Przetargi.pl
Sukcesywne dostawy kruszyw wraz z transportem i rozładunkiem

Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie ogłasza przetarg

  • Adres: 74-100 Gryfino, Szczecińska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 163 051, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2019-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Gryfinie
    Szczecińska 5
    74-100 Gryfino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 163 051, , fax. -
    REGON: 81119587500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Sukcesywne dostawy kruszyw wraz z transportem i rozładunkiem
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o. o. z siedzibą w Gryfinie zamawia sukcesywne dostawy kruszyw w okresie 12 miesięcy od daty zawarcia umowy wraz z transportem i rozładunkiem. Wymieniony asortyment towaru wykorzystany będzie w szczególności do remontu dróg w rejonie miasta Gryfino oraz oddalonych do 20 km od miasta Gryfino, natomiast piasek płukany wykorzystywany będzie również do posypywania dróg w czasie „Akcji Zima”. Część I - sukcesywna dostawa kruszywa łamanego skalnego bazaltowego o granulacji 4-31,5 mm (kliniec) - szacunkowe zapotrzebowanie: 500 t - gwarantowany zakup: 10% Część II - sukcesywna dostawa tłucznia kamiennego o granulacji 31,5-50 mm - szacunkowe zapotrzebowanie: 200 t - gwarantowany zakup: 10% Część III - sukcesywna dostawa piasku płukanego o granulacji 0-2 mm - szacunkowe zapotrzebowanie: 1 500 t - gwarantowany zakup: 10% Część IV - sukcesywna dostawa piasku zasypowego - szacunkowe zapotrzebowanie: 1 500 t - gwarantowany zakup 10% Część V - sukcesywna dostawa kruszywa łamanego skalnego bazaltowego o granulacji 0-31,5 mm (kliniec) - szacunkowe zapotrzebowanie: 3 500 t - gwarantowany zakup: 10% Określona ilość kruszyw jest ilością wyłącznie szacunkową i jako taka nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie zakupionych przez Zamawiającego kruszyw w toku realizacji umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem, że Zamawiający gwarantuje zakup na poziomie wskazanym powyżej jako % z każdego rodzaju asortymentu. Zamówienia będą realizowane sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego (nie ma możliwości zrealizowania dostawy w sposób jednorazowy). Maksymalny czas realizacji dostawy do 4 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia. Dostarczany towar będący przedmiotem niniejszego postępowania musi spełniać wymogi Polskich Norm przenoszących normy europejskie, na potwierdzenie czego przed dostawą każdej partii towaru Wykonawca dostarczy Zamawiającemu certyfikaty CE lub deklaracje zgodności produktu lub inny równoważny dokument w języku polskim wystawiony przez uprawniony podmiot na dostarczany towar. Dostawa i rozładunek będą odbywać się na terenie budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w rejonie miasta Gryfino oraz oddalonym do 20 km od miasta Gryfino. Piasek płukany w części przeznaczonej do posypywania dróg w czasie „Akcji Zima” dostarczany będzie na Bazę Transportu Zamawiającego znajdującą się przy ul. Targowej 9 w Gryfinie. Dokumentem potwierdzającym dostawę uzgodnionej partii towaru będą dokumenty wagowe z wagi wskazanej Wykonawcy przez Zamawiającego zlokalizowanej na terenie miasta Gryfino. Zamawiający posiada wagę na terenie Bazy Transportu przy ul. Targowej 9 w Gryfinie, a w przypadku awarii Zamawiający wskaże zastępczo inną wagę znajdująca się na terenie miasta Gryfino. Koszt ważenia ponosi Zamawiający. Warunki płatności: płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty zrealizowania dostawy, przekazania dokumentu wagowego i dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury do siedziby Zamawiającego. Dostawy realizowane będą sukcesywnie przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem postanowień § 2 ust. 2 Wzoru umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). Zamawiający przewiduje minimalne jednorazowe dostawy na poziomie 5 t danego rodzaju asortymentu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14210000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz oferty zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną we własnym imieniu. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. c) pełnomocnictwo do podpisania oferty cenowej i załączników oraz poświadczania „za zgodność z oryginałem” dokumentów składanych wraz z ofertą (w przypadku gdy dokumenty te podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie rejestrowym lub ewidencyjnym) Ww. pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach