Przetargi.pl
Wykonanie wentylacji i klimatyzacji sali kinowo - teatralnej oraz technologii węzła cieplnego w ramach inwestycji pn. Termomodernizacja budynku kina - Rypińskiego Centrum Promocji i Kultury w Rypinie

Gmina Miasta Rypina ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska 40
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 054 2809619 , fax. 054 2802721
  • Data zamieszczenia: 2009-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypina
    ul. Warszawska 40 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 054 2809619, fax. 054 2802721
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie wentylacji i klimatyzacji sali kinowo - teatralnej oraz technologii węzła cieplnego w ramach inwestycji pn. Termomodernizacja budynku kina - Rypińskiego Centrum Promocji i Kultury w Rypinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje m. in.: - montaż centrali wentylacyjno-klimatyzacyjnej, - montaż kanałów i kształtek wentylacyjnych okrągłych i prostokątnych, - montaż czerpni powietrza, - montaż wyrzutni powietrza, - montaż tłumików akustycznych, - montaż przepustnic na kanałach wentylacyjnych, - montaż klap pożarowych, - montaż wentylatorów nawiewnych i wywiewnych, - montaż filtrów powietrza, - montaż nawiewników i wywiewników, - montaż izolacji cieplnej, przeciwkondensacyjnej i przeciwpożarowej, - rozruch i regulacja instalacji wentylacji, - montaż jednostki wewnętrznej klimatyzatora, - montaż jednostki zewnętrznej klimatyzatora, - montaż agregatu skraplającego, - montaż układów sterowania i regulacji, - montaż instalacji chłodniczej freonowej, - rozruch i regulacja instalacji klimatyzacji, - wykonanie technologii węzła cieplnego wymiennikowego na potrzeby centralnego ogrzewania i instalacji wentylacji mechanicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453312008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego: a) wykonali (zakończyli) należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty, odpowiadające zakresem i rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; wartość brutto każdej wykazanej roboty musi wynosić minimum 200 000,00 zł, 3) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik robót minimum 3 lata liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, b) kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależący do Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane doświadczenie zawodowe jako kierownik robót minimum 3 lata liczone od momentu uzyskania uprawnień budowlanych, Osoby biorące udział w realizacji zamówienia, które będą pełniły w/w funkcje muszą spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (t. j. Dz. U. z 2001 roku, Nr 5, poz. 42 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 roku, Nr 83, poz. 578 z późn. zm.). 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) wykażą się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianego do wykonania w ramach niniejszego zamówienia na łączną wartość co najmniej 200 000,00 zł, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, 6) zaoferują materiały posiadające wymagane atesty i certyfikaty, które spełnią wszystkie warunki zamówienia, 7) wniosą wadium kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) - szczegóły w części VIII niniejszej SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt 1 i formie określonej w Części VI SIWZ: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ - oryginał; 2) Podpisany projekt umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ - oryginał; 3) Oświadczenie o udzieleniu gwarancji na przedmiot postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ - oryginał; 4) Oświadczenie o wskaźnikach ekonomicznych zawartych w ofercie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ 5) Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie, że Wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 Ustawy oraz, że nie podlega On wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ - oryginał; b) oświadczenie, że zaoferowane materiały posiadają wymagane atesty i certyfikaty oraz spełniają wszystkie warunki zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ - oryginał; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; f) wykaz wykonanych robót - minimum dwie roboty odpowiadające zakresem i rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości brutto oraz daty i miejsca wykonania; wartość brutto każdej wykazanej roboty musi wynosić minimum 200 000,00 zł. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ - oryginał. Do każdej roboty, wskazanej w wykazie należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; g) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia z podaniem informacji w szczególności na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ - oryginał. Dla każdej osoby wskazanej w wykazie należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne wpisy do właściwych izb samorządów zawodowych - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem; h) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia przewidzianym do wykonania w ramach niniejszego zamówienia na łączną wartość co najmniej 200.000,00 zł - oryginał lub kserokopia za zgodność z oryginałem. 6) Potwierdzenie wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) - szczegóły w części VIII niniejszej SIWZ. 7) Kosztorys ofertowy. Oczekuje się aby wszystkie ceny w kosztorysie ofertowym podane były z dokładnością do 1 grosza, z uwagi na to, że cena ofertowa jest ceną ryczałtową przyjmuje się ją za prawidłową bez względu na sposób jej obliczenia. Kosztorys ofertowy będzie stanowił jedynie podstawę do: a) ustalania wysokości płatności przejściowych należnych wykonawcy w miarę postępu robót, b) określenia cen jednostkowych w przypadku ewentualnych zmian zakresu robót dokonywanych zgodnie z ustawą, c) oceny wiarygodności oferty przez Zamawiającego. Kosztorys ofertowy należy podzielić na działy zgodnie z podziałem w załączonych przedmiarach robót załączonych do SIWZ. Pozycje dla których nie zostaną określone ceny jednostkowe uważać się będzie, że zostały ujęte w wartości całkowitej przedmiotu zamówienia podanej w ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.rypin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach