Przetargi.pl
Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z modernizacją kuchni i zaplecza w Przedszkolu nr 3 przy ul. Prostej w Zielonce

Urząd Miasta Zielonka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-220 Zielonka, ul. Lipowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 613 913 , fax. 227 819 989
  • Data zamieszczenia: 2020-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Zielonka
    ul. Lipowa 5
    05-220 Zielonka, woj. mazowieckie
    tel. 227 613 913, fax. 227 819 989
    REGON: 69291401200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zielonka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z modernizacją kuchni i zaplecza w Przedszkolu nr 3 przy ul. Prostej w Zielonce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z modernizacją kuchni i zaplecza w Przedszkolu nr 3 przy ul. Prostej w Zielonce. Zakres zadania obejmuje: 1. wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach kuchni; 2. przebudowa instalacji wodno –kanalizacyjnej; 3. przebudowa instalacji gazowej; 4.aranżacja kuchni wraz z zapleczem; 5. wyposażenie pomieszczeń. Szczegółowy zakres dotyczący wykonania wentylacji mechanicznej w kuchni oraz warunki realizacji zawiera dokumentacja projektowa sporządzona przez firmę GL Consulting Sp. z o.o. ul. Powstańców Śląskich 127, 01-355 Warszawa w zakresie:  branży instalacji wentylacji mechanicznej i gazu;  branży sanitarnej;  technologii;  specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  przedmiary robót ( pomocniczo) W zakres zadania wchodzi również aranżacja kuchni wraz z zapleczem oraz wyposażenie kuchni i pomieszczeń przyległych co zawiera dokumentacja projektowa sporządzona przez Pracownię Projektową 2eR Dorota Różańska-Rylska ul. Zaruby 11 lok.59,02-796 Warszawa. • W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia – zarówno wynikające wprost z dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, jak również niej nieujęte tj. np. roboty przygotowawcze i porządkowe wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie. Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją . • Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. • Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). • Stosownie do treści art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych skierowanych do realizacji tego zamówienia według wymagań określonych w § 13 wzoru umowy. • Załączone do SIWZ przedmiary robót są tylko materiałem informacyjnym i nie stanowią zestawienia planowanych prac. 2. Stosownie do treści art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych skierowanych do realizacji tego zamówienia wg wymagań określonych w § 13 wzoru umowy, stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy dołączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach