Przetargi.pl
Wykonanie wiaty przystankowej wraz z zatoczką w m. Albertów przy drodze krajowej nr 82

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 817 575 780 , fax. 817 575 765
  • Data zamieszczenia: 2021-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    tel. 817 575 780, fax. 817 575 765
    REGON: 55014300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wiaty przystankowej wraz z zatoczką w m. Albertów przy drodze krajowej nr 82
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wiaty przystankowej wraz z zatoczką w m. Albertów przy drodze krajowej nr 82. 2. Zakres zamówienia obejmuje budowę zatoki autobusowej w km 37+091, wraz z dojściem zlokalizowanym w pasie drogowym drogi krajowej nr 82 w obrębie Albertów (użyty w nazwie zadania km 37+100 jest kilometrem orientacyjnym). Do zakresu robót należy: - budowa zatoki autobusowej w km 37+091 (początek skosu najazdowego) - budowa dojścia do zatoki od skrzyżowania z drogą powiatową nr 2011L, - zapewnienie ciągłości istniejącego rowu poprzez budowę rowu po nowym śladzie na długości 60m oraz budowę 2 przepustów Ø 0,60 m, - zmiany w stałej organizacji ruchu Początek projektowanego chodnika stanowiącego dojście do przejścia dla pieszych wyznacza krawędź istniejącego chodnika wzdłuż drogi powiatowej nr 2011L. Oś chodnika zaprojektowano równolegle do osi drogi krajowej w odległości 17,80 m. Kolejny odcinek chodnika zaprojektowano za poboczem (mając na uwadze planowane poszerzenie jezdni drogi krajowej 82) w taki sposób, aby krawędź chodnika znajdowała się na planowanej krawędzi jezdni. Następnie trasa chodnika przecina prostopadle jezdnię drogi krajowej i biegnie za istniejącym rowem równolegle do krawędzi jezdni w odległości 10.5 m, po czym zbliża się do jezdni w rejonie projektowanej zatoki autobusowej w km 37+091. Całkowita długość projektowanego ciągu pieszego wynosi 196,8 m. Szerokość chodnika wynosi 1,5 m, w rejonie dojść do przejścia dla pieszych 4 m, zaś w rejonie peronu autobusowego oraz na odcinku przyległym do planowanej krawędzi jezdni wynosi 2 m. Szerokość zatoki autobusowej wynosi 3 m. Za peronem dla pieszych przewidziano poszerzenie na lokalizację wiaty przystankowej o wymiarach 1,5 m x 4,0 m. Projektowana zatoka autobusowa znajduje się w granicach pasa drogowego drogi krajowej nr 82. Chodnik zaprojektowano częściowo w pasie drogowym drogi krajowej i w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2011L. Profil podłużny. Na początku opracowania wysokościowo chodnik dowiązano do rzędnych istniejącego chodnika. W rejonie przejść dla pieszych niweletę dowiązano do rzędnych krawędzi dróg powiatowej i krajowej. Na odcinku chodnika poza rowem przydrożnym niweletę chodnika poprowadzono po terenie, a na końcu opracowania dowiązano do projektowanej zatoki autobusowej. Niweleta chodnika poprowadzona jest w spadku od 0,2 do 2,5% z wyjątkiem odcinka stanowiącego dojście od przejścia do chodnika znajdującego się poza rowem, gdzie spadek wynosi 5%. Przekroje normalne Chodnik - szerokość 1,5m - szerokość dojść do przejścia dla pieszych 4,0m - szerokość poboczy 0,5m - pochylenie poprzeczne chodnika 2% Zatoka autobusowa - szerokość 3,0 m - długość krawędzi zatrzymania 20,0 m - pochylenie poprzeczne w stronę jezdni 2% - szerokość peronu 2,0 m Konstrukcja nawierzchni Zaprojektowano następującą konstrukcję: Konstrukcja chodnika: - 6 cm kostka brukowa betonowa wibroprasowana, - 3 cm podsypka grysowa 2/5 mm, - 10 cm podbudowa z piasku stabilizowanego cementem C1,5/2≤ 4,0MPa, Zaprojektowano obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 6x20 cm. Na styku z istniejącymi nawierzchniami jezdni zaprojektowano krawężnik betonowy 20x30 cm, zaniżony, o wyniesieniu 2 cm nad poziom nawierzchni. Konstrukcja zatoki autobusowej: - 8 cm kostka brukowa betonowa wibroprasowana, - 3 cm podsypka grysowa 2/5 mm, - 20 cm podbudowa z chudego betonu, - 16 cm podbudowa z piasku stabilizowanego cementem C3/4≤6,0 MPa, - 15 cm warstwa mrozoochronna z piasku stabilizowanego cementem C1,5/2≤4,0 MPa, Na długości zatoki zaprojektowano obramowanie krawężnikiem betonowym 20x30 cm na ławie z betonu C8/10 wyniesionym nad krawędzi jezdni 12 cm oraz krawężnikiem zaniżonym od 0 do 12 cm na długości 4 m na początku i końcu zatoki. Chodnik obramowano obrzeżem betonowym 8x30 cm na podsypce cementowo piaskowej. Odwodnienie. Na długości zatoki autobusowej zaprojektowano nowy przebieg rowu przydrożnego zlokalizowanego za chodnikiem. W celu zapewnienia ciągłości rowu po prawej stronie drogi krajowej zaprojektowano pod chodnikiem 2 przepusty betonowe Ø 0.6m z kołnierzowym zakończeniem. W km 0+042,4 zaprojektowano przepust prostopadle do chodnika długości 8,5 m. W km 0+132,90 zaprojektowano przepust długości 6,5 m pod kątem 65,5°, oraz umocnienie dna rowu i skarp na wysokości 1 m kamieniem naturalnym na podsypce cementowo piaskowej na długości 2,5 m na wylocie i 2,0 m na wlocie. Roboty ziemne. Roboty ziemne obejmują: - wykopy pod konstrukcję zatoki, - wykopy pod konstrukcję chodnika, - wykopy pod fundamenty przepustów, - nasypy Roboty ziemne należy wykonywać zgodnie z normą PN-S-02205 „Drogi samochodowe, roboty ziemne”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach