Przetargi.pl
Wykonanie posadzek i okładzin z płytek podłogowych

Gmina Miejska Ciechocinek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-720 Ciechocinek, ul. Kopernika 19
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2836458, 4161800 , fax. 054 2836423
  • Data zamieszczenia: 2009-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Ciechocinek
    ul. Kopernika 19 19
    87-720 Ciechocinek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2836458, 4161800, fax. 054 2836423
    REGON: 00052514500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie posadzek i okładzin z płytek podłogowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe, b) przygotowanie podłoża pod posadzki i okładziny z płytek, c) roboty tynkarskie, d) wykonanie posadzek i okładzin z płytek, e) wykonanie cokolików z płytek, f) malowanie pasów oraz roboty uzupełniające, g) wywóz gruzu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454531008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, udzielą 5 lat gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, spełniają wymogi określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w wymaganych dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wykonawca w/w warunki spełnił
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia. 3. Wstępny harmonogram robót. 4. Oświadczenie, że referent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. 5. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik do specyfikacji. (zał. Nr 5) 6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium (potwierdzenie wpłaty) 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywały zamówienie posiadają wymagane uprawnienia. 9. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 12. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. (zał. nr 2) 13. Potencjał kadrowy- wykaz osób funkcyjnych odpowiadających za realizacje zadania z podaniem uprawnień. (zał. nr 3) 14. Zaakceptowany wzór umowy. (zał. nr 4)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciechocinek.bip-jst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach