Przetargi.pl
Wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchennych w Szkole Podstawowej przy ul. Bydgoskiej 24 w Żołędowie

Gmina Osielsko ogłasza przetarg

  • Adres: 86-031 Osielsko, Szosa Gdańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 324 18 00 , fax. 052 324 18 03
  • Data zamieszczenia: 2020-12-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Osielsko
    Szosa Gdańska 55A
    86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 324 18 00, fax. 052 324 18 03
    REGON: 09235068800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchennych w Szkole Podstawowej przy ul. Bydgoskiej 24 w Żołędowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wentylacji mechanicznej pomieszczeń kuchennych wraz z niezbędnymi pracami budowlanymi oraz z pracami na instalacji C.O. w Szkole Podstawowej w Żołędowie. Zakres robót obejmuje: - roboty demontażowe części istniejącej instalacji wentylacji i c.o., - roboty izolacyjne, - instalacje elektryczne dla wentylacji mechanicznej, - instalowanie wentylacji, - roboty instalacyjne kanalizacyjne, - prace na instalacji centralnego ogrzewania, - częściową przebudowę instalacji wentylacji mechanicznej. Roboty w zakresie wentylacji obejmują demontaż istniejącej instalacji wyciągowej (okapów), wykonanie nowej instalacji nawiewanej dla kuchni z nagrzewnicą elektryczną i chłodnicą wodną i agregatem skraplającym, wykonanie nowej instalacji wyciągowej (okapów) wraz montażem nowego komina wyrzutowego. Drugą częścią zadania jest wykonanie wentylacji pozostałych pomieszczeń kuchennych z odzyskiem ciepła wraz z montażem komina wyrzutowego. Pozostałe prace instalacyjne Wykonanie prac instalacyjnych wymaga ingerencji w istniejący system C.O.. Zakres prac nie jest objęty projektem. Z zakresem prac nieujętych w projekcie można zapoznać się w czasie wizji lokalnej w obiekcie. Projekt nie przewiduje wykonania izolacji termicznej przewodów instalacyjnych. Inwestor narzuca obowiązek wykonania izolacji termicznej wszystkich przewodów instalacji wełną grubości min. 5cm z folia aluminiową. Wykonanie prac instalacyjnych wymaga wykonania niezbędnych prac budowalnych, przejścia przez ściany i odtworzenia stanu pomieszczeń do stanu z przed prac (w przypadku uszkodzenia przegród należy przewidzieć prace odtworzeniowe, gipsowanie, malowanie). Zakres robót elektrycznych Montaż nowej rozdzielnicy RW dla zasilania urządzeń, ogrzewania elektrycznego. Doprowadzenie nowego w.l.z-tu z rozdzielnicy głównej na zewnątrz budynku dla zasilania rozdzielnicy TW. Montaż instalacji siły dla zasilania urządzeń wentylacyjnych. Montaż tras kablowych (korytka). Szczególne wymagania wykonania robót: - Roboty prowadzone będą w budynku czynnym, w związku z tym wymaga się prowadzenia robót w czasie ferii lub w sezonie letnim. W przypadku przedłużenia sankcji związanych z COVID-19 i wynikającym z tego zamknięciem szkoły prace będzie można wykonać w trakcie zamknięcia szkoły, po uprzednim uzgodnieniu tego z zarządcą szkoły. Uzgodnienia należy dokonać na siedem dni przed rozpoczęciem prac. - Czasowe wyłączenia zasilania w obiekcie mogą być dokonywane wyłącznie po wcześniejszym uzgodnieniu z administratorem obiektu. - Wykonawca odpowiada za wszelkie zniszczenia i zabrudzenia obiektu powstałe z jego winy w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia. Wykonawca naprawi uszkodzenia i doprowadzi obiekt do stanu pierwotnego na własny koszt, pod nadzorem Zamawiającego. - Zaleca się przed złożeniem oferty zapoznanie się z obiektem i jego otoczeniem. Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie wizji lokalnej Pan Bartosz Pater tel. 603 042 992. UWAGA!!! Zaleca się przed złożeniem oferty zapoznanie się z obiektem i jego otoczeniem. Każdy z Wykonawców ma możliwość dokonania wizji lokalnej w celu sprawdzenia warunków związanych z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie skalkulowania ceny, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym, nie później jednak niż do dnia 08.01.2021 r. Osoba odpowiedzialna za przeprowadzenie wizji lokalnej Pan Bartosz Pater tel. 603 042 992.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załącznikach nr 2 i 3 do SIWZ 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1 Części VI SIWZ. 3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4.Oprócz oświadczeń, o których mowa w pkt. 1 wykonawca do oferty zobowiązany jest załączyć m.in: 4.1.formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 4.2.pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną 4.3.zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego, jeżeli wykonawca w toku postępowania na takie zasoby powołuje się (jeżeli dotyczy) 4.4.dokumenty, o których mowa w Cz. IV ust. 3 pkt. 3.10. SIWZ 4.5.dowód wniesienia wadium 5.Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku wykonawców składających wspólnie ofertę oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Uwaga! Załącznika nr 4 nie należy załączać do oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach