Przetargi.pl
Wykonanie warunków technicznych oraz sprawowanie kontroli i nadzoru nad prawidłowym wykonaniem operacji pn. Scalanie gruntów wsi Męcina Wielka gmina Sękowa powiat Gorlice, w ramach działania /Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów/ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..

Starostwo Powiatowe w Gorlicach ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Biecka 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 3548751 , fax. 018 3537545
  • Data zamieszczenia: 2012-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Gorlicach
    ul. Biecka 3 3
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 018 3548751, fax. 018 3537545
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgorlicki.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie warunków technicznych oraz sprawowanie kontroli i nadzoru nad prawidłowym wykonaniem operacji pn. Scalanie gruntów wsi Męcina Wielka gmina Sękowa powiat Gorlice, w ramach działania /Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów/ objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) Sporządzenie Warunków technicznych, które winny zawierać w szczególności: dane formalno - organizacyjne, przepisy prawne i instrukcje techniczne obowiązujące przy wykonaniu pracy, materiały geodezyjno-kartograficzne zakwalifikowane do wykorzystania przy wykonywaniu prac, czynności formalno-prawne, opis realizacji projektu scalenia, przebieg prac przy zatwierdzeniu projektu scalenia gruntów, czynności końcowe, dokumentacja w formie papierowej: 4 egzemplarze, dokumentacja w wersji elektronicznej: (format zapisu doc.) 2 egz. na nośniku CD lub DVD, Sporządzona dokumentacja winna spełniać wszystkie warunki określone w aktualnych obowiązujących przepisach prawa. b) Sprawowanie nadzoru i kontroli: do zakresu obowiązków inspektora nadzoru należeć będzie w szczególności: kontrola postępu, poprawności i jakości wykonywanych prac scaleniowych na każdym etapie operacji w zakresie zgodności z opracowanymi Warunkami technicznymi, a także z obowiązującymi wytycznymi dotyczącymi realizacji projektu, przepisami prawa, normami technicznymi, standardami oraz uznanymi zasadami techniki i sztuki geodezyjnej, bieżące kontakty z wykonawcą prac scaleniowych, składanie comiesięcznego pisemnego raportu z postępu wykonywanych prac scaleniowych, uczestniczenia w zebraniach uczestników scalenia, uczestnictwo w protokolarnym komisyjnym odbiorze roboty z każdego etapu..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712480008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgorlicki.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach