Przetargi.pl
Wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji dla sal dydaktycznych

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-875 Poznań, al. Niepodległości 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8569000, 8569500 , fax. 061 8543988
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
    al. Niepodległości 10 10
    61-875 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8569000, 8569500, fax. 061 8543988
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji dla sal dydaktycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót instalacyjnych wentylacji i klimatyzacji, robót budowlanych i branżowych na poddaszu, oraz w salach 417 i 418 na 4 piętrze w budynku A Uniwersytetu Ekonomicznego. 5.2. Zakres robót będący przedmiotem zamówienia został szczegółowo określony w projekcie pt. Projekt wykonawczy instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji dla pomieszczeń sal dydaktycznych MBA 417 i 418 stanowiącym załącznik do siwz i obejmuje między innymi: dostawę i montaż centrali klimatyzacyjnej z wszystkimi podzespołami ,montaż kanałów wentylacyjnych z osprzętem ,izolację kanałów p.poż. i akustyczną , montaż czerpni i wyrzutni powietrza, montaż instalacji ciepła technologicznego i instalacji skroplin, oraz prace budowlane (otwory przez ściany ,strop i dach). Roboty których nie można było przewidzieć w fazie projektowania i przygotowania dokumentacji przetargowej Wykonawca wykona na zlecenie Zamawiającego, jako roboty dodatkowe zgłaszane do wykonania i akceptowania przez Zamawiającego w formie protokółów konieczności. Na te roboty Wykonawca przedstawi kosztorys lub kosztorysy powykonawcze będące postawą do zapłaty. Szczegółowy sposób wykonania robót będących przedmiotem zamówienia został opisany w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załącznik do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312204
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 5.000 PLN /słownie: pięć tysięcy złotych 00/100/, w terminie do dnia 26 czerwca 2009r. do godz. 1200. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium na koncie Zamawiającego muszą znaleźć się pieniądze lub inne formy wadium. Wadium może być wnoszone w pieniądzach, poręczeniach bankowych lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych i w formie określonej w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy Pzp. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Średni przerób roczny z ostatnich 3-ch lat (a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy, to z tego okresu) powyżej 500.000,00 zł - ocena na podstawie informacji dotyczących wysokości przerobu. 2. Potwierdzone referencjami wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej 1-go zlecenia obejmującego wielobranżowe roboty instalacyjno budowlane - remontowe w czynnym obiekcie o wartości nie mniejszej niż 140.000 zł za wykonanie robót montażowych instalacji wentylacji z klimatyzacją określonych w pkt. 5.1 (obejmuje również roboty w charakterze podwykonawcy). - ocena na podstawie przedstawionych referencji. 3. Wskazanie osoby do pełnienia funkcji kierownika budowy, który posiada zdolność do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie w świetle przepisów Prawa budowlanego - Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2003 r. nr 207 poz. 2016 z późniejszymi zmianami). Spełnienie tego wymagania będzie polegało na dostarczeniu następujących dokumentów: zaświadczenia o posiadanych uprawnieniach budowlanych, o którym mowa w art.12 ust.2 ustawy Prawo budowlane; zaświadczenia, o którym mowa a art. 12 ust 7 ustawy Prawo budowlane, aktualnym na okres związania ofertą - ocena na podstawie oświadczenia kierownika budowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 2. Aktualny odpis z krajowego rejestru sądowego lub odpis z ewidencji działalności gospodarczej wystawiony (lub potwierdzony przez organ wystawiający) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert. - w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej w formie spółki cywilnej, wymagane jest dołączenie umowy spółki cywilnej i uchwały, z której wynika jednoznacznie sposób reprezentacji (o ile nie wynika on z umowy) oraz zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników (wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem otwarcia ofert). - w przypadku gdy Wykonawca prowadzi działalność w formie spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość przedstawionej oferty przekracza dwukrotność wysokości kapitału zakładowego, Wykonawca jest zobowiązany złożyć odpis uchwały wspólników, z której wynika upoważnienie reprezentantów spółki do rozporządzania prawami i zaciągania zobowiązań o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (względnie upoważnienie w przedmiocie złożenia oferty) lub odpis umowy spółki w celu wykazania, że w umowie zawarto zapis, z którego takie upoważnienie wynika, zgodnie z art. 230 kodeksu spółek handlowych (Dz. U. z 2000 r., nr 94, poz. 1037). - w przypadku złożenia ofert przez podmioty występujące wspólnie (konsorcjum), podmioty te powinny złożyć zobowiązanie, z którego jednoznacznie wynika, kto będzie je reprezentował w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz przy podpisaniu umowy z Zamawiającym. - ewentualne pełnomocnictwo szczególne osoby podpisującej ofertę. 3. Pisemne oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych -załącznik nr 2; 4. Pisemne oświadczenie potwierdzające wiarygodność Wykonawcy wg art. 22 ust. 1. ustawy Prawo zamówień publicznych, - załącznik nr 3; 5. Oświadczenie dotyczące braku zaległości w opłaceniu składek na ubezpieczenie społeczne oraz braku zaległości w opłaceniu podatków- załącznik nr 4 6. Wyceniony przedmiar robót (w odniesieniu do projektu wykonawczego) 7. Składniki cenotwórcze do wyceny ewentualnych robót dodatkowych: stawka robocizny oraz narzuty: koszty ogólne, zysk, koszty zakupu materiałów wraz z podaniem od jakich pozycji będą liczone. 8. Dowód wniesienia wadium. 9. Informacje dotyczące wysokości przerobu w latach 2006-2008 wg pkt. 7.1.1. 10. Lista referencyjna robót określonych w pkt. 7.1.2 Dla każdej roboty wykazanej w liście referencyjnym o wartości minimum 140.000 zł za realizację robót określonych w pkt. 7.1.2, należy podać nazwę Zamawiającego, wartość wykonanych robót, daty wykonania i miejsca robót, a także rodzaju wykonanych robót - załącznik nr 5 do siwz. 11. Referencje potwierdzające przeprowadzenie z należytą starannością przynajmniej jednej roboty określonej w pkt. 7.1.2. 12. Dodatkowe dokumenty, które Wykonawca musi załączyć celem potwierdzenia oświadczenia dotyczącego art. 22 ust. 1: 12.1. Oświadczenie kierownika budowy o gotowości kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia - załącznik nr 6 13. Oświadczenie wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów podczas robót- załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: warunki gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ue.poznan.pl/pag/i/4010.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach