Przetargi.pl
wykonanie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez modernizację odcinków dróg gminnych - II etap następujących części zamówienia: 1) Część 1: wykonanie jezdni, chodnika oraz ścieżki rowerowej wraz z ich odwodnieniem w drodze publicznej gminnej - ul. Szpitalna na odcinku od ul. Aleja Wolności do ul. Mała Szpitalna; 2) Część 2: wykonanie chodnika w drodze gminnej - ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada.

Gmina Myszków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 26
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (34) 313 26 82 w. 145 , fax. (34) 313 50 29
  • Data zamieszczenia: 2015-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Myszków
    ul. Kościuszki 26 26
    42-300 Myszków, woj. śląskie
    tel. (34) 313 26 82 w. 145, fax. (34) 313 50 29
    REGON: 15139849700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.miastomyszkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez modernizację odcinków dróg gminnych - II etap następujących części zamówienia: 1) Część 1: wykonanie jezdni, chodnika oraz ścieżki rowerowej wraz z ich odwodnieniem w drodze publicznej gminnej - ul. Szpitalna na odcinku od ul. Aleja Wolności do ul. Mała Szpitalna; 2) Część 2: wykonanie chodnika w drodze gminnej - ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia dla części 1: 1) Charakterystyka: długość objętej projektem drogi: 478,22 mb, szerokość jezdni: 5,00 m, ścieżka rowerowa o szerokości: 1,50 m, chodniki o szerokości: 1,00 - 1,50 m, 2) Zakres rzeczowy: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe : 0,466 km, nawierzchnia z kostki brukowej: 155,35 m2, krawężniki betonowe: 39,00 mb, ława pod krawężniki: 3,12 m2, przycięcie istniejącej krawędzi jezdni: 451,00 mb, frezowanie istniejącej nawierzchni: 2 405,82 m2,odwóz materiałów z rozbiórki: 17,29 m3, wycinka drzew: 11 szt. b) Roboty ziemne: wykopy: 466,67 m3, nasypy: 231,53 m3 c) Wykonanie podbudowy: chodniki: 561,68 m2, wjazdy na posesje: 283,41 m2, ścieżka rowerowa: 665,02 m2, d) Wykonanie nawierzchni bitumicznych: jezdnia: 2 405,82 m2, jezdnia na poszerzeniach (z pełną konstrukcją jezdni): 15,16 m2, ścieżka rowerowa: 665,02 m2,pobocza umocnione: 304,20 m2 e) Odwodnienie pasa drogowego: kanalizacja deszczowa kanał z rur o średnicy 315mm: 285,00 mb, studnie rewizyjne: 10 szt., wpusty: 11szt., kanały rewizyjne: 4 szt., regulacja studni teletechnicznych: 2 szt., regulacja zasuw wodociągowych i gazowych: 8 szt., f) Elementy ulic: krawężniki drogowe 15x30x100cm: 490,00 mb, obrzeża chodnikowe: 414,00 mb g) Roboty wykończeniowe - plantowanie, humusowanie skarp, obsianie trawą, h) Oznakowanie pionowe i poziome przy przy docelowej organizacji ruchu: znaki pionowe: 4 szt., oznakowanie poziome: 30,0 m2, i) Wykonanie oznakowania spowodowanego zmianą organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych; 3) Istotne uwagi do realizacji zakresu rzeczowego: przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzyskania zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz wprowadzenia jego ustaleń do realizacji, drewno uzyskane z wycinki drzew stanowi własność Gminy Myszków i Zamawiający wskaże miejsce jego składowania podczas przekazania terenu budowy, materiały pochodzące z rozbiórki i drewno z wycinki będą odwożone na odległość do 5,0 km na miejsce składowania, ­miejsce składowania materiałów pochodzących z rozbiórki i wycinki drzew Zamawiający określi podczas przekazania terenu budowy; 4) Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w następującej kolejności w: a) projekcie budowlanym, poszerzonym o zakres projektu wykonawczego, wykonania jezdni, chodnika oraz ścieżki rowerowej wraz z ich odwodnieniem w drodze publicznej gminnej ul. Szpitalna na odcinku od ulicy Aleja Wolności do ulicy Mała Szpitalna, b) przedmiarze robót wykonania jezdni, chodnika oraz ścieżki rowerowej wraz z ich odwodnieniem w drodze publicznej gminnej ul. Szpitalna na odcinku od ulicy Aleja Wolności do ulicy Mała Szpitalna, c) szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania jezdni, chodnika oraz ścieżki rowerowej wraz z ich odwodnieniem w drodze publicznej gminnej ul. Szpitalna na odcinku od ulicy Aleja Wolności do ulicy Mała Szpitalna, d) projekcie docelowej organizacji ruchu, e) operacie wodno prawnym, które stanowią Dokumentację do wykonania części 1 zamówienia- załącznik nr 15 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia dla części 2: 1) Charakterystyka: ­długość objętej projektem drogi: 526,72 mb, szerokość chodnika: 1,50 - 3,20 m, 2) Zakres rzeczowy: a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: roboty pomiarowe: 0,527 km, rozebranie chodników z płytek betonowych 35x35 cm: 683,0 m2, rozebranie