Przetargi.pl
OGRANICZENIE DEGRADACJI SULEJOWSKIEGO PARKU KRAJOBRAZOWEGO NA TERENIE GMINY MNISZKÓW POPRZEZ BUDOWĘ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ ORAZ MAŁEJ ARCHITEKTURY”

Gmina Mniszków ogłasza przetarg

  • Adres: 26-341 Mniszków, ul. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 561 522 , fax. 447 561 523
  • Data zamieszczenia: 2019-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mniszków
    ul. Powstańców Wielkopolskich 10
    26-341 Mniszków, woj. łódzkie
    tel. 447 561 522, fax. 447 561 523
    REGON: 59064812600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mniszkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OGRANICZENIE DEGRADACJI SULEJOWSKIEGO PARKU KRAJOBRAZOWEGO NA TERENIE GMINY MNISZKÓW POPRZEZ BUDOWĘ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ ORAZ MAŁEJ ARCHITEKTURY”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie trasy rowerowej, wraz z miejscami odpoczynku o długości ok. 12,90 km przebiegającej przez gminę Mniszków. 2. Planowana trasa rowerowa przebiegać ma przez miejscowości: Marianka, Konstantynów, Błogie Szlacheckie, Błogie Rządowe i Zarzęcin. 3. Ciągi rowerowe będą wybudowane w technologii tradycyjnej z użyciem podbudowy tłuczniowej i warstwy asfaltowej oraz przepuszczalnej nawierzchni bazaltowo-gumowej w miejscach odpoczynku i postoju. W ramach inwestycji zostanie wybudowanych także sześć miejsc odpoczynku rowerzystów wraz z ich oświetleniem pojedynczymi słupami oraz wyposażeniem w elementy małej architektury (ławki, stoły, stojaki na rowery, kosze, tablice informacyjno-edukacyjne). Projekt zakłada również przebudowę oświetlenia ulicznego poprzez wymianę 30 istniejących tradycyjnych opraw z lampami sodowymi na oprawy z wykorzystaniem technologii LED. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w Programie Funkcjonalno- Użytkowym stanowiącym załącznik do postępowania. 5. Zamawiający zaleca, przed dokonaniem wyceny oferty, odbycie wizji lokalnej w terenie, którego prace wykonawcze mają dotyczyć. Dokonanie wizji lokalnej może stanowić dla wykonawcy istotną wskazówkę, umożliwiającą realne skalkulowanie ceny oferty w sposób rzetelny. 6. Szczegółowy zakres w/w prac obejmuje: − wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla całego zakresu zadania inwestycyjnego, objętego PFU wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień, decyzji pozwolenia na budowę, z uwzględnieniem ochrony przyrody i zmniejszeniem degradacji środowiska, zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania i obowiązującego prawa; − wykonanie robót budowlanych, zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na budowę, zakup oraz montaż elementów małej architektury na terenie działek wchodzących w zakres inwestycji, wymienionych w PFU; − budowę odcinków ciągów rowerowych wg technologii zawartej w PFU w granicach gminy Mniszków zlokalizowanych w granicach pasów drogowych i poza drogami publicznymi oraz ciągami pieszymi; − budowę oświetlonych miejsc odpoczynku rowerzystów; − przebudowę oświetlenia ulicznego z wykorzystaniem technologii LED, zmniejszającą zużycie energii i emisję CO2; − adaptację istniejących odcinków dróg dla potrzeb ciągów rowerowych oraz ich oznakowanie; − wykonanie oznakowania tras ciągów rowerowych oraz przyrodniczych atrakcji turystycznych; − przebudowę i zabezpieczenie niezbędnego uzbrojenia terenu; − inne prace o charakterze przygotowawczym, pomocniczym i porządkującym, takie jak: inwentaryzacja zieleni, nasadzenia zastępcze zieleni, przebudowa części istniejących dróg. 7. W skład dokumentacji projektowej wejdą następujące elementy: − inwentaryzacja zieleni, − pomiary ruchu, − dokumentacja geotechniczna lub geologiczno inżynierska, określająca warunki gruntowo- wodne, − uzgodnienia, opinie, decyzje ujęte w prawie budowlanym, normach, rozporządzeniach, uchwałach i innych przepisach prawa niezbędne do realizacji zadania, − projekt budowlany wielobranżowy trasy rowerowej wg PFU z wydzieleniem miejsc obsługi rowerzystów, oświetlenia fotowoltaicznego i wizualizacją stanowisk rowerowych, − projekt wykonawczy wielobranżowy trasy rowerowej wg PFU, − przedmiary robót z podziałem na branże, − specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, − projekt organizacji ruchu zastępczego w czasie realizacji robót, − projekt docelowy organizacji ruchu. 8. Cena obejmuje wszystkie czynności, których obowiązek wykonania przez wykonawcę wynika lub może wynikać z PFU. Obejmuje on również opłaty i płatności jakie wykonawca będzie zobowiązany ponieść na rzecz właścicieli nieruchomości (ewentualna przebudowa ogrodzeń, furtek, bram), instytucji i organów, itp., w związku z realizacją zamówienia. Cena kontraktowa uwzględniać musi wszystkie koszty wynikające z projektu budowlano - wykonawczego realizowanego wg. technologii uwzględnionej w PFU, zgodnie z zasadami uniwersalnego projektowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233162-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 00/100) zgodnie z formą dopuszczoną przepisami art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 2. Wadium wniesione powinno być przed upływem terminu składania ofert. 3. Złożenie oferty niezabezpieczonej wadium będzie skutkować odrzuceniem wykonawcy z postępowania. 4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział Błogie nr konta : 41 8973 0003 0040 0040 0143 0005 z adnotacją: „wadium do postępowania znak: ZP/271/3/2019. 5. Oryginał lub potwierdzoną za zgodność kopię przelewu należy dołączyć do oferty. 6. Oryginał wadium w pozostałych akceptowanych przez zamawiającego formach należy dołączyć do składanej oferty. 7. Poręczenie lub gwarancja stanowiące formę wadium powinny zawierać stwierdzenie, iż jest ono nieodwołalne, oraz że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium następuje jego bezwarunkowa wypłata, oraz powinny wskazywać wszystkie okoliczności uzasadniające zatrzymanie wadium określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz ofertowy, pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), zobowiązanie podmiotów trzecich (jeżeli dotyczy), grupa kapitałowa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach