Przetargi.pl
Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej sortowni odpadów - zamówienie częściowe w ramach budowy Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Mickiewicza 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6624278 w, 35 , fax. 023 6624278
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Płońsku Spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 4 4
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6624278 w, 35, fax. 023 6624278
    REGON: 13031457400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.plonsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej sortowni odpadów - zamówienie częściowe w ramach budowy Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poświętnem gm. Płońsk.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakres rzeczowy zamówienia wchodzą wszystkie roboty określone szczegółowo w projekcie oraz przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 70 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 2 000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) wykazali, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą rodzajowo i wartościowo przedmiotowi zamówienia oraz podali jej wartość, datę wykonania, nazwę odbiorcy oraz potwierdzili należyte jej wykonanie referencjami lub innym dokumentem. Powyższe dane należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 7 do siwz, b) wykazali, że dysponują lub będą dysponować pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie - co najmniej 1 osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, wpisanej na Okręgową Listę Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczonej polisą OC, - co najmniej 2 osób posiadających świadectwa kwalifikacyjne E, uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku pracy o napięciu minimum 15 kV, Powyższe dane należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 8, c) potwierdzili posiadanie przez osoby wskazane w pkt b) wymaganych uprawnień, poprzez złożenie do oferty kopii tych uprawnień, d) wykazali, że posiadają lub będą posiadać wyposażenie, sprzęt, urządzenia, niezbędne do wykonania zamówienia. Wykonawca winien wykazać, że posiada lub będzie posiadać co najmniej: - podest ruchomy (podnośnik koszowy), do pracy na wysokości do 10 m. - rusztowania do pracy na wysokości min. 10 m. Powyższe dane należy przygotować zgodnie z załącznikiem nr 9. Zamawiający, zwraca uwagę, że wykonawca winien dysponować takim sprzętem, który pozwoli wykonywać prace na wysokości przy ograniczonej powierzchni posadzki, na której będą montowane urządzenia sortownicze. Wykonawca winien dysponować takim sprzętem, który umożliwi wykonywanie prac montażowych na wysokości w okolicy istniejących wewnątrz hali ścian oporowych o wysokości 5 m oraz zagłębionych kanałów technologicznych. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) byli ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000 PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, b) nie podlegali wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5.Wniosą wadium w wysokości 2 000,00 (dwa tysiące) PLN w formach określonych w pkt 4 niniejszej specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca dołączy do oferty następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda, następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony w wymaganym terminie przez organ wydający ww. dokument, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 6. 2.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w pkt 2, ppkt 2.2., lit. a, z wykorzystaniem załącznika nr 7, b) wykaz osób biorących udział w wykonywaniu zamówienia w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w pkt 2, ppkt 2.2. lit. b, z wykorzystaniem załącznika nr 8. Jeżeli wykonawca wskazał w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) kopie uprawnień osoby wskazanej na załączniku nr 8 (do wykazu należy dołączyć uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie wraz z przynależnością do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa), d) wykaz sprzętu i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia w oparciu o wymagania zamawiającego opisane w pkt 2, ppkt 2.2., lit. d, z wykorzystaniem załącznika nr 9. Jeżeli wykonawca wskazał w wykazie sprzęt i urządzenia, którymi będzie dysponował, musi do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnego sprzętu i urządzeń. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Polisa OC prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4.W celu potwierdzenia wywiązania się z warunku wniesienia wadium przetargowego, należy do oferty złożyć dowód jego złożenia (zgodnie z pkt 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.plonsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach