Przetargi.pl
Wykonanie warstwy ochronnej z płyt w Pawilonie Domu Artysty Seniora III Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2.

Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów ogłasza przetarg

  • Adres: 31-148 Kraków, ul. Helclów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 126330828 , fax. 126343151
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. L. A. Helclów
    ul. Helclów 2
    31-148 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 126330828, fax. 126343151
    REGON: 000293172
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpshelclow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie warstwy ochronnej z płyt w Pawilonie Domu Artysty Seniora III Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie przez Wykonawcę robót budowlanych polegających na „Wykonaniu warstwy ochronnej z płyt w Pawilonie Domu Artysty Seniora III DPS im. L. i A. Helclów” - zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ określającym minimalne parametry jakie winny spełniać płyty ochronne oraz dopuszczalną kolorystykę płyt określoną według wzornika NCS (Natural Color System). 2. Przedmiot zamówienia obejmuje roboty budowlane, których szczegółowy zakres został określony we wzorze Umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje - zgodnie z załączonym Przedmiarem Robót - stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ oraz Rzutem kondygnacji - stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ: 1) montaż płyt ochronnych o wysokości 120 cm, na ścianach korytarzy na wszystkich piętrach oraz przewiązki parteru nad cokołami z wykładziny. Płyty winny być montowane doczołowo do cokołu z wykładziny; 2) montaż płyt ochronnych na ścianach w obrębie głównej klatki schodowej na pierwszym piętrze - na ścianach oddzielających korytarz od kuchni pomocniczej i dyżurki oraz na drugim piętrze - na ścianach oddzielających korytarz od dyżurki i magazynu – jednostronnie od strony korytarza – zgodnie z rzutem kondygnacji z zaznaczonym miejscem montażu płyt ochronnych na korytarzach – stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ; 3) montaż listew narożnikowych na całej wysokości płyty lub narożniki termoformowane na gorąco z arkuszy ściennych; 4) montaż płyt ochronnych o wysokości 30 cm w pokojach mieszkańców w miejscach ułożenia łóżek – 100 sztuk – wg Rzutu kondygnacji stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ – zgodnie z Rzutem wzorcowego pokoju mieszkańca z zaznaczonym miejscem montażu płyt ochronnych nad łóżkami mieszkańców 5) demontaż i ponowny montaż grzejników; 6) gruntowanie powierzchni pod płytami ochronnymi, których szczegółowe parametry zostały określone w Załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi: 1) zapewnienie niezbędnego nadzoru nad realizacją robót przez osoby dysponujące odpowiednią wiedzą i doświadczeniem; 2) współpraca z innymi firmami prowadzącymi roboty budowlane na terenie DPS, w szczególności z Generalnym Wykonawcą robót: a) budowy III Pawilonu Domu Artysty Seniora – Konsorcjum firm: i. Murkrak Sp. z o.o. Sp. Komandytowa; ii. Dynamik Sp. z o.o.; iii. Zygmunt Murdza Zakład Remontowo – Budowlany MURDZA b) Wykonawcą remontu muru ogrodzeniowego prowadzonego pomiędzy ul. Helclów a projektowanym łącznikiem drogowym. Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i umożliwienia prowadzenia robót z pozostałymi wykonawcami prowadzącymi wymienione powyżej roboty oraz do współpracy z innymi Wykonawcami prowadzącymi roboty na terenie nieruchomości przy ul. Helclów 2. 5. Załączony do SIWZ przedmiar ma tylko charakter informacyjny. Wykonawca, w oparciu o dokumentację projektową załączoną do SIWZ oraz informacje zawarte w SIWZ, sporządza własny przedmiar, który musi zawierać co najmniej pozycje z przedmiaru załączonego przez Zamawiającego (zarówno rodzaj robót, ilość i krotność). Na podstawie przedmiaru Wykonawca sporządzi kosztorys ofertowy, który również musi zawierać co najmniej pozycje z przedmiaru załączonego przez Zamawiającego (zarówno rodzaj robót, ilość i krotność). Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie za roboty budowlane, które zostały wskazane w dokumentacji projektowej załączonej do SIWZ (tj. przedmiarze oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych), a są niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i nie zostały uwzględnione w kosztorysie ofertowym złożonym w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie roboty wskazane w dokumentacji projektowej w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie. 6. Zamawiający będzie weryfikował, na etapie składania ofert, kosztorysy ofertowe załączone do oferty. Weryfikacja prowadzona na tym etapie dotyczyć będzie wyłącznie ujęcia wszystkich pozycji z przedmiaru załączonego do SIWZ (zarówno rodzaj robót, ilość i krotność). Zamawiający przyjmie ofertę, w której kosztorys nie będzie uwzględniał wszystkich pozycji z przedmiaru załączonego do SIWZ jeżeli Wykonawca załączy do kosztorysu ofertowego Wyjaśnienie, że pomimo nie uwzględnienia w kosztorysie wszystkich pozycji z przedmiaru załączonego do SIWZ wykona przedmiot zamówienia z zachowaniem jakości robót, w zakresie rzeczowym określonym w dokumentacji projektowej, SIWZ, STWiOR oraz za cenę nie wyższą niż wskazał w ofercie. 7. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1) roboty budowlane będą prowadzone na terenie obiektu w którym prowadzone są także inne roboty budowlane, w tym - roboty wykończeniowe prowadzone równolegle przez Generalnego Wykonawcę i Podwykonawców. Wykonawca robót winien uwzględnić utrudnienia i koszty z tym związane; 2) zakres robót obejmuje pełny proces robót budowlanych wraz z zakupem, montażem, dostawą, wbudowaniem materiałów i urządzeń oraz usunięciem z budynku DPS odpadów, materiałów z rozbiórki oraz utylizacją materiałów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od każdego z Wykonawców wniesienia wadium (zgodnie z art. 45 ustawy Pzp.). 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert określonym w niniejszej SIWZ, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości zł brutto: 2 800 zł (słownie: dwa tysiące osiemset złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu - przelewem wpłacane na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego PKO BP SA Depozyty nr 85102028920000550205898608 Tytułem Wadium – przetarg nieograniczony ”Wykonanie warstwy ochronnej z płyt w Pawilonie Domu Artysty Seniora III Domu Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów w Krakowie, ul. Helclów 2”. tak aby przed upływem terminu składania ofert, wadium znajdowało się na ww. rachunku. UWAGA: W przypadku wnoszenia wadium na rzecz Wykonawcy przez inny podmiot, w tytule przelewu należy wyraźnie wskazać na rzecz jakiego Wykonawcy wnoszone jest wadium. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 359). 4. Dopuszczalne jest złożenie wadium w więcej niż jednej formie. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) musi być wystawione na Dom Pomocy Społecznej im. L. i A. Helclów , 31-148 Kraków, ul. Helclów 2 , 2) musi zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, 3) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia – musi obejmować zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań opisanych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy każdego z tych wykonawców, 4) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 6. Zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 10, 12. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu Umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. a) W przypadku nie wskazania w ofercie rachunku bankowego, na który należy zwrócić wadium, Zamawiający uzna, że wskazanym rachunkiem bankowym jest rachunek, z którego dokonano przelewu wpłaty wadium. 12. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania Umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, 3) zawarcie Umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium wraz ze wskazaniem rachunku bankowego, na który Zamawiający winien zwrócić wadium (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu). ======================================================================== 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy). a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby niewymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia Umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). ======================================================================== 3. Pisemne Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Poleganie przez Wykonawcę na zasobach podmiotów trzecich - (jeżeli dotyczy) 1) Zgodnie z art. 22a ust. 1 Pzp wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Formularz oferty – według wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 5. Kosztorys ofertowy. 6. Próbki kolorystyki płyt ochronnych o kolorach odpowiadających dopuszczalnej kolorystyce wskazanej w Załączniku nr 1 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach