Przetargi.pl
Przetargu nieograniczonego zgodnie z Prawem zamówień publicznych tekst jednolity z dnia 20 listopada 2007r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655/, z późniejszymi zmianami. na dostawę: artykułów żywnościowych wg. zadań: zadanie 1 - dostawa pieczywa, zadanie 2 - dostawa świeżych jaj kurzych, konsumpcyjnych.

Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych ogłasza przetarg

  • Adres: 26-900 Kozienice, ul. Lubelska 50
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-48 614 32 69 , fax. 0-48 614 20 98
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej dla Dorosłych
    ul. Lubelska 50 50
    26-900 Kozienice, woj. mazowieckie
    tel. 0-48 614 32 69, fax. 0-48 614 20 98
    REGON: 00098935300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przetargu nieograniczonego zgodnie z Prawem zamówień publicznych tekst jednolity z dnia 20 listopada 2007r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655/, z późniejszymi zmianami. na dostawę: artykułów żywnościowych wg. zadań: zadanie 1 - dostawa pieczywa, zadanie 2 - dostawa świeżych jaj kurzych, konsumpcyjnych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przetargu nieograniczonego zgodnie z Prawem zamówień publicznych tekst jednolity z dnia 20 listopada 2007r. /Dz. U. nr 223 poz. 1655/, z późniejszymi zmianami. na dostawę: artykułów żywnościowych wg. zadań: zadanie 1 - dostawa pieczywa, zadanie 2 - dostawa świeżych jaj kurzych, konsumpcyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 012410008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1.W postępowaniu może wziąć udział Wykonawca który: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania b) posiada niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Pzp. 2.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń. 3.Oferta aby była ważna musi być podpisana przez upoważnionych do zaciągania zobowiązań przedstawicieli Wykonawcy, wymienionych w aktualnych dokumentach rejestracyjnych firmy lub osoby które otrzymały stosowne pełnomocnictwa do podpisania ofert od osób o których mowa wyżej. W takim wypadku należy dołączyć pełnomocnictwo Podpisy wyżej wymienionych osób będą na formularzu oferty, oraz na wszystkich załączonych dokumentach. 4. Dokonanie oceny spełniania warunków przez wykonawców odbywa się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów oświadczeń wymienionych w punkcie nr 7. zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakiem mają dostarczy Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisy do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej iż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Dokumenty, których mowa w pkt. 7 pkt. a mogą być przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) formularz ofertowy - wypełniony załącznik nr 1 do SIWZ c) kalkulacja cenowa - wypełniony załącznik nr 2a i / lub 2b d) oświadczenie - podpisane załącznik nr 3 do SIWZ e) wzór umowy - wypełniony i parafowany załącznik nr 4a i /lub 4b do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. 7 ppkt. a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzając odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub uzyskał wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty o których mowa w pkt. 7 ppkt. a są składane w formie oryginału, odpisu, kopii, przetłumaczonych na język polski przez tłumacza przysięgłego, stosownie do obowiązujących przepisów. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. 7 ppkt. a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kozienicepz.1.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną