Przetargi.pl
Wykonanie w procedurze zaprojektuj i wybuduj zadania pn: „Utworzenie szlaku pieszo rowerowego w Gminie Łękawica” (sołectwo Łękawica, Kocierz Moszczanicki)

Gmina Łękawica ogłasza przetarg

  • Adres: 34321 Łękawica, ul. Wspólna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 338 651 601 , fax. 338 651 701
  • Data zamieszczenia: 2017-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łękawica
    ul. Wspólna 24
    34321 Łękawica, woj. śląskie
    tel. 338 651 601, fax. 338 651 701
    REGON: 7218263400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lekawica.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w procedurze zaprojektuj i wybuduj zadania pn: „Utworzenie szlaku pieszo rowerowego w Gminie Łękawica” (sołectwo Łękawica, Kocierz Moszczanicki)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1). Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania pn: „Utworzenie szlaku pieszo rowerowego w Gminie Łękawica (sołectwo Łękawica, Kocierz Moszczanicki)” w ramach projektu: „Od lipy do lipy - rozwój sieci polsko-słowackich szlaków turystycznych na pograniczu Oravy i Żywiecczyzny”. 2). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla następującego zakresu: a) Modernizacja parkingu przy parku w Łękawicy; b) Utworzenie szlaku pieszo-rowerowego przy ul. Parkowej; c) Utworzenie punktu widokowego/miejsca wypoczynku. 1.1. Zakres dokumentacji projektowej obejmuje m.in.: a) wykonanie dokumentacji technicznej wraz z wszelkimi niezbędnymi opracowaniami; b) wykonanie szczegółowego kosztorysu inwestorskiego; c) wykonanie przedmiaru robót; d) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót; e) wykonanie informacji BIOZ; f) wykonanie i zatwierdzenie projektu tymczasowej i stałej organizacji ruchu; g) uzyskanie wymaganych przepisami odrębnymi decyzji administracyjnych; h) uzyskanie uprawomocnionej decyzji pozwolenia na budowę/ dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonywania robót we właściwych jednostkach administracji; i) uzyskanie innych uzgodnień, praw do dysponowania nieruchomościami, opinii niezbędnych do uzyskania pozwoleń na budowę oraz wykonania robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem; 1.2. Dokumentację projektowo-kosztorysową należy wykonać przy zachowaniu najwyższej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t.j Dz.U. z 2013 r, poz. 1129), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389) oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane ((t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) i innymi aktami normatywnymi. 1.3. W dokumentacji projektowej wykonawca nie może wskazywać znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, chyba, że będzie to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie będzie można opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu będą towarzyszyć wyrazy lub równoważny. Dopuszczając możliwość rozwiązania równoważnego, wykonawca winien dokładnie wskazać zakres tej równoważności poprzez precyzyjne określenie wymagań w odniesieniu do dopuszczanego zakresu równoważności. 2. wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej; 3. sporządzenie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zaświadczeń i pozwoleń na użytkowanie/braku sprzeciwu do użytkowania obiektu; 4. prowadzenie nadzoru autorskiego w zakresie określonym w ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane ((t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290). 3). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym (Załącznik nr 8 SIWZ), w którym wskazano wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie, innych równoważnych produktów lub usług pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż te, które one zastępują. Jeżeli w/w dokumentacja wskazywałyby dokumenty odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 15.000,00 zł ( słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: - w pieniądzu- winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Gilowicach - Nr rachunku 07 8141 0008 0000 1658 2000 0050 (niedopuszczalne jest wniesienie wadium w kasie Zamawiającego); - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium w postaci dokumentu (gwarancji, poręczenia) należy złożyć w formie oryginału w Sekretariacie Urzędu Gminy w Łękawicy, ul. Wspólna 24. 4. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Kopię wniesionego wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu musi być na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert (dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku Zamawiającego). 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, to gwarancja winna być bezwarunkowa, nieodwołalna i sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 7. Oferta nie zabezpieczona w formie wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach