Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej ogłasza przetarg
- Adres: 61-459 Poznań, ul. Czechosłowacka 27
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8355900 , fax. 061 8301191
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
ul. Czechosłowacka 27 27
61-459 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8355900, fax. 061 8301191
REGON: 00017343300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sapsp.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa do siedziby Zamawiającego 123 kpl. ubrań specjalnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Poniżej 133 000 euro - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 181300009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawiają pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - W powyższym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał dostawy ubrań specjalnych o min. wartości 150.000,00 zł. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Dokumenty i oświadczenia będą oceniane pod względem: ich wystawienia przez uprawniony podmiot lub organ, daty wystawienia, prawidłowości zawartych informacji, adresata dokumentu, jego kompletności
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy. 1.2. Jeżeli oferta zostaje podpisana przez osobę, której umocowanie nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowych Wykonawcy, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo udzielone przez Wykonawcę w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonanie należycie - według załącznika nr 4 do SIWZ. 1.6. Wykonawca składa również oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r, nr 19, poz. 177 ze zm.). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga: 1.1. Deklarację zgodności WE sporządzoną zgodnie z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla środków ochrony indywidualnej (Dz. U. z 2005 r., Nr 259, poz. 2173 ze zm.), 1.2. Aktualne świadectwo dopuszczenia do użytkowania, wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie wykazu wyrobów służących zapewnieniu bezpieczeństwa publicznego tych wyrobów do użytkowania (Dz. U. z 2007 r., Nr 143, poz. 1002). 1.3. Wykaz parametrów technicznych oferowanych ubrań wraz ze sprawozdaniami z badań wykonanych zgodnie z normą PN-EN 469 stanowiących załącznik do certyfikatu WE - załącznik nr 5 do SIWZ. 1.4. Karta techniczna (technologiczna) wystawiona przez producenta tkaniny, użytej do wykonania warstwy zewnętrznej ubrania, potwierdzająca procentowy udział włókien aramidowych w strukturze tkaniny - załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sapsp.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa rękawic specjalnych
Dodano: 2016-07-25 - Dostawa środków ochrony indywidualnej.
Dodano: 2016-06-22 - Dostawa odzieży specjalnej.
Dodano: 2016-04-26 - Dostawa środków ochrony indywidualnej .
Dodano: 2015-06-08 - Protokół ZP/Nr 09/PN/15
Dodano: 2015-05-29 - Dostawa odzieży specjalnej.
Dodano: 2015-05-08 - Dostawa środków ochrony indywidualnej
Dodano: 2014-04-17 - Dostawa odzieży specjalnej
Dodano: 2014-04-02 - Dostawa odzieży specjalnej.
Dodano: 2013-07-23 - Dostawa odzieży specjalnej
Dodano: 2013-03-14