Przetargi.pl
Wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchni oraz pomieszczeń socjalnych i biurowych w Domu Pomocy Społecznej w Pigży

Zarząd Powiatu Toruńskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, Towarowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 662 88 88 , fax. 56 662 88 89
  • Data zamieszczenia: 2019-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Toruńskiego
    Towarowa 4-6
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 662 88 88, fax. 56 662 88 89
    REGON: 87112181000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiattorunski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchni oraz pomieszczeń socjalnych i biurowych w Domu Pomocy Społecznej w Pigży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie inwestycyjne polegać będzie na wykonaniu na podstawie projektu budowlanego wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchni wraz z zapleczem oraz pomieszczeń socjalnych, biurowych i pomocniczych w Domu Pomocy Społecznej w Pigży ul. Szkolna 8. Dla prawidłowej wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach kuchni projektuje się centrale wentylacyjne nawiewną i wywiewną podłączone kanałami (częściowo prowadzone na dachu) poprzez czerpnię i wyrzutnię do kratek nawiewnych i wywiewnych oraz system wentylacji nawiewno - wywiewnej z odzyskiem ciepła dla pozostałych pomieszczeń. Szczegółowy zakres prac przedstawia projekt budowlany w branży sanitarnej i branży elektrycznej oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Każdego dnia po zakończeniu prac budowlanych i montażowych Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania stanowiska pracy. Wykonawca podczas prowadzenia robót budowlanych uwzględni charakter użytkowania obiektu. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z normami, instrukcjami producentów, kolejnością technologiczną i wiedzą techniczną. Należy przedstawić Zamawiającemu niezbędne atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności wbudowanych materiałów. Dokumentacje powykonawczą wykonawca wykona minimum w dwóch egzemplarzach. Przed złożeniem oferty zaleca się dokonanie wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót, wykonania niezbędnych pomiarów, warunków związanych z wykonaniem robót będących przedmiotem zamówienia oraz uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. Kontakt bezpośredni z Panią Dyrektor DPSu Anną Szczepaniak tel. 56/ 674 08 00. Użyte nazwy własne stanowią pewien odpowiednik standardu lub doboru urządzeń, materiałów - można zastosować równoważne parametry. Jeżeli w dokumentacji projektowej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót znajdują się nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe lub pochodzenie materiałów, produktów, urządzeń, to uznać należy że świadczą one o jakości materiałów, produktów, urządzeń i mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów, produktów i urządzeń. W takim przypadku Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, których poszczególne materiały/produkty/urządzenia wymienione w dokumentacji projektowej mogą być zastąpione materiałami/produktami/urządzeniami równoważnymi. Za materiały/produkty/urządzenia równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają nie gorsze parametry techniczne, technologiczne, jakościowe i funkcjonalne niż te które wskazują nazwy własne, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. W przypadku zaoferowania produktów równoważnych, Wykonawca jest zobowiązany do załączenia do oferty wykazu wyspecyfikowanych wszystkich tych materiałów/produktów/urządzeń wraz z podaniem nazwy producenta, nazwę oferowanego produktu oraz jego parametry potwierdzone załączonymi dokumentami np. aprobata techniczna, karta katalogowa producenta zawierająca parametry techniczne ujęte w dokumentacji projektowej, certyfikaty, atesty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Kujawsko – Dobrzyński Bank Spółdzielczy Nr rachunku: 22 9550 0003 2024 0201 1255 0004 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w kancelarii pok. 100, I piętro, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach