Przetargi.pl
wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj”prac objętych przedsięwzięciem realizowanym przez Gminę Ciechanowiec, w zakresie ochronyróżnorodności biologicznej w ramach projektu pn: „promowanie ochrony różnorodności biologicznej iprzyrodniczej południowego Podlasia’

Gmina Ciechanowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 18-230 Ciechanowiec, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 771 145 , fax. 862 771 066
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ciechanowiec
    ul. Mickiewicza 1
    18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie
    tel. 862 771 145, fax. 862 771 066
    REGON: 45067015000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ciechanowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj”prac objętych przedsięwzięciem realizowanym przez Gminę Ciechanowiec, w zakresie ochronyróżnorodności biologicznej w ramach projektu pn: „promowanie ochrony różnorodności biologicznej iprzyrodniczej południowego Podlasia’
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” prac objętych przedsięwzięciem realizowanym przez Gminę Ciechanowiec, w zakresie ochrony różnorodności biologicznej w ramach projektu pn: „promowanie ochrony różnorodności biologicznej i przyrodniczej południowego Podlasia’ obejmujących: a) Uzyskanie map pozwalających na wykonanie przedmiotu zamówienia, b) Pozostałe niezbędne prace przygotowawcze, w tym uzyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, zezwoleń i pozwoleń, których obowiązek uzyskania wynika z prawa polskiego (w tym w razie konieczności decyzji na wycinkę drzew i pozwolenia wodno-prawnego), c) Wykonanie dokumentacji projektowej obejmującej projekt zagospodarowania terenu, projekt układu komunikacyjnego, projekt rewaloryzacji zieleni, przy czym dokumentacja musi być przygotowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (t.j. Dz. U. 2013 poz. 1129 - zwanym dalej „rozporządzeniem”), d) Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich dla wszystkich branż, e) Opracowanie Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż, f) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz. U. z 2003 r. Nr 120 poz. 1126), g) Uzyskanie pozwolenia na budowę, h) Zapewnienie nadzoru budowlanego, w tym ustanowienie Kierownika Budowy, oraz w razie konieczności nadzoru przyrodniczego i konserwatorskiego nad wykonywanymi pracami, i) Przeprowadzenie robot budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej zgodnie z uzyskanym pozwoleniem na budowę obejmujących uporządkowanie terenu, uporządkowanie zieleni istniejącej, wprowadzenie nowych nasadzeń, budowę ciągów komunikacyjnych i placów, montaż elementów małej architektury, budowę obiektów architektonicznych, j) Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z niezbędnymi opisami w zakresie i formie jak w dokumentacji projektowej, której treść przedstawiać będzie roboty tak, jak zostały przez Wykonawcę zrealizowane; oraz wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, zawierającej dokumentację geodezyjną sporządzoną na poszczególnych etapach budowy oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą wraz z kopią aktualnej mapy zasadniczej terenu, k) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, l) Przekazanie obiektu Zamawiającemu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 42.500,00 PLN.2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji i/lub poręczenia, gwarancja i/lub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, między innymi następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji i/lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta i/lub poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji i/lub poręczenia)oraz wskazanie ich siedzib, b) dokładne przytoczenie nazwy i przedmiotu niniejszego postępowania,numer zamówienia nadany przez Zamawiającego oraz datę ogłoszenia przetargu c) precyzyjne określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją i/lub poręczeniem, d) kwotę gwarancji i/lub poręczenia, e) termin ważności gwarancji i/lub poręczenia, f) zobowiązanie gwaranta i/lub poręczyciela do: nieodwołalnego i bezwarunkowego zapłacenia kwoty gwarancji i/lub poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż,: (i) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a u.p.z.p., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 u.p.z.p., oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1 u.p.z.p., pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3 u.p.z.p., co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub (ii)Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub (iii) Wykonawca, którego ofertę wybrano nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub (iv) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; g)określenie miejsca rozstrzygania sporów w sądzie właściwym dla siedziby Zamawiającego 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: BS w Ciechanowcu nr rachunku: 54 8749 0006 0000 1241 2000 0070 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RI.271.20.2020”. 2) Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć w oryginale dołączonym do oferty. 4. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 u.p.z.p., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w ww. zakresie.Zamawiający dokona potwierdzenia spełniania ww. warunku na podstawie załączonego do ofertyoświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o posiadaniu rachunku bankowego związanego z prowadzeniem działalności sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach