Przetargi.pl
Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego budowy drogi gminnej łączącej DW 216 z wejściem nr 1 na plażę we Władysławowie wraz z miejscami postojowymi i przebudową skrzyżowania

Gmina Władysławowo ogłasza przetarg

  • Adres: 84120 Władysławowo, ul. gen. J. Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 674-07-21 , fax. 58 674 54 36
  • Data zamieszczenia: 2018-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Władysławowo
    ul. gen. J. Hallera 19
    84120 Władysławowo, woj. pomorskie
    tel. 58 674-07-21, fax. 58 674 54 36
    REGON: 19167541600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wladyslawowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego budowy drogi gminnej łączącej DW 216 z wejściem nr 1 na plażę we Władysławowie wraz z miejscami postojowymi i przebudową skrzyżowania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego budowy drogi gminnej łączącej DW 216 z wejściem nr 1 na plażę we Władysławowie wraz z miejscami postojowymi i przebudową skrzyżowania. 2. Zakres zamówienia obejmuje: 2.1. OPRACOWANIE WIELOBRANŻOWEGO PROJEKTU BUDOWLANEGO i WYKONAWCZEGO - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 27 kwietnia 2012 roku poz. 462) oraz wymaganiami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 roku w sprawie ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. z dnia 27 kwietnia 2012 roku poz. 463) dla uzyskania ostatecznej decyzji o zezwoleniu realizacji inwestycji drogowej wraz z dokonaniem niezbędnych uzgodnień projektu – po 5 egz. oraz wersja elektroniczna na płycie CD. 2.2. OPRACOWANIE SPECYFIKACJI TECHNICZNEJ WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT – 2 egz. oraz wersja elektroniczna na płycie CD. 2.3. OPRACOWANIE DOKUMENTACJI KOSZTORYSOWEJ w zakresie: 1) PRZEDMIAR ROBÓT, zgodnie z §6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) - 2 egz. oraz wersja elektroniczna na płycie CD. 2) KOSZTORYS INWESTORSKI, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389) - 2 egz. oraz wersja elektroniczna na płycie CD. 2.4. OPRACOWANIE OPERATU WODNOPRAWNEGO (w przypadku miejscowego odprowadzania wód deszczowych) - zgodnie z ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo Wodne (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 650 ze zm.) dla uzyskania ostatecznej decyzji pozwolenia wodno-prawnego na odprowadzanie wód deszczowych i budowę urządzeń wodnych wraz z dokonaniem niezbędnych uzgodnień operatu - 3 egz. oraz wersja elektroniczna na płycie CD. 2.5. Dokonanie niezbędnych uzgodnień projektu wynikających z: • wytycznych instytucji biorących udział w procesie uzgadniania przedmiotowej dokumentacji (w tym: w szczególności PKP Polskie Linie Kolejowe SA, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Gdańsku, Urząd Morski i Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ), • wytycznych gestorów sieci oraz wszystkich instytucji, które na etapie uzgadniania projektu budowlanego mogą narzucić warunki i konieczność uzyskania dodatkowych zgód wynikających z przepisów szczegółowych. 3. Zakres prac projektowych obejmuje swym zakresem m.in.: 1) Opracowanie projektu z uwzględnieniem przystosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych. 2) Opracowanie mapy do celów projektowych z prawnym ustaleniem granic. 3) Opracowanie projektów podziału działek, wchodzących w linie rozgraniczające projektowanej drogi gminnej wraz ze stabilizacją punktów granicznych po uzyskaniu ZRID. 4) Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego i wykonawczego na podstawie załączonej koncepcji zagospodarowania terenu. 5) Opracowanie operatu wodnoprawnego. 6) Opracowanie dokumentacji geologiczno-inżynierskiej w zakresie niezbędnym do wykonania inwestycji. 7) Opracowanie projektu stałej organizacji ruchu. 8) Pozyskanie wszystkich pozostałych dokumentów, warunków, decyzji, uzgodnień oraz opinii niezbędnych do opracowania dokumentacji leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania kompletnej dokumentacji stanowiącej załącznik do wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID). 9) Opracowanie wniosku o zezwolenie na realizację inwestycji drogowej (ZRID). 10) Na Wykonawcy dokumentacji projektowej spoczywa obowiązek wykonania ewentualnych poprawek i zmian do projektu wynikłych w trakcie uzyskiwania ZRID, aż do momentu uzyskania przez Zamawiającego prawomocnej decyzji. 4. Wykonawca zobowiązany jest odbycia trzech narad roboczych z Zamawiającym, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie i miejscu, tj. w Urzędzie Miejskim we Władysławowie oraz na terenie objętym opracowania. Celem narad roboczych będzie określenie najbardziej optymalnych rozwiązań pod względem technicznym i finansowym dla przedmiotu zamówienia, akceptowalnych przez organy opiniujące i uzgadniające. 5. Kompletna dokumentacja projektowa objęta przedmiotem zamówienia musi umożliwiać przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy robót zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 6. Opracowana dokumentacja projektowa będzie służyła do opisania przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane. Wykonawca nie może wskazywać w dokumentacji projektowej (w szczególności w specyfikacjach technicznych) nazw własnych produktów bądź producentów dotyczących określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. W opracowanej dokumentacji przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. muszą mieć jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) a każdej nazwie musi towarzyszyć stwierdzenie "lub rozwiązania równoważne". 7. Wykonawca zobowiązuje się do usunięcia wad, udzielenia wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej, dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej oraz przygotowywania odpowiedzi na pytania wykonawców robót, udzielenia wyjaśnień dotyczących opracowanej dokumentacji projektowej oraz dokonywania ewentualnych modyfikacji (poprawek i uzupełnień) w opracowanej dokumentacji projektowej i kosztorysowej, w ciągu 3 dni licząc od dnia wezwanie przez Zamawiającego lub organ właściwy do wydania ostatecznych decyzji ZRID. 8. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załączniku A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty składane obligatoryjnie wraz z ofertą: 1.1 w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust 1 pkt 12-22 ustawy Pzp, Wykonawca musi dołączyć do oferty oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do formularza ofertowego. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 1.2 wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1 dotyczące tych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 1.3 wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 1.1 dotyczącego tych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 1.4 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w punkcie 1.1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Ww. oświadczenie/a należy złożyć w oryginale. 1.5 Wykonawca, który przewiduje powierzenie części zamówienia do wykonania przez podwykonawców składa wraz z ofertą oświadczenie (wykaz podwykonawców) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 1.6 Potwierdzenie wpłaty/wniesienia wadium. Wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć w oryginale. 1.7 Odpowiednie pełnomocnictwa w sytuacji, gdy oferta będzie podpisana przez osoby upoważnione do składania woli w imieniu wykonawcy oraz w przypadku składania oferty wspólnej. Pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie. 2. Dodatkowe oświadczenia składane obligatoryjnie wraz z ofertą wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do formularza oferty. Treść zobowiązania powinna bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania innego podmiotu, określać czego dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób i w jakim okresie będzie ono wykonywane. Ww. zobowiązanie/a należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach