Przetargi.pl
Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa domu wiejskiego w miejscowości Latowicz"

Gmina Latowicz ogłasza przetarg

  • Adres: 05-334 Latowicz, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7521080 w. 15 , fax. 025 7521080 w. 29
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Latowicz
    ul. Rynek 6
    05-334 Latowicz, woj. mazowieckie
    tel. 025 7521080 w. 15, fax. 025 7521080 w. 29
    REGON: 71158273000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.latowicz.samorzady.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa domu wiejskiego w miejscowości Latowicz"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamierzenia inwestycyjnego polegającego na przebudowie budynku domu wiejskiego w Latowiczu oraz zagospodarowaniu przestrzeni wokół budynku na dz.ew. 648/4 w Latowiczu. Zadanie polega na: 1 Opracowaniu dokumentacji projektowej ( projekty budowlane i wykonawcze dla wszystkich branż) dla zadania na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego. 2 Uzyskaniu uzgodnienia opracowanej dokumentacji przez zamawiającego oraz Mazowieckiego Konserwatora Zabytków. 3 Uzyskaniu decyzji pozwolenia na budowę na podstawie opracowanej i uzgodnionej dokumentacji. 4 wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonej dokumentacji projektowej i pozwolenia na budowę 5 Dokonaniu niezbędnych przeszkoleń dla obsługi 6 Uzyskanie zatwierdzenia opracowanej dokumentacji przez zamawiającego 7 Uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień 8 uzyskanie na podstawie opracowanej dokumentacji wszelkich pozwoleń, zgłoszeń wymaganych przepisami prawa budowlanego 9 wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji oraz uzyskanych pozwoleń i zgłoszeń 10 uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami prawa decyzji, pozwoleń odbiorów , w tym uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jeśli będzie wymagane. Zamówienie obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej oraz wykonanie niżej wymienionych robót w zakresie: 1) wymiana drzwi zewnętrznych 2) wymiana drzwi wewnętrznych -ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o współczynniku λ=0,042 W/mK i grubości 15cm do uzyskania wymaganego współczynnika U 3) ocieplenie stropodachu budynku płytami z wełny mineralnej o współczynniku λmax=0,04 W/mK i grubości około 25cm do uzyskania wymaganego współczynnika U 4) wymiana okien drewnianych na okna z PCV. Okna skrzynkowe bez wywietrznika 1-dzielne o m2 pow.do 0,3 m2. 5) wymiana oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego na oświetlenie typu LED, 6) montaż instalacji fotowoltaicznej na potrzeby własne budynku, -wymiana instalacji grzewczej na pompę ciepła, zasilanej energią elektryczną z odnawialnych źródeł energii, zainstalowanie grzejników z zaworami termostatycznymi, głowicami, zaworami powrotnymi, oraz wymiana całej instalacji ogrzewania wewnętrznego m.in, grzejniki, orurowanie, zawory, sterowanie -wymiana okładzin podłogowych i ściennych, malowanie tynków z naprawami tynkarskimi ścian i sufitów, 7) zastosowanie instalacji fotowoltaicznej, 8) wykonanie elewacji na budynku. Na cokole tynk żywiczny (marmolit). Wymiana podokienników, demontaż elementów stalowych na elewacjach, montaż nowych. Malowanie elewacji farbami silikonowy na styropianie i wyprawie z siatki i kleju 9) wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, 10) wykonanie łazienek i dostosowanie ich do potrzeb osób. Wyposażenie łazienek w wentylacje mechaniczną wywiewną 11) dach budynku- wymiana deski czołowej, okładziny dachowej, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, wykonanie wyłazu dachowego i płotków ściegowych, wykonanie części górnej kominów, wykonanie podsufitki, 12) schody zewnętrzne budynku – odtworzenie i naprawa schody z bloków betonowych wraz z izolacjami , malowanie i wymiana elementów drewnianych, np. barierek. Drewniany ganek całości do renowacji, Dostosowanie schodów dla osób niepełnosprawnych w postaci podjazdu lub zastosowanie schodołazów, -wykonanie napraw ścian i sufitów, podłóg po wymianie instalacji, montażu stolarki drzwiowej i okiennej oraz zamontowanych urządzeniach wraz z malowaniem ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń, wyburzenie ścianek działowych w celu dostosowania pomieszczeń, wzmocnienie konstrukcji, podciągi, słupy itp. 13) zainstalować system zarządzania energią dla sal wystawowych -odgrzybienie i wysuszenie całego wnętrza budynku, -naprawa i przebudowa kominów, -wykonanie komunikacji na poddasze z dostosowaniem schodów do potrzeb osób niepełnosprawnych, zastosowanie schodołazów, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na poddaszu, 14) adaptacja całego poddasza na cele użytkowe, doświetlenie poddasza poprzez np. okna dachowe 15) wykonanie okładzin ściennych i podłogowych na poddaszu, 16) ocieplenie ścian poddasza styropianem o gr 18cm, 17) ocieplenie międzykrokwiowe stropodachu wełną mineralną, 18) rozbiórka istniejących budynków gospodarczych, wyrównanie terenu, -wykonanie ogrodzenia terenu metalowymi przęsłami na podmurówce betonowej, wykonanie furtek i bram wjazdowych, 19) utwardzenie terenu i wykonanie miejsc parkingowych kostką brukową ażurową o gr 8cm, stojaków na rowery, wykonanie elementów małej architektury tj: ławek drewniano-metalowych, koszy na odpady, 20) zagospodarowanie i odwodnienie terenu , wykonanie klombów, kwietników i ścieżek spacerowych, 21) wykonanie tarasu z kostki z tyłu budynku w miejscu obecnych schodów. Wartości współczynnika przenikania ciepła U- ścian, dachów, stropów i stropodachów dla budynku zgodnie z Warunkami technicznymi, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie wg norm dla budynków zajmowanych przez władze publiczne i będących ich własnością od stycznia 2019r. Efektywność energetyczna budynków po termomodernizacji: klasa B. Celem prac termo modernizacyjnych jest uzyskanie następujących parametrów energetycznych budynku: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia W ramach inwestycji konieczne jest także wykonanie w obrębie działki niezbędnej infrastruktury technicznej - przyłącza zewnętrznych sieci infrastruktury do obiektu zgodnie z warunkami technicznymi uzyskanymi od gestorów tych sieci - oraz zagospodarowanie terenu w zakresie zapewnienia układu komunikacyjnego (dojazd i dojścia), minimum 7 miejsc parkingowych oraz zorganizowania zieleni wokół budynku. Zadanie objęte jest wnioskiem o przyznanie pomocy i wykonywane będzie w ramach działania "Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Pierwszy etap obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę oraz roboty budowlane, polegające na wybudowaniu obiektu świetlicy wiejskiej w stanie surowym. Drugi etap obejmuje pozostałe roboty budowlane, instalacyjne, wykończenie wnętrza oraz zagospodarowanie terenu wokół obiektu wraz z uzyskaniem prawomocnego pozwolenia na użytkowanie. Zamawiający zaleca, by przed przystąpieniem do sporządzenia oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej dot. przedmiotowej działki. Przygotowując ofertę Wykonawca winien brać pod uwagę wszystkie założenia wynikające z programu funkcjonalno-użytkowego oraz jego załączników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 20 000.00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunków w niniejszym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach