Szpital Wojewódzki ogłasza przetarg
- Adres: 87-800 Włocławek, ul. Wieniecka 49
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 054 412-94-32 , fax. 054 4129432
- Data zamieszczenia: 2009-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki
ul. Wieniecka 49
87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 054 412-94-32, fax. 054 4129432
REGON: 91085907010000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DIZ-30-2009 Dostawa sprzętu medycznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie I POMPA INFUZYJNA STRZYKAWKOWA - 20 szt. Zadanie II Pulsoksymetr stacjonarno - przenośny 2 szt. Zadanie III Ssak elektryczny - 3 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331941100
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie jest wymagane wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność , jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - wykonawca musi wykazać się prowadzeniem działalności gospodarczej w zakresie Opisanym w Rozdziale III, Wykonawca który nie prowadzi działalności w ww. branży zostanie wykluczony. 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - przedstawią wykaz dostaw: Zadanie I - Pomp Infuzyjnych, Zadanie II - Pulsoksymetrów, Zadanie III - Ssaków elektrycznych, dla placówek ochrony zdrowia (co najmniej 3 dostawy za łączną wartość brutto : Zadanie I - 60 000 zł. Zadanie II - 10 000 zł. Zadanie III - 20 000 zł. lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia niżej wymienionych dokumentów: a. wypełniony i podpisany -Druk ofertowy-, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszej specyfikacji; b. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji; c. oświadczenie o zapoznaniu się z niektórymi przepisami, zgodnie z Załącznikiem nr 3 do niniejszej specyfikacji; d. oświadczenie o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 4 ; e. zaakceptowany i podpisany projekt umowy stanowiący Załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji; f. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych) w przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wpisaną do dokumentów rejestracyjnych ; g. upoważnienie do podpisania oferty (fakultatywnie). 2. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 1 Zamawiający żąda następujących dokumentów: a.koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem; b. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Celem potwierdzenia spełnienia warunku określonego w rozdziale V pkt 2 Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów: a. wykaz wykonanych dostaw sprzętu medycznego, Zadanie I - Pomp Infuzyjnych, Zadanie II - Pulsoksymetrów, Zadanie III - Ssaków elektrycznych, dla placówek ochrony zdrowia, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że wskazane dostawy zostały wykonane z należytą starannością (co najmniej 3 dostawy za łączną wartość brutto : Zadanie I - 60 000 zł. Zadanie II - 10 000 zł. Zadanie III - 20 000 zł. ,zgodnie z Załącznikiem nr 6 do niniejszej specyfikacji; 4. Celem potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia Zamawiający żąda: a. dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany asortyment wpisany jest do Rejestru Wyrobów Medycznych i dopuszczony do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93, poz.896 ze zm.) Wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w oryginale lub w postaci kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty. Jeżeli wykonawca składa dokumenty stanowiące tajemnicę firmy w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, winny być opatrzone napisem -TAJNE- . W tym celu należy również wypełnić Załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji. Uwaga: brak któregokolwiek z dokumentów określonych w Rozdziale V i VI spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych-
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.wloclawek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa pomp infuzyjnych. Nr sprawy 903/P/2016
Dodano: 2016-02-18 - Zakup i dostawa zestawu składającego się z 14 pomp strzykawkowych, 2 pomp objętościowych, oprogramowania oraz 2 stacji dokujących na 8 pomp każda; aparatów do kardiotokografii; ultrasonografu z trzema głowicami: do badań brzusznych, przezczaszkowych oraz powierzchniowych; oraz ssaków operacyjnych
Dodano: 2016-01-12 - Zakup i dostawa zestawu składającego się z 14 pomp strzykawkowych, 2 pomp objętościowych, oprogramowania oraz 2 stacji dokujących na 8 pomp każda; aparatów do kardiotokografii; ultrasonografu z trzema głowicami: do badań brzusznych, przezczaszkowych oraz powierzchniowych; oraz ssaków operacyjnych
Dodano: 2016-01-12 - Zakup i dostawa zestawu składającego się z 14 pomp strzykawkowych, 2 pomp objętościowych, oprogramowania oraz 2 stacji dokujących na 8 pomp każda; aparatów do kardiotokografii; ultrasonografu z trzema głowicami: do badań brzusznych, przezczaszkowych oraz powierzchniowych; oraz ssaków operacyjnych
Dodano: 2016-01-12 - Dostawa pomp infuzyjnych.
Dodano: 2015-07-22 - Dostawa pomp infuzyjnych dwutorowych (8 sztuk) i statywów do pomp infuzyjnych (4 sztuk) dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr Emila Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy.
Dodano: 2015-06-17 - Rozbudowa, przebudowa i doposażenie Szpitala Powiatowego im. dr Adama Gacy i dr Józefa Łaskiego NZOZ w Więcborku w celu dostosowania zakładu opieki zdrowotnej do obowiązujących przepisów prawa N-M.ZP/D/6/2015
Dodano: 2015-06-17 - Dostawa pomp infuzyjnych dla Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr Emila Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy.
Dodano: 2015-05-05 - Dostawa systemu pomp infuzyjnych oraz pomp strzykawkowych
Dodano: 2015-04-16 - Dostawa
- 5 szt. pomp infuzyjnych;
- 1 szt. kardiomonitora przenośnego
Dodano: 2015-02-26