Przetargi.pl
Wykonanie wentylacji mechanicznej w pom. 306 i 306a z doprowadzeniem ciepła technologicznego wraz z automatyką centrali wentylacyjnej, instancją elektryczną oraz towarzyszącymi robotami budowlanymi na potrzeby dygestoriów w Katedrze Biochemii i Biologii Molekularnej w budynku przy ul. Norwida 31 we Wrocławiu wraz z wykonaniem przeglądów i konserwacji w okresie gwarancji obejmujących wykonywanie wszystkich czynności wymaganych przez producentów urządzeń i wykonawcę systemu wentylacji dla utrzymania gwarancji i sprawności technicznej za wyjątkiem wymiany filtrów centrali wentylacyjnej.

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2020-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 18670000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.upwr.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wentylacji mechanicznej w pom. 306 i 306a z doprowadzeniem ciepła technologicznego wraz z automatyką centrali wentylacyjnej, instancją elektryczną oraz towarzyszącymi robotami budowlanymi na potrzeby dygestoriów w Katedrze Biochemii i Biologii Molekularnej w budynku przy ul. Norwida 31 we Wrocławiu wraz z wykonaniem przeglądów i konserwacji w okresie gwarancji obejmujących wykonywanie wszystkich czynności wymaganych przez producentów urządzeń i wykonawcę systemu wentylacji dla utrzymania gwarancji i sprawności technicznej za wyjątkiem wymiany filtrów centrali wentylacyjnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Wykonanie wentylacji mechanicznej w pom. 306 i 306a z doprowadzeniem ciepła technologicznego wraz z automatyką centrali wentylacyjnej, instancją elektryczną oraz towarzyszącymi robotami budowlanymi na potrzeby dygestoriów w Katedrze Biochemii i Biologii Molekularnej w budynku przy ul. Norwida 31 we Wrocławiu wraz z wykonaniem przeglądów i konserwacji w okresie gwarancji obejmujących wykonywanie wszystkich czynności wymaganych przez producentów urządzeń i wykonawcę systemu wentylacji dla utrzymania gwarancji i sprawności technicznej za wyjątkiem wymiany filtrów centrali wentylacyjnej, które należy wykonać zgodnie z SIWZ, w szczególności na podstawie: • Pozwolenia na budowę - decyzja nr 4868/2019 z dnia 11.10.2019 Wydziału Architektury i Budownictwa Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. • Projektu budowlanego – jako załącznik do w/w Decyzji. • Projektów wykonawczych wentylacji mechanicznej laboratoryjnych 306 i 306a Katedry Biochemii i Biologii Molekularnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, zlokalizowanych na poziomie III piętra w budynku A-3, usytuowanym we Wrocławiu przy ul. Norwida 31 (architektura + konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne). • Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wentylacji mechanicznej pomieszczeń laboratoryjnych 306 i 306a Katedry Biochemii i Biologii Molekularnej Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu, zlokalizowanych na poziomie III piętra w budynku A-3, usytuowanym we Wrocławiu przy ul. Norwida 31. • Tabeli Zbiorczego Zestawienia Robót /Kosztów • Przedmiarów robót – stanowiące materiał pomocniczy mający przybliżyć zakres robót ale nie stanowiących podstawy kosztorysowania wartości zamówienia (cz. budowlana i sanitarna, instalacje elektryczne). OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA ROBÓT: 1) BRANŻA SANITARNA: a) demontaż istniejącej wentylacji mechaniczno-wywiewnej, b) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej, c) instalacja ciepła technologicznego – zasilanie nagrzewnicy wodnej centrali wentylacyjnej d) w czynnik grzewczy, e) adaptacja okna odświetlającego na czerpnie powietrza, f) odprowadzenie skroplin z nagrzewnicy. 2) BRANŻA BUDOWLANA: a) roboty budowlane towarzyszące wykonywanym instalacją, b) montaż konstrukcji wsporczej pod centralne wentylacyjną i wentylatory dachowe, c) wzmocnienie płyty stropowej d) rozbiórka i odtwarzanie pokrycia dachów, e) wykonanie obróbek blacharskich z uszczelnieniem przejść urządzeń wentylacyjnych, f) obudowa g-k, przewodów wentylacyjnych i ciepła technologicznego, g) malowanie i roboty uzupełniające po przekuciach i montażach, 3) BRANŻA ELEKTRYCZNA: a) wykonanie instalacji zasilania i sterowania, b) pomiary i badania instalacji eklektycznych. 4) PRZEGLĄDY CENTRALI WENTYLACYJNEJ w okresie udzielonej gwarancji obejmujące wykonywanie wszystkich czynności wymaganych przez producentów urządzeń (zgodnie z wymogami dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR) z wyłączeniem wymiany filtrów) i wykonawcę systemu wentylacji dla utrzymania gwarancji i sprawności technicznej, 5) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i innych uzgodnień i decyzji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1700,00 zł. 2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2014 r. Nr 42, poz.1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240 z późniejszymi zmianami). 3.Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 62 1020 5242 0000 2102 0029 2045 z dopiskiem: Wadium przetargowe R0AP0000.271.8.2020. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5.Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone najpóźniej do terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona. Wadium wnoszone w pieniądzu nie może być wnoszone gotówką do kasy banku lub kasy zamawiającego. Wadium wniesione w ten sposób skutkuje odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem –określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4)zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP . 7. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a ) pieniężnej –dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz –oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie umieszczonej w kopercie zwierającej ofertę, a jego kopia w ofercie. 8. Zwrot wadium. a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. b) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. c) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 PZP, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. f)Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3 a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający informacje oświadczenia umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach oceny ofert oraz części zamówienia jaką Wykonawca zamierza pow. podwykonawcy b) Tabela zbiorczego zestawienia robót-cen sporządzona zgodnie z dokumentem pn. „Sposób obliczenia ceny ofertowej” (wg załącznika nr 7 do SIWZ), Ponadto, wraz z ofertą należy złożyć: a) oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale VII pkt. 7.1 i 7.2 (wg. załącznika nr 2 i 2a do SIWZ), b) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 ustawy Pzp. (załącznik 3a do SIWZ; jeśli dotyczy), c) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, d) dokumenty potw. równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy), e) kopię dowodu wniesienia wadium. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, d) dokumenty potw. równoważność oferowanych dostaw, usług, robót budowlanych (jeśli dotyczy), e) kopię dowodu wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach