Przetargi.pl
Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego ze wszystkimi elementami wykonawczymi dla zadania pn.: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Konopnickiej 13 w Toruniu na funkcję usługową.

Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6118713 , fax. 056 6118622
  • Data zamieszczenia: 2014-04-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Toruń reprezentowana przez Prezydenta Miasta Torunia
    ul. Wały gen. Sikorskiego 8 8
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6118713, fax. 056 6118622
    REGON: 00059690300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: um.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego ze wszystkimi elementami wykonawczymi dla zadania pn.: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Konopnickiej 13 w Toruniu na funkcję usługową.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej zadania pn. Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Konopnickiej 13 w Toruniu na funkcję usługową. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje: - kompleksowy remont budynku, łącznie z poddaszem i piwnicą, - remont będzie obejmował także dach i elewację, - remont wielobranżowy wszystkich pomieszczeń przeznaczonych dla funkcji biurowych (Zakres remontu zależny od opinii i stanu technicznego budynku pod względem budowlanym, elektrycznym, RTV, instalacji gazu i wod.-kan.), - nową instalację c.o. - ogrzewanie gazowe, - instalację c.w.u., gazową oraz wod. - kan, - rozmieszczenie w pomieszczeniach punktów oświetleniowych, gniazd elektrycznych oraz gniazd do komputerów, internetu, telewizji kablowej itp. do ustalenia z użytkownikiem, - instalację domofonową, - ewentualną przebudowę pomieszczeń, - sanitariaty dostosować do potrzeb lokali, - wymianę okien, wymianę lub naprawę stolarki drzwiowej, - remont istniejącej sztukaterii, - wszystkie niezbędne roboty wykończeniowe: tynki, posadzki, malowanie lub glazura ścian i sufitów, - zapewnienie wymaganej wentylacji w remontowanych pomieszczeniach, - montaż wodomierzy, - lokalizacje kotłów dwufunkcyjnych gazowych uzależnione od warunków technicznych i opinii kominiarskiej, - przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych, niezbędne jest zaprojektowanie windy (jeżeli fakt lokalizacji windy w budynku wpłynie na wykonany projekt w poziomie parteru, należy wykonać także niezbędny wielobranżowy projekt zmian dla tego lokalu), - remont elewacji łącznie z balkonami i orynnowaniem, - remont dachu z pokryciem, więźbą dachową, izolacją cieplną i przeciwwilgociową, - odsłonięcie ścian piwnic, osuszenie ich i izolację przeciwwilgociową, - remont podwórza na rozpatrywanej działce, - w zakresie jest też określenie zakresu robót demontażowych oraz ich wycena. 1.2. Podstawowe założenia do realizacji przedmiotu zamówienia: - Obiekt jest budynkiem 4-kond. z poddaszem użytkowym i piwnicą. Powierzchnia użytkowa lokali wynosi 1063,95 m?. - Dla obiektu w poziomie parteru jest wykonany projekt remontu lokalu, który należy dostosować do projektu całego obiektu. - Istniejące piece kaflowe przewiduje się do pozostawienia lub rozbiórki zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków. Należy przewidzieć konieczność wykonania szczegółowych rysunków wymienianej lub remontowanej stolarki zgodnie z zaleceniami konserwatora zabytków. - Projekty wymagają uzgodnień z Miejskim Konserwatorem Zabytków. - Każdy z lokali wymaga wykonania opinii wielobranżowej i oceny stanu technicznego. - W projekcie należy zawrzeć analizę możliwości wykorzystania wysokoefektywnych systemów alternatywnych zaopatrzenia w energię i ciepło, o której jest mowa w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. z 2012 r. poz. 462, z 2013 r. poz. 762). -Wymagane jest uzgodnienie funkcjonalno-użytkowe z Zakładem Gospodarki Mieszkaniowej. - Wymagane wykonanie opinii kominiarskiej. 1.3. Wykaz opracowań wchodzących w skład przedmiotu zamówienia: 1) projekt koncepcyjny (zawierający: zagospodarowanie terenu, rzuty kondygnacji, elewacje, przekroje, opis techniczny), 2) wielobranżowy projekt budowlany zawierający wszystkie elementy projektu wykonawczego, w tym informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w zakresie zapewniającym spełnienie wszystkich zakładanych funkcji poszczególnych lokali, 3) ocenę stanu technicznego budynku, 4) projekt aranżacji i wyposażenia wnętrz z tzw. pierwszym wyposażeniem, 5) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (wszystkie branże)+ wersja elektroniczna (format pdf), 6) kosztorys inwestorski + wersja elektroniczna (format pdf i ath), 7) przedmiar robót + wersja elektroniczna (format pdf i ath), 8) zbiorcze zestawienie kosztów inwestycji (ZZK), w tym wynikające z: kosztorysów inwestorskich, kosztów wykonania dokumentacji projektowej, nadzorów inwestorskich i autorskich, umów przyłączeniowych, wyposażenia i innych, 9) inne opracowania niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, 10) dokumentacja projektowa także w wersji elektronicznej w formacie pdf, doc., dwg. 1.4. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: 1) wykonanie mapy syt.- wys. w skali 1:500 z aktualizacją do celów projektowych, 2) wykonanie mapy stanu prawnego terenu objętego projektowaną inwestycją, 3) uzyskanie warunków technicznych od właściwych instytucji eksploatujących sieci (na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę stosownych kompletnych wniosków z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego), 4) przygotowanie dokumentów do wystąpienia przez Zamawiającego o wymagane decyzje administracyjne, w tym decyzję o zmianie sposobu użytkowania budynku, decyzję o pozwoleniu na budowę/lub, gdy pozwolenie na budowę nie jest wymagane - do zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych (przygotowane przez Wykonawcę stosowne kompletne wnioski z wymaganymi załącznikami do podpisu przez Zamawiającego), 5) przeniesienie na Zamawiającego praw autorskich majątkowych do wykonanej dokumentacji projektowej w zakresie objętym umową. 1.5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, warunkami technicznymi i normami, na podstawie oględzin terenu inwestycji, przyjętą przez Zamawiającego ofertą oraz wzorem umowy. 1.6. Opracowany przedmiot zamówienia powinien w szczególności: 1) spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013 r., poz. 907, z późn. zm.), art. 34 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz.U. z 2013 r., poz. 1409), rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 27 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U. poz. 462, z późn. zm.), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2013 r., poz.1129), rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) oraz ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. z 2012 r., poz. 647), z tym, że do opracowania kosztorysu inwestorskiego Wykonawca stosować będzie ceny jednostkowe robót określone na podstawie danych rynku lokalnego oraz czynniki cenotwórcze określone w aktualnej w okresie sporządzania informacji w systemie Sekocenbud; wszelkie materiały, urządzenia lub produkty wskazane w dokumentacji projektowej muszą być opisane poprzez podanie odpowiednich granicznych parametrów, cech technicznych, jakościowych nawet w przypadku uprawnionego posługiwania się określeniem lub równoważny, nazwy własne materiałów, urządzeń lub produktów mogą być stosowane jedynie pomocniczo w przypadku dopuszczenia materiałów, urządzeń lub produktów równoważnych, 2) posiadać komplet uzgodnień i pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi, w tym uzgodnienie z Miejskim Konserwatorem Zabytków oraz uzgodnienie z użytkownikiem całości zaprojektowanych rozwiązań, 3) zawierać niezbędne opinie, oceny, badania, ekspertyzy, rozwiązania ewentualnych kolizji, i inne niezbędne do prawidłowej realizacji robót i oddania obiektu do użytkowania. Termin realizacji zamówienia: - rozpoczęcie: w dniu zawarcia umowy - zakończenie: Etap I - Projekt koncepcyjny - nie później niż 3 tygodnie od zawarcia umowy Etap II - Pozostałe opracowania przedmiotu umowy - nie później niż 120 dni od zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712500005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 300,00 zł (słownie: trzysta złotych 00/100) powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Okres ważności wadium powinien być zgodny z terminem związania ofertą. Wadium może być wniesione w następujących formach; a) pieniądzu - na konto UMT nr 67 1160 2202 0000 0000 6171 9146 z adnotacją: Wadium - /2014: Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego ze wszystkimi elementami wykonawczymi dla zadania: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku przy ul. Konopnickiej 13 w Toruniu na funkcję usługową Za datę wniesienia wadium przyjmuję się datę jego wpływu na konto zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach