Centrum Doradztwa Rolniczego ogłasza przetarg
- Adres: 05-840 Brwinów, Pszczelińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48 (22) 729 59 37, , fax. +48 22 729 72 91
- Data zamieszczenia: 2019-10-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Doradztwa Rolniczego
Pszczelińska 99
05-840 Brwinów, woj. mazowieckie
tel. +48 (22) 729 59 37, , fax. +48 22 729 72 91
REGON: ---00000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cdr.gov.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku Centrum Doradztwa Rolniczego przy ul. Pszczelińskiej 99 w Brwinowie, obejmujących następujące prace: a) demontaż istniejącej wewnętrznej instalacji hydrantowej wraz z jej utylizacją; b) wykonanie i montaż nowej instalacji hydrantowej wraz z dostawą i montażem hydrantów – szafek hydrantowych z wężami i gaśnicami zgodnie z dokumentacją projektową; c) dostawa i montaż zestawu pompowego dla podniesienia ciśnienia w wewnętrznej instalacji hydrantowej; d) roboty elektryczne i roboty budowlane poinstalacyjne zgodnie z dokumentacją techiczną; e) obudowanie instalacji przyłączeniowej wodnej (zestawu wodomierzowego i wejścia instalacji wodnej do budynku) od granicy ściany budynku w pomieszczeniu technicznym, w którym zlokalizowano istniejące rozgałęzienie na instalację zimnej wody użytkowej i instalację hydrantową – wejście instalacji wykonane jest z materiałów palnych, należy zapewnić zasilenie instalacji hydrantowej z istniejącego przyłącza minimum przez 120 minut (REI/EI 120); f) zaślepienie ubytków w tynkach i stropach po demontażu starej i montażu nowej instalacji oraz malowanie miejscowe pomieszczeń i korytarzy na kolor istniejący; g) wywóz gruzu i utylizacja materiałów rozbiórkowych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ oraz Dokumentacja techniczna, stanowiąca Załączniki nr 6a-6j do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 3.000,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru istotnych postanowieniach umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) dokumenty potwierdzające, że dokumentację przetargową podpisała osoba do tego umocowana - pełnomocnictwo, jeżeli podpisuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) w przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Wójtowskiej w Warce wraz z rozwiązaniem skrzyżowania ulic: Wójtowskiej, Polnej i Nowakowskiego
Dodano: 2024-04-19 - Roboty drogowe oraz wykonanie odwodnienia drogi w ramach remontów i bieżącego utrzymania dróg położonych na obszarze Dzielnicy Białołęka w Warszawie” - zamówienie powtórzeniowe.
Dodano: 2024-04-19 - "Wymiana pokrycia dachowego na budynku „C” i „D” oraz prace przy ogrodzeniu w DPS Wirów.”
Dodano: 2024-04-19 - Remont pokrycia dachowego kościoła Wniebowzięcia NMP w Sierpcu przy klasztorze Opactwa Sióstr Benedyktynek w Sierpcu wraz z robotami towarzyszącymi
Dodano: 2024-04-19 - Wymiana zewnętrznej instalacji kanalizacji – COS/Osuchów, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-04-19 - Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 322 przy ul. Dembowskiego 9
Dodano: 2024-04-19 - Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy i przemurowaniem kominów budynku usługowego w Pruszczu Gdańskim przy ul. Żwirki i Wigury 2
Dodano: 2024-04-19 - Budowa kanalizacji deszczowej od ul. Bołtucia do wylotu do jeziora Pawłowskiego w Łomiankach w ramach zadana inwestycyjnego nr 2022/01 pn.: „Przebudowa ul. Bołtucia”
Dodano: 2024-04-18 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
Dodano: 2024-04-18 - Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
Dodano: 2024-04-18