chodników kostki betonowej:39,0 m2, rozebranie zjazdów trylinki: 58,5 m2, rozebranie zjazdów z płyt ażurowych: 14,00 m2, rozbiórka zjazdów bitumicznych: 12,5 m2, rozbiórka krawężników: 584,0 mb, rozbiórka ław betonowych pod krawężnikiem: 46,72 m2, rozbiórka obrzeży: 804,0 mb, wycinka drzew: 7 szt., b) Wykonanie podbudowy: chodniki: 743,70 m2, wjazdy na posesje: 301,10 m2, c) Wykonanie nawierzchni chodników z kostki brukowej: chodniki: 743,70 m2, wjazdy: 301,10 m2, pobocza umocnione: 304,20 m2, d) Elementy ulic: krawężniki drogowe 15x30x100 cm: 588,50 mb, obrzeża chodnikowe: 785,00 mb regulacja studni kanalizacyjnych: 4 szt., regulacja zaworów wodociągowych i gazowych: 8 szt., e) Roboty wykończeniowe- plantowanie, humusowanie skarp, obsianie trawą: 461,00 m2, f) Wykonanie oznakowania spowodowanego zmianą organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych 3) Istotne uwagi do realizacji zakresu rzeczowego: przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i uzyskania zatwierdzenia projektu czasowej organizacji ruchu oraz wprowadzenia jego ustaleń do realizacji, drewno uzyskane z wycinki drzew stanowi własność Gminy Myszków i Zamawiający wskaże miejsce jego składowania podczas przekazania terenu budowy, materiały pochodzące z rozbiórki i drewno z wycinki będą odwożone na odległość do 5,0km na miejsce składowania, miejsce składowania materiałów pochodzących z rozbiórki i wycinki drzew Zamawiający określi podczas przekazania terenu budowy; 4) Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w następującej kolejności w: a) projekcie budowlanym, poszerzonym o zakres projektu budowlanego, wykonania chodnika w drodze gminnej - ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada, b)przedmiarze robót wykonania chodnika w drodze gminnej - ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada, c) szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania chodnika w drodze gminnej - ul. Wyszyńskiego na odcinku od ul. 11 Listopada, które stanowią Dokumentację do wykonania części 2 zamówienia - załącznik nr 16 do SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w przedmiocie zamówienia. Jeżeli w dokumentach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia zostały wskazane z nazwy znaki towarowe, patenty lub pochodzenie oraz systemy odniesienia (normy) - oznacza to, że zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, wskazaniom tym towarzyszą wyrazy lub równoważne. Rozwiązania równoważne nie powinny posiadać cech (parametrów) gorszych od podanych w dokumentacji do wykonania zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, które zostaną wskazane w ofercie. 5. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie nazwy (firmy) podwykonawcy, na którego zasoby powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania w części 1 zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł (słownie złotych: siedem tysięcy 00/100). 2. Przystępując do niniejszego postępowania w części 2 zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100). 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 PZP, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert na okres co najmniej związania ofertą. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej, zapisy wynikające z dokumentu wadialnego winny umożliwiać Zamawiającemu podjęcie działań określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 6. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: dla części 1 zamówienia: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.48.2015.AI - Wadium - Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez modernizację odcinków dróg gminnych - II etap - część 1 zamówienia - dla części 2 zamówienia: Międzypowiatowy Bank Spółdzielczy Nr konta: 58 8279 0000 0123 3757 2001 0004 z dopiskiem na przelewie ZP.271.48.2015.AI - Wadium - Poprawa bezpieczeństwa ruchu poprzez modernizację odcinków dróg gminnych - II etap - część 2 zamówienia. 7. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania ww. kwotą rachunku bankowego Zamawiającego. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Wydziale Finansowo-Budżetowym - kasa Urzędu Miasta Myszkowa, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. W treści dokumentu ustanawiającego wadium należy podać numer sprawy i tytuł przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 9. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy i odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 5) ustawy. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygniętego odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 14. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.miastomyszkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach