Przetargi.pl
Wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach socjalnych dla pracowników SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-382 Szczecin, Jagiellońska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914329500, , fax. 914329501
  • Data zamieszczenia: 2019-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Szczecinie
    Jagiellońska 44
    70-382 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914329500, , fax. 914329501
    REGON: 81073345400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozmswia.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach socjalnych dla pracowników SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: wykonanie wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach socjalnych dla pracowników SP ZOZ MSWiA w Szczecinie. 2. Zamówienie polega na wykonaniu układu wentylacji w pomieszczeniach socjalnych dla pracowników SP ZOZ MSWiA w Szczecinie składających się z szatni damskiej, męskiej, pomieszczenia socjalnego, pomieszczenia biurowego, toalety z natryskiem damskiej i męskiej oraz myjni wózków, na podstawie projektu budowlanego i wykonawczego pn. „Przebudowa wejścia do Izby Przyjęć wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji przy ul. Jagiellońskiej 44 w Szczecinie” wykonanego przez ATΞLIΞR PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA KRZYSZTOF KALERT oraz decyzji o pozwoleniu na budowę. Zakres robót obejmuje pomieszczenia socjalne wraz z towarzyszącymi - pom. nr 0/20A-D do nr 0/26, 0/29, 0/32, 0/33 - zgodnie z rys. PW/A/03 - Projekt wykonawczy - Architektura. 3. Projektowany zakres robót: 1) demontaż kanałów, wentylatora oraz komina wywiewnego, 2) wykonanie otworów w ścianach działowych i konstrukcyjnych w celu montażu kanałów, 3) zamurowanie wnęki w pom. 0/20D, 4) wykonanie konstrukcji wsporczej pod centralę - ramy stalowej, 5) wykonanie układu nawiewno - wywiewnego składającego się z centrali nawiewno - wywiewnej w wykonaniu wewnętrznym, podwieszanej z wymiennikiem krzyżowym do odzysku ciepła, nagrzewnicy wodnej, kompletu filtrów oraz automatyki zasilająco - sterującej, 6) wykonanie czerpni i wyrzutni od centrali wentylacyjnej w wykonaniu ściennym, 7) wykonanie przewodów wentylacyjnych z blachy stalowej ocynkowanej wraz z izolacją matami z wełny skalnej, 8) wykonanie anemostatów nawiewnych i wyciągowych, 9) doprowadzenie zasilania do nagrzewnicy elektrycznej centrali wentylacyjnej z tablicy elektrycznej, 10) wykonanie zabezpieczeń p. poż., 11) udrożnienie kominów i wprowadzenie rękawów, 12) wykonanie w części pomieszczeń instalacji wyciągowej, 13) roboty budowlane naprawcze. 4. Szczegółowy zakres zamówienia: 4.1. Stan istniejący (uwagi dotyczące wykończenia pomieszczeń) 1) pomieszczenia nr 0/20 A-D, 0/21, 0/22, 0/32, 0/33 są w stanie wykończonym: wykładzina, tynki, gładzie, farba lateksowa - po zakończeniu robót należy doprowadzić je do stanu istniejącego - bez wykonywania powłok malarskich, 2) pomieszczenie nr 0/29 jest wykończone glazurą i terakotą - demontaż istniejącej instalacji wentylacji wywiewnej wyprowadzonej ponad dach przedsionka 0/27 należy ująć w ofercie, 3) pomieszczenia nr 0/23-0/26, 0/27-0/28 są w fazie remontu - demontażu istniejących sufitów podwieszonych i instalacji wentylacji grawitacyjnej oraz wykonania zabudowy instalacji w tych pomieszczeniach nie należy ujmować w ofercie, należy ująć wykonanie kompletnej instalacji zgodnie projektem oraz uszczelnienie przejść przez ściany. 4.2. Projektowane rozbiórki i wyburzenia 1) demontaż kanałów, wentylatora oraz komina wywiewnego na daszku w pom. 0/29. 4.3. Projektowany zakres robót w branży budowlanej 1) zabezpieczenie pomieszczeń, 2) wykonanie otworów w ścianach działowych, 3) wykonanie otworów w ścianach konstrukcyjnych zgodnie z rys. K1 Projektu budowlano - wykonawczego w branży konstrukcyjnej, 4) zamurowanie wnęki w pom. 0/20D cegłą pełną, otynkowanie, 5) wykonanie konstrukcji wsporczej pod centralę - ramy stalowej zgodnie z rys. K1 i K4 Projektu budowlano - wykonawczego w branży konstrukcyjnej, 6) naprawa ścian i sufitów po wykonaniu przebić - obmurowanie, tynkowanie, 7) uzupełnienie skutych tynków, naprawa bruzd i tynków po wymianie / ułożeniu instalacji, 8) naprawa i uszczelnienie pokrycia dachowego daszku po wykonaniu instalacji wentylacji wywiewnej, 9) w miejscach przejścia przewodów wentylacyjnych i klimatyzacyjnych przez przegrody budowlane należy przewidzieć wykonanie otworów większych o jeden rozmiar z uszczelnieniem. 4.4. Projektowany zakres robót w branży elektrycznej 1) uzupełnienie wyposażenia rozdzielni głównej TG stosownie do wykonywanego zakresu, 2) wykonanie zasilania centrali wentylacyjnej 6,9 kW w pom. 0/20D przewodem miedzianym pięciożyłowym o przekroju 4 mm² z istniejącej tablicy TG. UWAGA: po wykonaniu instalacji elektrycznych, należy wykonać pomiary elektryczne. 4.5. Projektowany zakres robót w branży sanitarnej 1) instalacja wentylacji - według projektu wykonawczego - instalacje sanitarne: - wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej - układ N1W1 - składającej się z centrali nawiewno - wywiewnej w wykonaniu wewnętrznym, podwieszanej z wymiennikiem krzyżowym do odzysku ciepła, nagrzewnicą wodną, kompletem filtrów oraz automatyką zasilająco - sterującą, - centralę należy podwiesić do stropu w pomieszczeniu 0/20D po wykonaniu ramy stalowej, - zasilanie do nagrzewnicy elektrycznej centrali wentylacyjnej należy doprowadzić z tablicy elektrycznej według projektu wykonawczego w branży elektrycznej, - rozdział powietrza w obsługiwanych pomieszczeniach zrealizowany został za pomocą anemostatów nawiewnych i wyciągowych montowanych na kanałach, - czerpnię i wyrzutnię od centrali wentylacyjnej dobrano i zaprojektowano w wykonaniu ściennym, - przewody wentylacyjne: wykonane z blachy stalowej ocynkowanej (grubość ścianek kanału dla długości boku do 530 mm - 0,7 mm, dla długości boków 530 - 1000 - 0,9 mm, łączone na kołnierze wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, przewody wykonane w klasie szczelności min. B, zaizolowane matami z wełny skalnej, - instalacje wentylacyjne nie ulegają zakryciu, - wykonanie instalacji wyciągowej w pomieszczeniu 0/29, 0/26, 0/24. UWAGA: 1) pomieszczenia w których wykonywana będzie wentylacja mechaniczna są wykończone, należy dokonać wizji lokalnej i uwzględnić w wycenie ewentualną przebudowę wewnętrznej instalacji wod. - kan., c.o., elektrycznej, zasilania i oświetlenia, oświetlenia ewakuacyjnego / awaryjnego w przypadku kolizji z projektowaną wentylacją mechaniczną, 2) instalacje wentylacji i jej elementy należy wykonać w sposób estetyczny i trwały, gdyż nie będą zabudowywane, 3) przy montażu czerpni i wyrzutni należy uwzględnić planowane docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 18 cm. 4.6. Zakres robót nie obejmuje: 1) prac w pomieszczeniach Izby Przyjęć wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi - pom. nr 0/01 do nr 0/16 - zgodnie z rys. PW/A/04 - Projekt wykonawczy - Architektura, 2) prac w pomieszczeniach nr 0/28, 0/28a, 0/28b, 0/30, 0/31 - zgodnie z rys. PW/A/03 - Projekt wykonawczy - Architektura za wyjątkiem przeprowadzenia przez nie zasilania centrali wentylacyjnej i kanałów wentylacyjnych z pom. 0/29, 3) robót malarskich. UWAGA: wszystkie przepusty instalacyjne w elementach oddzielenia przeciwpożarowego powinny mieć klasę odporności ogniowej (EI) wymaganą dla tych elementów - zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4.7. Podstawa wykonania zamówienia: 1) projekt budowlany i wykonawczy pn. „Przebudowa wejścia do Izby Przyjęć wraz z pomieszczeniami towarzyszącymi dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji przy ul. Jagiellońskiej 44 w Szczecinie” wykonany przez ATΞLIΞR PRACOWNIA ARCHITEKTONICZNA KRZYSZTOF KALERT, 2) decyzja o pozwoleniu na budowę, 3) opis przedmiotu zamówienia, 4) wizja lokalna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące 00/100 zł). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub w kilku z następujących form, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego Oddział Szczecin, nr konta: 70 1130 1176 0022 2137 2520 0001, z dopiskiem: „Wadium nr postępowania: 31/2019”. Wiążąca jest data uznania rachunku Zamawiającego, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, winien zostać złożony w kasie Zamawiającego, a do oferty przetargowej Wykonawca winien załączyć, w oddzielnym opakowaniu (tj. w sposób niezłączony z ofertą), kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 2) musi obejmować cały okres związania ofertą, 3) powinno być wystawione na Zamawiającego, 4) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowało odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 uPZP. Wadium wniesione w tej formie musi być bezwarunkowe oraz realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 4. Zamawiający, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, zwróci wadium wszystkim Wykonawcom z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a uPZP. 5. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 13.4. SIWZ, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający na podstawie wniosku Wykonawcy, który wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert, niezwłocznie zwróci mu wadium. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 9. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 3) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a uPZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 uPZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 uPZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 4) Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przewidzianym terminie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 uPZP, 3) dowód wniesienia wadium, 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (w przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach