Przetargi.pl
Wykonanie instalacji zabezpieczenia technicznego na potrzeby monitoringu i reglamentacji ruchu osobowego w strefach ochronnych budynku Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii ogłasza przetarg

  • Adres: 00-507 Warszawa, Plac Trzech Krzyży
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48222500130 , +48222737190
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii
    Plac Trzech Krzyży 3/5
    00-507 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48222500130 , +48222737190
    REGON: 36926736100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/przedsiebiorczosc-technologia/zamowienia

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wykonanie instalacji zabezpieczenia technicznego na potrzeby monitoringu i reglamentacji ruchu osobowego w strefach ochronnych budynku Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji zabezpieczenia technicznego na potrzeby monitoringu i reglamentacji ruchu osobowego w strefach ochronnych budynku Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii przy Pl. Trzech Krzyży 3/5 w Warszawie. 2. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Po zawarciu umowy (wzór umowy stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) stanowił on będzie Załącznik nr 1 do umowy. 3. Zamawiający informuje o możliwości przeprowadzenia przez wykonawców wizji lokalnej na przyszłym placu robót. W celu udziału w wizji lokalnej wykonawcy zobowiązani są do zgłoszenia osobie uprawnionej do kontaktowania się z wykonawcami, o której mowa w pkt 18.7 SIWZ, w formie przewidzianej w Rozdziale 18 SIWZ, nazwisk osób, które wezmą udział w wizji lokalnej. Wizja lokalna zostanie przeprowadzona w dniu 20.11.2019 r. o godz. 10:00. Osoby, które przybędą na wizję lokalną, zobowiązane są posiadać przy sobie dokument tożsamości. Zamawiający informuje, że nie przewiduje zebrania wykonawców w celu wyjaśnienia wątpliwości dotyczących treści SIWZ, a w trakcie wizji lokalnej nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania dotyczące treści SIWZ, wszelkie pytania należy kierować do zamawiającego w trybie art. 38 ustawy. 4. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp. 5. Zamawiający żąda, stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.), osobę do prac w zakresie konfiguracji systemów, co zostało określone w § 4 ust. 2 pkt. 4) wzoru umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ). Zamawiający wymaga, aby ta osoba otrzymywała świadczenia za pracę zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2177). Powyższe nie dotyczy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 1 do SIWZ) – o ile wykonawca wykaże w sposób nie budzący wątpliwości, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, iż spełniają one wymogi zamawiającego w stopniu nie mniejszym niż określone użytą przez zamawiającego normą, aprobatą, specyfikacja techniczną lub systemem odniesienia. Rozwiązane równoważne musi odpowiadać wymaganiom przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia. Zgodnie z orzeczeniem KIO z dnia 20 grudnia 2016 r. (sygn. akt. KIO 2312/16) „jako rozwiązania równoważne należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania.” Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi, dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić rękojmi na wykonane zamówienie na okres 60 miesięcy oraz gwarancji na wykonane zamówienie na okres 36 miesięcy, liczonych od dnia podpisania przez strony końcowego protokołu odbioru zamówienia bez uwag.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ, według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3. Oświadczenia dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązanie, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ, oraz inne dokumenty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 5. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach