenie kosztów ich budowy; brak możliwości umieszczenia infrastruktury podziemnej poza pasem jezdni należy uzasadnić; h) opracowanie koncepcji obiektów inżynierskich; i) określenie zakresu kolizji i przebudowy infrastruktury naziemnej i podziemnej; j) uwarunkowania ekologiczne i środowiskowe przedstawione w ocenie oddziaływania na środowisko, 2. Określenie kosztów realizacji z podziałem na koszty infrastruktury obsługującej część terenu przeznaczoną pod działalność usługową, usługowo - produkcyjną oraz budownictwo mieszkaniowe z podziałem na poszczególne branże, ze wskazaniem podstawy wyceny, 3. Przedstawienie dwóch wariantów realizacji budowy infrastruktury: a) wariant I - budowa całości infrastruktury jak w pkt 1.2 ppkt 1) z określeniem kosztów realizacji jak w pkt 1.2 ppkt 2), b) wariant II - etapowa realizacji budowy infrastruktury jak w pkt 1.2 ppkt 1) z podziałem na międzywęzłowe odcinki (określone w załączniku 1 pkt. 3) oraz określenie kosztów realizacji poszczególnych etapów z podziałem jak w pkt 1.2 ppkt 2), 4. Inwentaryzacja zieleni znajdujących się w linii rozgraniczającej pas drogowy. Przed przystąpieniem do prac, zespół projektowy wystąpi do wszystkich gestorów sieci zlokalizowanych w pasie drogowym, o warunki do projektowania w zakresie ich programowych zadań. Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego przedstawienia Zamawiającemu informacji o postępie prowadzonych prac do końca każdego miesiąca licząc od dnia podpisania umowy. 1.3. Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia Uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia w zakresie infrastruktury drogowej (w tym kanalizacji deszczowej) oraz sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej (w zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami) w oparciu o pełnomocnictwo Gminy Miasta Toruń. 1.4. Wymagania dodatkowe w zakresie: 1. drogowym koncepcja będzie spełniać warunki określone w: a) rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 63, poz. 735), b) rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 43, poz. 430); 2. elektroenergetycznym: a) sieci elektroenergetyczne oraz stacje transformatorowe muszą być realizowane na podstawie warunków wydanych przez gestora sieci - KE ENERGA S.A. Oddział w Toruniu, b) rozwiązania dotyczące sieci oświetlenia drogowego powinny opierać się na przepisach zawartych w normie PN-EN 13 201 Oświetlenie drogowe, c) słupy oświetleniowe usytuować w liniach rozgraniczających pasa drogowego w sposób nie kolidujący z ruchem pieszym i ruchem rowerowym. Na sieci oświetleniowej przewidzieć reduktory mocy; 3. branży wodno-kanalizacyjnej: a) sieci wodno-kanalizacyjne będą zaprojektowane na podstawie warunków technicznych wydanych przez Toruńskie Wodociągi Sp. z o.o. w Toruniu (określone w załączniku 1 pkt 6 i 7), b) dla terenu objętego opracowaniem została opracowana Koncepcja programowo-przestrzenna uzbrojenia wod.-kan., dostępna w siedzibie Toruńskich Wodociągów Sp. z o.o., którą można wykorzystać dla potrzeb niniejszego opracowania; 4. branży gazowej: Sieci gazowe powinny być zaprojektowane na podstawie warunków technicznych wydanych przez Pomorską Spółkę Gazownictwa S. z o.o. Oddział Zakład Gazowniczy w Bydgoszczy. 5. branży ciepłowniczej i teletechnicznej Sieci ciepłownicze i teletechniczne powinny być zaprojektowane na podstawie warunków technicznych wydanych przez gestorów sieci, w szczególności Toruńską Energetyka Cergia SA, TP SA.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713564002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, muszą posiadać uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w następujących specjalnościach: architektonicznej, drogowej, sieci: cieplnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych, elektrycznych i elektroenergetycznych oraz zieleni miejskiej, b) wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 prace projektowe wielobranżowe z zakresu uzbrojenia terenu i infrastruktury o wartości projektu nie mniejszej niż 300 000 zł brutto każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - posiadają Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 100.000 zł. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. l i 2 ustawy. 5. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, każdy z Wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. l oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. l, 2 prawa zamówień publicznych, b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 3 2. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 4 3. Dowód wniesienia wadium (zgodnie z pkt. 6 SIWZ) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności - wypełniony załącznik nr 5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - nr uprawnień). 6.Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował- pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 7. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - wypełniony załącznik nr 6. 8.Dokumenty potwierdzające, że prace wskazane w tym wykazie (co najmniej 2), zostały wykonane należycie. 9.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Oświadczenia: a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. l prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. l, 2 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 7. b) oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). c) oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną