Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych ogłasza przetarg
- Adres: 02222 Warszawa, Al. Jerozolimskie
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4921134, 4921135 , fax. 224 921 149
- Data zamieszczenia: 2016-10-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
Al. Jerozolimskie
02222 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4921134, 4921135, fax. 224 921 149
REGON: 1552496010000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie, wdrożenie oraz utrzymanie (wsparcie) techniczne systemu informatycznego do rejestracji produktów biobójczych – POBIS - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie Systemu Bazy Danych Substancji Czynnych i Produktów Biobójczych – POBIS do nowych regulacji prawnych, tj. przebudowa obecnego systemu w zakresie obsługi procedur europejskich, co stanowią usługi informatyczne świadczone przez wykonawcę i obejmujące: Etap 1. – wykonanie, wdrożenie, uruchomienie systemu informatycznego do rejestracji produktów biobójczych POBIS o nazwie - Zmodernizowany System POBIS (dalej „System”), wykonanie migracji danych do Systemu z aktualnie działającego systemu POBIS, a także szkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługiwania Systemu oraz wykonywania czynności administracyjnych (administratorskich); nieprzekraczalny termin wykonania Etapu 1. – 19 grudnia 2016 r.; Etap 2. – świadczenie usług utrzymania (wsparcia) technicznego Systemu w okresie od dnia protokolarnego odbioru Systemu do 31 października 2017 r. (ok. 10 miesięcy). System podlega wdrożeniu i uruchomieniu przez wykonawcę w wirtualnym środowisku serwerowym. Użytkownicy Systemu będą korzystali z Systemu poprzez przeglądarkę internetową na komputerach osobistych, łącząc się z serwerem aplikacji poprzez wewnętrzną sieć komputerową lub sieć Internet. Szczegółowy opis przedmiotu i warunków wykonania zamówienia, w tym także harmonogram realizacji zamówienia/umowy, zamieszczono w Załączniku nr 2 do WZORU UMOWY, który stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium o równowartości 10 000 PLN (dziesięć tysięcy złotych) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądz wpłacony przelewem na rachunek bankowy zamawiającego NRB 19 1010 1010 0094 1013 9120 0000 • poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancje bankowe • gwarancje ubezpieczeniowe • poręczenia, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 PZP. O wpłaceniu wadium przelewem decyduje zaksięgowanie wymaganej kwoty na ww. rachunku zamawiającego, najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formach innych niż pieniądz musi być ważne w okresie nie krótszym niż termin związania ofertą, który upływa 6 grudnia 2016 r. Zwrot wadium regulują przepisy art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 PZP, natomiast zatrzymanie wadium przez zamawiającego następuje w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ODPŁATNE ŚWIADCZENIE WSPARCIA SERWISOWEGO, OPIEKI NAD POSIADANYMI SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI W SPZOZ W MŁAWIE
Dodano: 2024-06-12 - Budowa Platformy informatycznej do obsługi programów pomocowych na rzecz obywateli Ukrainy oraz jej wsparcie i rozwój
Dodano: 2024-06-07 - Zakup i wdrożenie systemu do elektronicznej ewidencji i zarządzania zbiorami w ramach projektu Zakupy inwestycyjne dla Muzeum Warszawy – zakup programu do ewidencji zbiorów
Dodano: 2024-05-20 - Odnowienie wsparcia dla środowiska produkcyjnego i testowego narzędzia SafeNet Authentication Service (SAS)
Dodano: 2024-05-09 - Usługa wsparcia technicznego i konsultacji w zakresie eksploatacji, modernizacji i rozbudowy systemu zarządzania dokumentami i zadaniami pracowników eDok na 24 miesiące
Dodano: 2024-05-08 - „Świadczenie usług z zakresu wsparcia informatycznego systemu Syrena w 15 Domach Pomocy Społecznej funkcjonujących na terenie Miasta Stołecznego Warszawy.”
Dodano: 2024-05-06 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-04-23 - Świadczenie opieki gwarancyjnej i opieki serwisowej nad systemem simple.ERP
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie kompleksowej usługi obsługi opieki gwarancyjnej, opieki serwisowej oraz opieki powdrożeniowej Oprogramowania Rozwiązania Indywidualnego w Instytucie Gruźlicy i Chorób Płuc w Warszawie.
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie usług administracji w zakresie sieciowo-serwerowym dla Krajowego Instytutu Mediów
Dodano: 2024-03-15