Przetargi.pl
Wykonanie w procedurze „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn: „Budowa ścieżki rowerowej w gminie Biała Rawska” w ramach projektu „Biała Rawska – Centrum Aktywnej Turystyki Rodzinne w Dolinie Rawki”

Gmina Biała Rawska ogłasza przetarg

  • Adres: 96230 Biała Rawska, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 159 377 , fax. 46 81 59 444
  • Data zamieszczenia: 2018-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała Rawska
    ul. Jana Pawła II 57
    96230 Biała Rawska, woj. łódzkie
    tel. 468 159 377, fax. 46 81 59 444
    REGON: 52787100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialarawska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w procedurze „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn: „Budowa ścieżki rowerowej w gminie Biała Rawska” w ramach projektu „Biała Rawska – Centrum Aktywnej Turystyki Rodzinne w Dolinie Rawki”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pt. „Budowa ścieżki rowerowej w gminie Biała Rawska” w ramach projektu „Biała Rawska – Centrum Aktywnej Turystyki Rodzinnej w Dolinie Rawki” t. j: zaprojektowanie oraz wykonanie ścieżki rowerowej na odcinku Żurawia – Ossa wraz ze wszystkimi wymaganymi prawem uzgodnieniami, z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa uzgodnień, pozwoleń, decyzji, jak i wszelkie prace budowlano – montażowe dot. robót opisanych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. 3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Budowa Ścieżki Rowerowej obejmuje w szczególności: • Wykonanie kompleksowej Dokumentacji Projektowej. Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej obejmuje: - pozwolenie na budowę; - projekt budowlany – przedłożony do uzgodnienia Zamawiającemu na okres nie krótszy niż 14 dni przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę; - projekty wykonawcze we wszystkich branżach; - kosztorysy inwestorskie; - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót; - informacja BIOZ – jeśli dotyczy; - przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko – jeśli dotyczy; - inne niezbędne opinie, uzgodnienia itp. • Budowę ścieżki dla rowerów zlokalizowanej w ciągu dróg publicznych, działek gruntowych gminnych, terenu należącego do Skarbu Państwa w zarządzie PKP PLK S. A., jak i Skarbu Państwa w zarządzie Państwowego Gospodarstwa Leśnego „Lasy Państwowe”, przebiegających przez tereny miasta i gminy Biała Rawska, • Budowa ścieżki rowerowej polegająca na przebudowie drogi gminnej i dostosowanie jej parametrów dla wydzielenia pasa ruchu dla rowerów, • Wykonanie oznakowania ścieżki rowerowej na całym odcinku. b) Zagospodarowanie terenu (mała architektura) obejmuje w szczególności: • Wykonanie oznakowania dojazdów do 2 MOR (Miejsc Obsługi Rowerzystów), • Wykonanie oznakowania i montaż tablic informacyjnych o atrakcjach turystycznych, tj. walorach przyrodniczych i kulturowych (treść zostanie ustalona z Zamawiającym i właścicielem obiektu), - Tablice informacyjne – 6 szt. c) Zakupy: MOR 1 przy OSiR w Żurawce dz. nr ewid.: 105 - kontener – 1 szt. - sprężarka (kompresor) do pompowania kół (zasilanie 230 V, wydajność 23 – 25 litrów/ minutę, ciśnienie max 8 atm.), która musi posiadać certyfikat dopuszczenia do użytkowania, - prostownik ładowarka akumulatorów 12V 6a, musi posiadać certyfikat dopuszczenia do użytkowania, - ławki parkowe – 2 szt., - stojak bezpieczny dla rowerów – 2 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., MOR 2 w Ossie dz. nr ewid.: 76/1 - ławki parkowe – 2 szt., - stojak bezpieczny dla rowerów – 2 szt., - kosz na śmieci – 1 szt., • Inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym i porządkującym, takie jak: wycinka kolidujących z budową ścieżki rowerowej roślinności, nasadzenia zastępcze zieleni wycinane w miejscach wskazanych przez inwestora. UWAGA: Wykonawca wykona wszystkie (także niewymienione imiennie) opracowania, które są niezbędne z punktu widzenia kompletności dokumentacji pod kątem uzyskania decyzji organów administracji państwowej i samorządowej lub innych jednostek branżowych uzgadniających dokumentację. Dokumentację projektowo – kosztorysową należy wykonać przy zachowaniu najwyższej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późn. zm.) oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym (Dz. U. z 2004 r. Nr 130, poz. 1389). d) sporządzenie dokumentacji powykonawczej i uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zaświadczeń i pozwoleń e) prowadzenie nadzoru autorskiego w zakresie określonym w ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 1332 ze zm.). 3.3 Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w PFU dokumentacji załączonej do SIWZ (Załącznik nr 6 SIWZ). Wykonawca jest zobowiązany wykonać wszystkie nieujęte w dokumentacji prace, wymagane obowiązującymi przepisami prawa, które są niezbędne do prawidłowego i zgodnego z przeznaczeniem funkcjonowania obiektów będących przedmiotem zamówienia. 3.4. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia: - wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w pkt 3.1 SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu (z wyjątkiem obsługi geodezyjnej oraz kierownika budowy i kierowników robót), jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace oraz kontrolowania tego obowiązku przez zamawiającego, a także kar umownych z tytułu naruszenia powyższego obowiązku zawarto w § 11 wzoru umowy stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 3.4 Wspólny Słownik Zamówień CPV: 45.10.00.00 – 8 Przygotowanie terenu pod budowę 45.20.00.00 – 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej b/ klasy robót 45.22.00.00 – 5 Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.00.00 – 8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 71.32.00.00 – 7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania c/ kategorie robót 45.11.12.00 – 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.21.00 – 6 Roboty w zakresie kopania rowów 45.11.27.30 – 1 Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad 45.22.11.00 – 3 Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.23.24.52 – 5 Roboty odwadniające 45.23.31.20 – 6 Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.31.24 – 4 Drogi dojazdowe 45.23.31.40 – 2 Roboty drogowe 45.23.31.62 – 2 Ścieżki rowerowe 45.23.32.20 – 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.21 – 4 Malowanie nawierzchni 45.23.32.22 – 1 Roboty w zakresie chodników 45.23.32.90 – 8 Instalowanie znaków drogowych 45.23.60.00 – 0 Wyrównywanie terenów 3.5 Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków RPO WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO 2014 – 2020 OŚ PRIORYTETOWA VI REWITALIZACJA I POTENCJAŁ ENDOGENICZNY REGIONU DZIAŁANIE VI.2 ROZWÓJ GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ PODDZIAŁANIE VI.2.1 ROZWÓJ GOSPODARKI TURYSTYCZNEJ. 3.6 Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie (w Formularzu ofertowym) zakresu zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom. Klauzula informacyjna przekazana w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Białej Rawskiej, ul. Jana Pawła II 57, 96 – 230 Biała Rawska, e – mail: umig@bialarawska.pl 2. Kontakt z administratorem bezpieczeństwa informacji w Urzędzie Miasta i Gminy w Białej Rawskiej, e – mail: r.jakubczak@bialarawska.pl 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Wykonanie w procedurze „zaprojektuj i wybuduj” zadania pn: „Budowa ścieżki rowerowej w gminie Biała Rawska” w ramach projektu „Biała Rawska – Centrum Aktywnej Turystyki Rodzinne w Dolinie Rawki” nr RG.II.271.27.2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 1) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm. dalej „ustawa Pzp”); 2) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 3) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 4) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 5) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *; c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 6) nie przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. ** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 30.000,00zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 8.2 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: • w pieniądzu – winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Białej Rawskiej – Nr rachunku 51 9291 0001 0000 0723 2000 0110 do dnia 24.07.2018 r. do godziny 11:00 (niedopuszczalne jest wniesienie wadium w kasie Zamawiającego) • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.) 8.3. Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 8.4. Ustanowienie wadium w formie niepieniężnej należy udokumentować załączając właściwy dokument do złożonej oferty (tylko oryginalne dokumenty). 8.5. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert; 8.6. Wadium wniesione w pieniądzu musi być na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert (dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku Zamawiającego). 8.7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, • jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.8. Oferta niezabezpieczona w formie wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach